Appartement Villa Rimo Country House

Appartement
Appartement Villa Rimo Country House
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Rimo Country House voor je op een rij gezet:

48 reviews over Appartement Villa Rimo Country House in het Nederlands

Schitterend lokatie

Joop en Els Pronk
30-7-2017

Een mooie plek om tot rust te komen in een mooie omgeving en leuke uitstapjes te maken zoals naar het strand een skigebied een stuwmeer en natuurlijk en leuke restaurantjes waar je kan genieten van de Italiaanse keuken tegen een betaalbare prijs

De BB wordt gerund door Richard en Monique die zeer gastvrij zijn en morgens een goed ontbijt serveren

Wij gaan hier zeker nog een keer terug

Fijn comfortabel appartement, super verblijf gehad

Valentijn & Liese
29-7-2017

Heerlijk genoten van ons verblijf bij Villa Rimo. De gastheer en vrouw, Richard en Monique, hebben er alles aan gedaan om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Goede adviezen, leuke gesprekken en behulpzaam met alles! Het appartement (Anfo) was top in orde; mooi ingericht, ruim en het ontbrak je aan niets qua uitrusting. Ook het uitzicht vanuit het appartement op het Monti Sibillini gebergte en vanuit de tuin van Vila RIMO was indrukwekkend.

Het nabij gelegen stadje Penna San Giovanni op 5 minuten aanrijden vanuit de Villa, heeft alles voor de directe levensbehoefte. Op 20 minuten zijn er grote XL supermarkten te vinden! Onze kinderen hebben zich heerlijk vermaakt bij het zwembad en de tennis-voetbaltafel. De omgeving is prachtig en het was genieten aan de zee en kust en de bezoekjes aan het nationaal Park Monti Sibillini. Wij komen hier zeker terug!

Villa Rimo ligt wat afgelegen op 5 km van het pittoreske dorpje Penna san Giovanni. Vanuit het verblijf heb je een fantastich uitzicht op de prachtig glooiende heuvels en het achterliggende berglandschap. De kamers in de villa zelf zijn eenvoudig en nog in opbouw. Wel zijn ze voorzien van een eigen keuken, kookgelegenheid en koelkast.

De eigenaren Monique en Richard hebben een hartelijke gastvrijheid en doen erg hun best om het de gasten naar de zin te maken.

Richard (eigenaar), eigenaar, 5-7-2017

Dank Jack voor je review. een kleine correctie onzerzijds. Villa RIMO ligt op 3 km van Penna San Giovanni en is gelegen aan een verharde (geasfalteerde) goed begaanbare weg. Deze weg leidt je na 500 meter naar ons dorp, waar alles is te verkrijgen. Waaronder de geweldige Pizzeria Vecchio Sapore.

Een heerlijke plek om tot rust te komen

Roland en Annita
    29-6-2017

Villa Rimo ligt in een mooie omgeving in de Marken. Met een eigen zwembad in een rustige omgeving kan je genieten. Veel dorpjes in de buurt, maar wel een auto nodig. Ligt niet ver van de kust en er zijn veel goede restaurants in de buurt, maar niet op loopafstand. Monique en Richard van Villa Rimo zijn heel gastvrij en helpen je de goede plekken te vinden waar je naar toe kan gaan, maar waar je ook truffels, wijn en olijfolie kunt krijgen en lekker kunt eten. En als de zon onder is, wordt je op het terras van Villa Rimo getrakteerd op dansende vuurvliegjes. Ga in ieder geval naar de pizzeria in Penna San Giovanni en naar Da Pippo e Gabriella in Sant'Angelo In Pontano. We gaan zeker nog een keer terug. Ciao!
    Richard en Monique, eigenaar, 2-7-2017

Beste Roland en Annita bedankt voor jullie mooie review. Fijn te horen dat jullie genoten hebben. Tot een volgende keer!

Ciao Richard en Monique

Wij werden heel hartelijk ontvangen door de eigenaren, Richard en Monique. Wij zaten in appartement Anfo, prima voor 2 personen. Mooi schoon an alles was aanwezig! Het zwembad was heerlijk zeker omdat het weer wel erg warm was. Lekker om af te koelen en uitzicht op de bergen. Er zijn verschillende terrassen en zitjes in de grote tuin. Voor ieder wat wils, zowel zon als schaduw. Wij hebben heel veel informatie gehad over de omgeving en mooie tochten gemaakt. Gezwommen in een stuwmeer, na een spectaculaire autorit door de bergen, een dagje strand gedaan en naar Assisi geweest. Er is genoeg te doen in de omgeving. De mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam en genoten van de Italiaanse keuken. Het is hier gelukkig nog niet zo toeristisch. Kortom, een aanrader voor iedereen die van Italie houdt!!
    Richard en Monique, eigenaar, 2-7-2017

Beste Rene en Mirjam, bedankt voor jullie mooie review. Fijn te horen dat jullie genoten hebben. Tot een volgende keer!

Ciao Richard en Monique

Heerlijk genieten

Karlijn
    19-5-2017

Super fijne plek met een adembenemend uitzicht. Perfecte plek om lekker te ontspannen en tot rust te komen!

Super locatie

Willem winkel
    9-5-2017

Zoals al omschreven de plek is fantastisch. De eigenaren super behulpzaam en vriendelijk...... je voelt je gelijk thuis. De onzer inning is zoals je dat deel van Italië verwacht..... groen en heuvel achtig met de bergen op de achtergrond.

Een plek om te genieten en tot rust te komen.

in een woord geweldig

Carla en Jan
    4-5-2017

allereerst het uitzicht ....Fantastisch

gastheer en gastvrouw zijn erg aardig, geven goede tips voor evt een mooi dagje weg in de omgeving. In de tuin kom je helemaal tot rust. De appartementen zijn schoon en alles is aanwezig.

Kortom een aanrader.

Een heerlijke late uitrust vakantie gehad !

Lejo & Cristina
    16-1-2017

Heerlijk genoten in appartement Rimo XL. Het is een groot, ruim en luxe appartement met een groot eigen terras. Het zwembad was uiteraard dicht in onze periode, maar het was genieten in de tuin met veel mooi weer en een fantastisch panoramisch uitzicht op de bergen. Best een aanrader voor deze tijd. De eigenaar Richard heeft voor ons de allesbrander in de tuin neergezet. heerlijk gebruik van gemaakt!

Veel uitstapjes gemaakt naar authentieke middeleeuwse stadjes en veel en lekker kunnen lunchen en dineren in de omgeving waar wij zaten. De stranden waren leeg maar menig strandwandeling kunnen maken. Komen zeker nog een keer.

Oude reviews (archief)

Heerlijke locatie!

Judith
    29-8-2016

Villa Rimo is de perfecte locatie voor een heerlijke vakantie. Prachtig uitzicht, prima faciliteiten en de gastvrouw en -heer zorgen ervoor dat je je echt thuis voelt. De kinderen genoten van het zwembad en Le Marche heeft genoeg mogelijkheden voor uitstapjes: cultuur, natuur en ontspanning zijn allemaal in de buurt. We komen zeker nog eens terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Rimo Country House in Penna San Giovanni, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Rimo Country House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Rimo Country House scoort een 9.08 uit 10 op basis van 48 reviews.