Appartement Villa Rimo Country House ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Valentijn & Liese

Fijn comfortabel appartement, super verblijf gehad

Valentijn & Liese,
29-7-2017

Heerlijk genoten van ons verblijf bij Villa Rimo. De gastheer en vrouw, Richard en Monique, hebben er alles aan gedaan om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Goede adviezen, leuke gesprekken en behulpzaam met alles! Het appartement (Anfo) was top in orde; mooi ingericht, ruim en het ontbrak je aan niets qua uitrusting. Ook het uitzicht vanuit het appartement op het Monti Sibillini gebergte en vanuit de tuin van Vila RIMO was indrukwekkend.

Het nabij gelegen stadje Penna San Giovanni op 5 minuten aanrijden vanuit de Villa, heeft alles voor de directe levensbehoefte. Op 20 minuten zijn er grote XL supermarkten te vinden! Onze kinderen hebben zich heerlijk vermaakt bij het zwembad en de tennis-voetbaltafel. De omgeving is prachtig en het was genieten aan de zee en kust en de bezoekjes aan het nationaal Park Monti Sibillini. Wij komen hier zeker terug!