Appartement Villa Rimo Country House

Appartement
Appartement Villa Rimo Country House
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Rimo Country House voor je op een rij gezet:

54 reviews over Appartement Villa Rimo Country House in het Nederlands

Wij werden heel hartelijk ontvangen door de eigenaren, Richard en Monique. Wij zaten in appartement Anfo, prima voor 2 personen. Mooi schoon an alles was aanwezig! Het zwembad was heerlijk zeker omdat het weer wel erg warm was. Lekker om af te koelen en uitzicht op de bergen. Er zijn verschillende terrassen en zitjes in de grote tuin. Voor ieder wat wils, zowel zon als schaduw. Wij hebben heel veel informatie gehad over de omgeving en mooie tochten gemaakt. Gezwommen in een stuwmeer, na een spectaculaire autorit door de bergen, een dagje strand gedaan en naar Assisi geweest. Er is genoeg te doen in de omgeving. De mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam en genoten van de Italiaanse keuken. Het is hier gelukkig nog niet zo toeristisch. Kortom, een aanrader voor iedereen die van Italie houdt!!

Richard en Monique, eigenaar, 2-7-2017

Beste Rene en Mirjam, bedankt voor jullie mooie review. Fijn te horen dat jullie genoten hebben. Tot een volgende keer!

Ciao Richard en Monique

Heerlijk genieten

Karlijn
19-5-2017

Super fijne plek met een adembenemend uitzicht. Perfecte plek om lekker te ontspannen en tot rust te komen!

Super locatie

Willem winkel
9-5-2017

Zoals al omschreven de plek is fantastisch. De eigenaren super behulpzaam en vriendelijk...... je voelt je gelijk thuis. De onzer inning is zoals je dat deel van Italië verwacht..... groen en heuvel achtig met de bergen op de achtergrond.

Een plek om te genieten en tot rust te komen.

in een woord geweldig

Carla en Jan
4-5-2017

allereerst het uitzicht ....Fantastisch

gastheer en gastvrouw zijn erg aardig, geven goede tips voor evt een mooi dagje weg in de omgeving. In de tuin kom je helemaal tot rust. De appartementen zijn schoon en alles is aanwezig.

Kortom een aanrader.

Een heerlijke late uitrust vakantie gehad !

Lejo & Cristina
16-1-2017

Heerlijk genoten in appartement Rimo XL. Het is een groot, ruim en luxe appartement met een groot eigen terras. Het zwembad was uiteraard dicht in onze periode, maar het was genieten in de tuin met veel mooi weer en een fantastisch panoramisch uitzicht op de bergen. Best een aanrader voor deze tijd. De eigenaar Richard heeft voor ons de allesbrander in de tuin neergezet. heerlijk gebruik van gemaakt!

Veel uitstapjes gemaakt naar authentieke middeleeuwse stadjes en veel en lekker kunnen lunchen en dineren in de omgeving waar wij zaten. De stranden waren leeg maar menig strandwandeling kunnen maken. Komen zeker nog een keer.

Heerlijke locatie!

Judith
29-8-2016

Villa Rimo is de perfecte locatie voor een heerlijke vakantie. Prachtig uitzicht, prima faciliteiten en de gastvrouw en -heer zorgen ervoor dat je je echt thuis voelt. De kinderen genoten van het zwembad en Le Marche heeft genoeg mogelijkheden voor uitstapjes: cultuur, natuur en ontspanning zijn allemaal in de buurt. We komen zeker nog eens terug!

Ontstressen bij Villa Rimo

Fam Jonker
21-8-2016

Heerlijk rustig met een prachtig weids uitzicht over het dal en de tegenoverliggende bergen. De eigenaren Richard en Monique doen er alles aan om het verblijf bij Villa Rimo aangenaam te maken. Veel mogelijkheden om de omgeving te ondekken met pittoreske dorpjes en het strand is met drie kwartier rijden makkelijk te bezoeken. In de directe omgeving veel restaurantjes waar je heerlijk (en betaalbaar) kunt eten. Kortom een aanrader.

Prachtige natuur en vergezichten...

Middeleeuwse dorpjes

San Marino is een aanrader (in de week)

Lekker Italiaans, alles super vers. Zeker niet duur...

Casa Vista biedt je wat meer privacy. Nog nieuw, tiptop in orde, goeie douche, goeie WiFi, 2 ruime slaapkamers met goeie matrassen.

Misschien soms iets te weinig toeristisch... En alles vraagt quasi minimum een uurtje rijden.

De kust sprak ons niet erg aan, de meertjes in de bergen en het nationaal park zijn top!

Zwembadje niet verwarmd en een beetje klein als iedereen er is.

Heel goed

Armand en Sonja
8-8-2016

Mooie accomodatie in Italië, prachtig ingerichte tuin in een hele mooie omgeving. Richard en Monique, vriendelijk en heel behulpzaam en laten je thuis voelen. Voor kinderen ook een hele leuke en mooie accomodatie, met een pluspunt een heel leuk zwembad en ruimte om te spelen. Voor de volwassenen ruimte om buiten te eten en te relaxen (tot rust te komen).

In de omgeving vele leuke dingen te doen en te bezichtigen in een hele mooie en rustige omgeving. Aan het begin is het even wennen maar je voelt je snel thuis. Vergeet als je er bent niet de klam/kloof te bezoeken, de vele dorpjes in de buurt. De lekkere pizza's en ijsjes en vooral te genieten van de omgeving en rust!

heerlijk!

Familie Takumi
7-8-2016

Prachtige plek, subliem uitzicht, bijzonder aardige en behulpzame gastheer en -vrouw. Totale rust, prachtige middeleeuwse stadjes overal om je heen. Lekker zwembadje en overal dichtbij kun je heerlijk en betaalbaar uit eten!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Rimo Country House in Penna San Giovanni, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Rimo Country House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.