Landhuis Agriturismo Carincone

Review geschreven door Susan

Stille schoonheid

Susan
4-9-2015

Het eerste dat we hoorden toen we aankwamen, was de stilte. Dat was even wennen vergeleken bij ons drukke Nederlandse leven, maar wat was het heerlijk! We hebben echt kunnen afschakelen door de rust en vooral ook de mooie natuur. Iedere avond reden we de berg af om ergens in de omgeving een hapje te eten, voldoende keuze in restaurantjes, maar je moet er wel even voor rijden. Het kasteeltje bij Frontone biedt geweldig uitzicht en bovendien kun je bij de restaurantjes heerlijk eten. Regelmatig zagen we tijdens onze tocht van en naar "onze "berg herten, vossen en uilen.

De picknickmand is ook een aanrader! Kortom, wij hebben genoten. Voor wie rust en natuur zoekt in de nabijheid van diverse bezienswaardigheden is dit een aanrader.