Sorteren

vakanties Pergola

Reviews over Pergola

Henk en Lammie zwiep
    9-10-2018

Dat als je er een appartement gaat boeken,

Twee lieve mensen (Willem & Bianca) gaan ontmoeten, na een hartelijke ontvangst voel je je direct thuis...

Perfect !!

Michelle Otten
    2-10-2018

Prachtige appartementen, en zeer gastvrij! Mooie omgevingen en genoeg bezienswaardigheden! Echt een top vakantie gehad !!!!!

Geweldig!!!!!

S.Vullings
    26-8-2018

Rust, prachtig uitzicht en een mooi eigentijds appartement! Dat met een super hartelijke ontvangst door 2 heel gezellig stel! Pergola is een goeie uitvalsbasis om le Marche te ontdekken. Een mooie omgeving met veel authentieke plaatsen. Willem en Bianca kunnen een goed en passend advies geven wbt bezienswaardigheden.

Heerlijk, relaxed!

Marielle, Rinus en 2 kids (9,11)
    17-8-2018

We hebben een heerlijke week gehad! Zoals de eerdere reviews vermeldden werden we heel hartelijk ontvangen. In heerlijke loungebanken werden we direct met het prachtige uitzicht verblijd! Perro was meteen een speelmaatje voor de kinderen!

Willem en Bianca hebben voldoende leuke tips over: waar kun je lekker eten, waar is er wat te doen, waar moet je zijn voor een dagje strand etc...Het appartement, la Chitarra, was lekker ruim voor ons 4-en, goed bed, prima slaapbank en ook een goed uitgeruste keuken, erg sfeervol en met aandacht ingericht! De pizza en pasta avonden waren super! Heerlijk gegeten! De openlucht bioscoop was voor de kinderen helemaal top! De tafeltennistafel in de speelruimte was ook een hit! Bianca en Willem is er alles aangelegen om je een fijne vakantie te bezorgen; fruit en drankje aan het zwembad, heerlijk! Ook hadden we leuke medevakantiegangers! Het was een top week!

OPGEPAST! Eens je er bent, wil je nooit meer weg.

Anne, Kaat, Lena en Luc
    15-8-2018

Het begon al met een zeer hartelijke ontvangst met zelfgemaakte quiche en drankjes. Willem en Bianca waren ook de rest van de week de ideale gastheer en gastvrouw. De pizza- en pasta-avonden waren stuk voor stuk gezellig, hilarisch en overheerlijk. Het prachtige uitzicht, het leuke zwembad, het eigen terras en het smaakvol ingerichte appartement maken dat wij hier zeker nog eens terugkomen! Ook nog een speciale vermelding voor Perro, die ons elke dag met zijn bezoekjes verblijdde.

Pergola scoort een 8,6 uit 10, op basis van 16 reviews