Landhuis Agriturismo Carincone

Italië, Le Marche (De Marken), Pergola

8.2Fantastisch

• 9.1Inrichting
  • 8.2Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Agriturismo Carincone voor je op een rij gezet:

Landhuis info

Meer landhuis info

24 reviews over Landhuis Agriturismo Carincone

• 2019
    8Jacquelline15-08-2019

Fantastisch!

Zoals vakantie hoort te zijn,sfeer vol appartement,alles aanwezig(tip neem afbakbroodjes mee)schoon. Gast vrije ontvangst door Nanja en Eric. Informatie map met alles wat je wilt weten,marktjes,openings tijden supermarkt etc. Heerlijke tuin met prachtig uitzicht,zowel aan de voorkant als achterkant.je kunt bbq en. Leuke dingen te doen in omgeving,maar vooral heerlijk om in je ligstoel in de schaduw te lezen en te genieten van het geluid van de krekels en het uitzicht,af en toe het zwembadje in voor verkoeling. Helemaal Top!een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• Oude reviews

10Henk en Loes07-10-2017

Heerlijke vakantie

Bij agriturismo Carincone kom je echt tot rust. Wij hebben heerlijk genoten van de prachtige natuur in dit mooie stukje Italië. Wij waren hier in begin oktober, en de bossen begonnen al te verkleuren, het was ook nog heerlijk weer. We hebben mooie wandelingen gemaakt. Die staan ook in de informatiemap vermeldt die in het appartement aanwezig is. Eigenlijk was alles in het appartement aanwezig! Heel smaakvol ingericht, netjes en schoon. Heerlijk met een houtkachel, dus s'avonds hebben we gezellig bij de kachel gezeten. We hebben een heerlijke vakantie gehad en we zijn echt tot rust gekomen.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9linda07-10-2017

Super plek

Heb geen min punten ondervonden, alles was even keurig en vriendelijk. Het is een mooie en rustige plek om vakantie te vieren, je viert hier echt je vakantie, alles om je heen ademt rust uit en het is ook echt genieten. Prachtige natuur rondom het huis en je kunt vanuit het huis mooie wandelingen maken. Nanja en Eric hebben er alles aan gedaan om het ons naar de zin te maken, hebben veel informatie gegeven en ook belang gesteld hoe of we de trip hebben gevonden die we op dat moment maakte. De appartementen zijn zeer verzorgd en met veel liefde ingericht. Kortom we hebben een heel fijn gevoel aan deze vakantie overgehouden en kijken er graag op terug.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10An Boere06-10-2017

Geweldige plek

Net terug van een fijne vakantie bij Agriturismo Carincone, wat een prachtige plek om te verblijven, de rust en de ruimte is erg fijn. Als je op je terras zit is het alleen maar genieten welke kant je ook op kijkt. Mooie wandelingen in de omgeving gemaakt en zelfs een paar keer naar het strand. Het appartement was mooi ingericht naar een thema in ons geval vuur, warm en uitnodigend en ook erg schoon, van alle gemakken voorzien. De eigenaars waren erg vriendelijk en hebben ons leuke tochtjes en restaurantjes aanbevolen, ook aan de overzichtsmap die heel netjes en overzichtelijk was hebben veel gehad. Kortom een geslaagde vakantie en wij komen zeker nog een keer bij jullie logeren.

Gereisd met partner in september 2017

• 7Antoine13-09-2017

Aardig verblijf met kanttekening voor onthaal.

Er wordt hoog opgegeven over de gastvrijheid. De werkelijkheid valt echter behoorlijk tegen. Het onthaal leek goed maar daar bleef het dan ook bij. Geen belangstelling voor de gasten tijdens het verblijf van 1 week of hoe het verblijf bevallen was. Informatie over omgeving en activiteiten alleen via boekwerkje en reacties van andere gasten. Ontbijt niet mogelijk, wijn niet te koop. Overspannen reactie op een simpele maar terechte vraag over een sterke rioleringslucht in het appartement. Ondanks de aardige locatie een tegenvallend verblijf.

Agriturismo Carincone, eigenaar, 04-10-2017

Beste Antoine,

We vinden het erg jammer om te horen dat uw verblijf bij ons tegengevallen is. We willen graag dat onze gasten het naar hun zin hebben, en daar doen we dan ook alles aan. Daarom wil ik toch graag reageren op uw review, inderdaad was het zo dat de wijn helemaal op was, dat is natuurlijk jammer, maar dat kan helaas gebeuren, u was hier in september, dan loopt het seizoen al op het eind. Ontbijt is altijd mogelijk, maar in mijn herinnering heeft u hier niet om gevraagd. Op de derde dag van uw verblijf kwam u klagen over een sterkte geur die u rook, ik heb u toen gezegd dat ik die geur niet rook, maar om u ter wille te zijn heb ik u aangeboden om u de resterende dagen van uw verblijf hier terug te betalen zodat u elders een accommodatie zou kunnen boeken. Dit heeft u geweigerd.

Gereisd met partner in september 2017

• 10Micha Wink04-08-2017

Whow wat een fantastische plek!

Appartement met alle voorzieningen aanwezig. Schoon en verzorgd ingericht. Dan heb ik het nog niet over het uitzicht hier, waanzinnig! Je zit hier middenin de natuur in alle rust, waarbij je verder de mogelijkheid hebt om naar het strand te gaan, leuke dorpjes te bezichtigen, cultuur op te snuiven en natuurlijk heerlijk te eten in 1 van de vele restaurants. Echte aanrader!!

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Anna Bouwman & Rien Vrijenhoek31-10-2016

Plek om thuis te komen en nooit meer weg te gaan

Carincone is een voormalige boerderij in Le Marche (Italië) waarin vijf appartementen op een bijzonder smaakvolle wijze zijn gecreëerd. Het is een plek vol rust, ruimte en natuur, en toch in de nabijheid van stad, marktjes, zee, kunst en cultuur. Op het terras hoor je 's avonds de uilen naar elkaar roepen. Rijdt je 's avonds als het donker is terug naar je gezellige, knusse, super schone appartement, is de kans groot dat je een vos, of zelfs een stekelvarken tegenkomt. Eenmaal terug in je appartement geniet je natuurlijk van de plaatselijke wijn en de door de eigenaars zelfgemaakte Limoncello (die ook nog eens beiden door hen zelf gebotteld worden), en de heerlijke prosciutto en pecorino die je van de markt hebt meegebracht. En 's ochtends staat er dan weer een heerlijk ontbijtje klaar om opnieuw een avontuurlijke dag te beginnen. Carincone in één woord Geweldig fijn! OK, twee woorden dan.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 7P.D. Veenendaal19-07-2016

Met enige aarzeling...

Prachtige ligging, mooi appartement. Maar zeker niet op 30 minuten van zee, het kost al 10 minuten om met de auto via een onverharde weg het asfalt te bereiken. Die onverharde weg maakt Carincone ook ongeschikt voor fietsers (behalve mountainbikes) Wij losten dit overigens zelf maar op door de fietsen in Osteria bij het begin van het asfalt te stallen.

Een groot probleem voor ons vormden de muggen. Een van ons is daar gevoelig voor en werd vaak en vervelend geprikt. Geen spray of zalf hielp en ook de klamboe zat s' morgens vol met muggen.

Verder kregen wij geen contact met de eigenaren. Ik heb Eric nog eens een compliment gemaakt maar tot een gesprek kwam het niet. Zelfs toen wij in fietskleding lang Eric liepen vroeg hij niet naar onze fietstocht.

Bij het afscheid nemen werd niet gevraagd hoe wij ons verblijf hadden ervaren.

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Marina11-07-2016

Mooi ingericht landhuis in een prachtige omgeving

Wat een fantastische plek midden in de natuur! We hebben genoten van twee weken rust en het mooie uitzicht vanuit ons appartement Sole & Luna. Qua kleuren is alles op elkaar afgestemd en na een dag voelden we ons al helemaal thuis. We waren dus snel gewend aan de rust en de natuurgeluiden (nachtegaal, uil, krekels). Tijdens een wandeling rond het huis hebben we zelfs een das en boommarters gezien!

Met een auto is alles goed te bereiken en hebben we nog veel gezien van de idyllische omgeving zoals de middeleeuwse steden Gubbio en Urbino en de grotten van Frasassi. Ook de stranden van Le Marche zijn goed te bereiken. We kregen steeds weer goede tips van de eigenaren, Nanja en Eric. En hun picknickmand is een echte aanrader!

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Marjon05-10-2015

Prachtige appartement, een aanrader

Laat de weg naar boven je niet afschrikken, Carincone is een prachtige plek. De appartementen zijn schoon en stuk voor stuk met oog voor detail ingericht. De verschillende thema's zijn consequent doorgevoerd bij de zeer smaakvolle inrichting. Alles is aanwezig, Ook de verloopstekker en kaasschaaf is niet vergeten. Bedden zijn prima, linnengoed mooi en voldoende handdoeken aanwezig. Een rustige plek, met prachtige uitzicht en (ook niet onbelangrijk) een lieve gastheer en gastvrouw.

Gereisd met partner in september 2015

Landhuis Agriturismo Carincone info