Mooi ingericht landhuis in een prachtige omgeving

Review geschreven door Marina

Mooi ingericht landhuis in een prachtige omgeving

Marina
11-7-2016

Wat een fantastische plek midden in de natuur! We hebben genoten van twee weken rust en het mooie uitzicht vanuit ons appartement Sole & Luna. Qua kleuren is alles op elkaar afgestemd en na een dag voelden we ons al helemaal thuis. We waren dus snel gewend aan de rust en de natuurgeluiden (nachtegaal, uil, krekels). Tijdens een wandeling rond het huis hebben we zelfs een das en boommarters gezien!

Met een auto is alles goed te bereiken en hebben we nog veel gezien van de idyllische omgeving zoals de middeleeuwse steden Gubbio en Urbino en de grotten van Frasassi. Ook de stranden van Le Marche zijn goed te bereiken. We kregen steeds weer goede tips van de eigenaren, Nanja en Eric. En hun picknickmand is een echte aanrader!