Appartement Villa Rimo Country House ****

Review geschreven door JB Bunt

Perfect!

JB Bunt,
22-8-2017

Het country house ligt in een klein gehuchtje op de top van heuvel. Daarom perfect uitzicht over de omgeving en zicht op de bergen. Ons appartement (Moniga) bood ruim voldoende voor 4 personen. Het comfort was Hollands te noemen: ruime bedden, goed meubilair, prettige keukenuitrusting etc.

Het huis ligt lekker rustig maar op maar enkele (auto)kilometers van Penna, wat een klein dorpje is met basisvoorzieningen.

Elk appartement heeft zijn eigen zitje in de ruime tuin en het zwembad is heerlijk!

Daarnaast zorgen Monique en Richard voor een heerlijke sfeer in en rond het huis. Met raad en daad staan ze je bij en weten veel 'insiders'adressen om je vakantie goed te besteden.

Kortom, een aanrader!