Landhuis Agriturismo Carincone

Review geschreven door linda

Super plek

linda
7-10-2017

Heb geen min punten ondervonden, alles was even keurig en vriendelijk. Het is een mooie en rustige plek om vakantie te vieren, je viert hier echt je vakantie, alles om je heen ademt rust uit en het is ook echt genieten.

Prachtige natuur rondom het huis en je kunt vanuit het huis mooie wandelingen maken. Nanja en Eric hebben er alles aan gedaan om het ons naar de zin te maken, hebben veel informatie gegeven en ook belang gesteld hoe of we de trip hebben gevonden die we op dat moment maakte.

De appartementen zijn zeer verzorgd en met veel liefde ingericht.

Kortom we hebben een heel fijn gevoel aan deze vakantie overgehouden en kijken er graag op terug.