Appartement Villa Rimo Country House ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Fam de Haan

Genieten van een prachtige omgeving, met kids

Fam de Haan
27-8-2017

een plek waar je ook met kids heerlijk tot rust kan komen. dan is Vila Rimo een fantastische plek om er heerlijk tussen uit te gaan.

Genietend op mijn yogamat had ik voor dag en dauw even een momentje voor mezelf, waarna we gezamenlijk heerlijk aan het ontbijt konden.

Vers brood in het dorpje Penna san Giovanni is echt een aanrader, tevens moet je de extra grote gezinspizza echt eens proberen! Heerlijk!!

3 weken gezelligheid, bijzondere ontmoetingen, maar toch ook privacy en de rust. Voor mijn oudste (8) een super zwembad en (ondanks het kleinschalige) elke week wel kindjes om mee te spelen. Er is genoeg te doen, je moet er wel even voor weg, maar dan heb je ook wat! Prachtige bergwandelingen, heerlijke stranden, kleine marktjes en overal even stoppen voor een heerlijk kopje koffie, zo aan de bar!

Bij thuiskomst in ons huisje bij Vila Rimo genoten we van de zonsondergang met een lekker wijntje of een limonchello, ik zou het iedereen die niet van drukte houdt, aanraden!