Appartement Villa Rimo Country House

Appartement
Appartement Villa Rimo Country House
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Rimo Country House voor je op een rij gezet:

48 reviews over Appartement Villa Rimo Country House in het Nederlands

Ontstressen bij Villa Rimo

Fam Jonker
21-8-2016

Heerlijk rustig met een prachtig weids uitzicht over het dal en de tegenoverliggende bergen. De eigenaren Richard en Monique doen er alles aan om het verblijf bij Villa Rimo aangenaam te maken. Veel mogelijkheden om de omgeving te ondekken met pittoreske dorpjes en het strand is met drie kwartier rijden makkelijk te bezoeken. In de directe omgeving veel restaurantjes waar je heerlijk (en betaalbaar) kunt eten. Kortom een aanrader.

Prachtige natuur en vergezichten...

Middeleeuwse dorpjes

San Marino is een aanrader (in de week)

Lekker Italiaans, alles super vers. Zeker niet duur...

Casa Vista biedt je wat meer privacy. Nog nieuw, tiptop in orde, goeie douche, goeie WiFi, 2 ruime slaapkamers met goeie matrassen.

Misschien soms iets te weinig toeristisch... En alles vraagt quasi minimum een uurtje rijden.

De kust sprak ons niet erg aan, de meertjes in de bergen en het nationaal park zijn top!

Zwembadje niet verwarmd en een beetje klein als iedereen er is.

Heel goed

Armand en Sonja
8-8-2016

Mooie accomodatie in Italië, prachtig ingerichte tuin in een hele mooie omgeving. Richard en Monique, vriendelijk en heel behulpzaam en laten je thuis voelen. Voor kinderen ook een hele leuke en mooie accomodatie, met een pluspunt een heel leuk zwembad en ruimte om te spelen. Voor de volwassenen ruimte om buiten te eten en te relaxen (tot rust te komen).

In de omgeving vele leuke dingen te doen en te bezichtigen in een hele mooie en rustige omgeving. Aan het begin is het even wennen maar je voelt je snel thuis. Vergeet als je er bent niet de klam/kloof te bezoeken, de vele dorpjes in de buurt. De lekkere pizza's en ijsjes en vooral te genieten van de omgeving en rust!

heerlijk!

Familie Takumi
    7-8-2016

Prachtige plek, subliem uitzicht, bijzonder aardige en behulpzame gastheer en -vrouw. Totale rust, prachtige middeleeuwse stadjes overal om je heen. Lekker zwembadje en overal dichtbij kun je heerlijk en betaalbaar uit eten!

Genoten!

Familie Mulder
    6-8-2016

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij Villa Rimo. Onze vakantie begon met een hartelijk ontvangst door Richard en Monique, we voelden ons gelijk thuis.

Het verblijf in appartement Rimo XL was genieten. Het is een zeer ruim en schoon appartement met een groot eigen terras. Daarnaast waren er meerdere zitjes in de tuin waar iedereen gebruik van kon maken. Het zwembad was heerlijk. En vanaf elke plek in de tuin had je een geweldig uitzicht.

Le Marche is geweldig: mooie, authentieke middeleeuwse stadjes gecombineerd met een fantastische omgeving met veel groen en bergen. Voor ons een pluspunt is dat je hier nog geen massa toerisme tegenkomt.

Prachtige plek om te onthaasten.

Kruimer
    7-7-2016

Gastvrij , verzorgt en netjes alles was goed.

Niets was te veel alles kon je vragen en hun dachten met je mee / gaven je daarop advies.

Veel info te vinden in de info map ter plaatse.

Mooie locatie voor getrainde fietser ( ivm hoogteverschillen).

Fantastisch verblijf met een geweldig uitzicht .

Familie Martina
    4-7-2016

Wij hebben genoten van ons 3 daags verblijf in casa Vista , alles wat je nodig hebt is voorhanden , fantastisch uitzicht , Italiaanse sfeer gecombineerd met Nederlandse gezelligheid dmv verschillende zitplekken cq hoekjes met comfortabele stoelen . Lekker zwembad en er is genoeg te doen in de omgeving . Monique en Richard bedankt voor jullie warme gastvrijheid . Aanrader !

Geweldig

Anneke en Wim
    4-7-2016

Als je van rust en een schitterende omgeving houdt is Villa Rimo een echte aanrader. Je voelt je snel thuis bij Monique en Richard, die er alles aan doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het appartement is lux en schoon, de bedden zijn heerlijk. Rondom het huis zijn diverse aantrekkelijke, smaakvolle plekjes gemaakt, waarbij veel aandacht besteed is aan leuke details. Alles wat je in andere reviews leest over het uitzicht is waar. Echt spectaculair! De omgeving in dit deel van Le Marche is geweldig: mooie, authentieke middeleeuwse stadjes, prachtige kathedralen, kleine kerkjes en musea. Wij zijn o.m. in Fermo, Ascoli Piceno geweest. Je kunt ook vrij snel bij de stranden van de Adria komen. Er heerst rust in deze omgeving en het Sibilini gebergte (nationale park) moet je beslist een paar keer bekijken. Ook het prijsniveau, iets wat wij Nederlanders toch wel belangrijk vinden, is over het algemeen laag.

Heerlijk appartement met een geweldig uitzicht!

Willem en Bianca
    13-6-2016

Voor de 2e keer bij Villa Rimo. Vorig jaar in appartement Monica, dit jaar in appartement Anfo. Een ruim en sfeervol ingericht appartement met een prachtig uitzicht! De bedden liggen trouwens ook heerlijk!

De eigenaren Richard en Monique zijn zeer gastvrij, niets is te veel om je vakantie zo aangenaam mogelijk te maken. Zeker een aanrader!

Prachtige omgeving en goed ingericht huis

Corrie en Bert
    23-5-2016

Als je er naartoe rijdt denk je: waar kom ik terecht.Als je er bent ervaar je dat je op een prachtige locatie bent terecht gekomen: Midden in de Marche, midden in de natuur met veel ruimte zowel in als buiten het huis. Aan alles is gedacht. Monique en Richard zijn zeer gastvrij en wijzen je de weg naar bijzondere bestemmingen in de buurt. Voor ons was Assisi een toppunt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Rimo Country House in Penna San Giovanni, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Rimo Country House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Rimo Country House scoort een 9.08 uit 10 op basis van 48 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: