Plek om thuis te komen en nooit meer weg te gaan

Review geschreven door Anna Bouwman & Rien Vrijenhoek

Plek om thuis te komen en nooit meer weg te gaan

Anna Bouwman & Rien Vrijenhoek
31-10-2016

Carincone is een voormalige boerderij in Le Marche (Italië) waarin vijf appartementen op een bijzonder smaakvolle wijze zijn gecreëerd. Het is een plek vol rust, ruimte en natuur, en toch in de nabijheid van stad, marktjes, zee, kunst en cultuur. Op het terras hoor je 's avonds de uilen naar elkaar roepen. Rijdt je 's avonds als het donker is terug naar je gezellige, knusse, super schone appartement, is de kans groot dat je een vos, of zelfs een stekelvarken tegenkomt.

Eenmaal terug in je appartement geniet je natuurlijk van de plaatselijke wijn en de door de eigenaars zelfgemaakte Limoncello (die ook nog eens beiden door hen zelf gebotteld worden), en de heerlijke prosciutto en pecorino die je van de markt hebt meegebracht.

En 's ochtends staat er dan weer een heerlijk ontbijtje klaar om opnieuw een avontuurlijke dag te beginnen.

Carincone in één woord Geweldig fijn!

OK, twee woorden dan.