Appartement Villa Rimo Country House

Appartement
Appartement Villa Rimo Country House
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Rimo Country House voor je op een rij gezet:

53 reviews over Appartement Villa Rimo Country House in het Nederlands

Fantastisch!

Mb
11-8-2018

Een week op deze prachtige locatie gezeten. Heerlijk appartement, fantastisch uitzicht en fijn zwembad. De eigenaren hebben goede tips mbt omgeving en restaurants. Wij hebben genoten!

Fantastisch!

Angela Peeters
6-8-2018

Wij zijn 2 weken in Villa Rimo geweest met onze 2 kinderen.

Het was een super vakantie en super fijne plek om te verblijven.

De rust en het uitzicht waren geweldig. De eigenaren Richard en Monique zijn attent en erg behulpzaam. Het was een geweldig ontvangst en heel gastvrij, het voelde als thuis komen op vakantie. Vooral de avond dat de eigenaren voor ons hadden gekookt was fantastisch.

Heerlijke genoten

Van Gestel
27-7-2018

Een week genoten van de rust, privacy, het heerlijke eten en vooral het fantastische uitzicht.

Het huisje was mooi en netjes. Alles wat je nodig hebt op vakantie is aanwezig. Richard en Monique helpen je graag, denken graag mee en geven je goede tips.

Het zwembad is heerlijk. Ligbedjes aanwezig die in de ochtend netjes voor je klaar staan.

Heerlijke koffie te bestellen bij Richard en Monique.

Wij zijn met 2 jonge kinderen helemaal tot rust gekomen. Het was fantastisch !

Fantastisch.

Fam. Masselink
23-7-2018

Wie van rust, een prachtig uitzicht en het echte Italiaanse leven houdt zal hier een fantastische vakantie hebben. De bergen en de zee zijn gemakkelijk bereikbaar.

Heerlijk genieten bij Villa Rimo!

Theo en Tessa
5-7-2018

Twee heerlijke weken zijn inmiddels weer voorbij in Villa Rimo. We hadden fantastisch uitzicht vanuit Casa Vista, veel privacy, goede bedden en alle keuken benodigdheden waren aanwezig. Een paar keer per week schone handdoeken en keukendoeken. In het zwembad kun je heerlijk afkoelen met de mooie Sibillijnse bergen op de achtergrond. Richard en Monique zijn zeer vriendelijke en gastvrije mensen, die dolce vita vanzelfsprekend vinden. Een aanrader!

Zo genoten!

Alex Picardo
12-6-2018

Villa Rimo ligt centraal gelegen in het midden van Le Marche in het zo kenmerkende heuvellandschap. Wij verbleven in Casa Vista, zeker een aanrader! Een heerlijk vakantiehuisje met privéterras en met een prachtig uitzicht op het Sibilini gebergte. Het is een echt een heerlijke plek om tot rust te komen. Het vakantiehuisje is een ruim en sfeervol ingericht en voorzien van alle gemakken.

Wij hebben genoten van de mooie ingerichte tuin en het fijne zonnenterras met zwembad en van heerlijke uitstapjes naar de bergen, stadjes en uiteraard van het strand. De tips van Richard en Monique (de eigenaren) zijn waardevol en zij geven goed aan waar de leuke restaurantjes en lekkere eettentjes zitten. ÉÉN ding is zeker, wij komen terug..

Relaxen.

Sylvia den uijl
9-6-2018

Wil je tot rust komen in een schitterende omgeving, dan moet je echt naar Villa Rimo! Uitzicht op de bergen vanuit het zwembad, geweldig. Heerlijke hoekjes/zitjes waar je van al dit moois kunt genieten. Wij hebben genoten en komen zeker terug!

Onvergetelijke fietsvakantie

Harry
1-6-2018

Prachtig uniek uitzicht op het dal en de Sibilini bergen er achter. Mooi appartement (Moniga) met alles wat je nodig hebt. Heb vier dagen met racefiets tochten door heuvelland en in Sibilinigebergte gefietst op ter plekke gehuurde fiets. Echt een supervakantie gehad. Mede door de gezellige gast vrouw en -heer. Wil zeker nog eens terugkomen!

Prachtig uitzicht vanaf ons eigen terras! Eenvoudig maar fijn huisje, alles aanwezig, lekkere bedden en vriendelijke eigenaren met goede tips!

Fantastisch uitzicht, heerlijke accomodatie!

Frederik
22-9-2017

Geweldige plek, fantastisch uitzicht en heerlijk zwembad.

Degelijke en goede accommodatie, zeer goed verzorgt.

Zeer gastvrij ontvangen incl. ontbijt. Eigenaren helpen je graag verder met alle vragen omtrent dingen te doen in de omgeving en hebben veel plezier in het ontvangen van gasten. Nabij skigebied en strand. Prachtige omgeving om te wandelen. Of heerlijk om te relaxen in en om het verblijf.

Wij hebben er van genoten en komen zeker een keer weer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Rimo Country House in Penna San Giovanni, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Rimo Country House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Rimo Country House scoort een 9.09 uit 10 op basis van 53 reviews.