Appartement Villa Rimo Country House

Appartement
Appartement Villa Rimo Country House
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Rimo Country House voor je op een rij gezet:

48 reviews over Appartement Villa Rimo Country House in het Nederlands

Zo genoten!

Alex Picardo
12-6-2018

Villa Rimo ligt centraal gelegen in het midden van Le Marche in het zo kenmerkende heuvellandschap. Wij verbleven in Casa Vista, zeker een aanrader! Een heerlijk vakantiehuisje met privéterras en met een prachtig uitzicht op het Sibilini gebergte. Het is een echt een heerlijke plek om tot rust te komen. Het vakantiehuisje is een ruim en sfeervol ingericht en voorzien van alle gemakken.

Wij hebben genoten van de mooie ingerichte tuin en het fijne zonnenterras met zwembad en van heerlijke uitstapjes naar de bergen, stadjes en uiteraard van het strand. De tips van Richard en Monique (de eigenaren) zijn waardevol en zij geven goed aan waar de leuke restaurantjes en lekkere eettentjes zitten. ÉÉN ding is zeker, wij komen terug..

Relaxen.

Sylvia den uijl
9-6-2018

Wil je tot rust komen in een schitterende omgeving, dan moet je echt naar Villa Rimo! Uitzicht op de bergen vanuit het zwembad, geweldig. Heerlijke hoekjes/zitjes waar je van al dit moois kunt genieten. Wij hebben genoten en komen zeker terug!

Onvergetelijke fietsvakantie

Harry
1-6-2018

Prachtig uniek uitzicht op het dal en de Sibilini bergen er achter. Mooi appartement (Moniga) met alles wat je nodig hebt. Heb vier dagen met racefiets tochten door heuvelland en in Sibilinigebergte gefietst op ter plekke gehuurde fiets. Echt een supervakantie gehad. Mede door de gezellige gast vrouw en -heer. Wil zeker nog eens terugkomen!

Prachtig uitzicht vanaf ons eigen terras! Eenvoudig maar fijn huisje, alles aanwezig, lekkere bedden en vriendelijke eigenaren met goede tips!

Fantastisch uitzicht, heerlijke accomodatie!

Frederik
    22-9-2017

Geweldige plek, fantastisch uitzicht en heerlijk zwembad.

Degelijke en goede accommodatie, zeer goed verzorgt.

Zeer gastvrij ontvangen incl. ontbijt. Eigenaren helpen je graag verder met alle vragen omtrent dingen te doen in de omgeving en hebben veel plezier in het ontvangen van gasten. Nabij skigebied en strand. Prachtige omgeving om te wandelen. Of heerlijk om te relaxen in en om het verblijf.

Wij hebben er van genoten en komen zeker een keer weer.

super, fijne gastheer, uitgebreid en goed ontbijt,

Willem en Marianne
    18-9-2017

Alles was goed, fijn appartement, goede tips van Richard.
    Richard en Monique (eigenaren), eigenaar, 19-9-2017

Beste Willem en Marianne,

Bedankt voor de mooie woorden. Jullie waren fijne gasten en ik heb met veel plezier jullie dagelijks ontbijtje verzorgd.

Groetjes Richard en Monique

Heerlijk appartement op een schitterende locatie!

Peter en Kim
    30-8-2017

Villa Rimo ligt midden in de heuvels en heeft een prachtig uitzicht op het Sibilini gebergte. Het is een heerlijke plek om tot rust te komen en het appartement waar wij in zaten ( Rimo XL ) heeft een fijn terras en is een ruim, schoon en gezellig ingericht appartement. Vanuit Villa Rimo kan je leuke uitstapjes maken naar de bergen, prachtig meer, stadjes en naar het strand. Richard en Monique zijn een fantastische gastheer en vrouw. Niks is teveel gevraagd en ze weten precies waar de leuke plekjes en lekkere eettentjes zitten. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar!
    Richard en Monique (eigenaren), eigenaar, 31-8-2017

Beste Peter en Kim, bedankt voor jullie mooi woorden. Fijn te horen dat jullie genoten hebben van ons, het app Rimo XL en de omgeving. Tot een volgende keer!

Ciao Richard en Monique

Genieten van een prachtige omgeving, met kids

Fam de Haan
    27-8-2017

een plek waar je ook met kids heerlijk tot rust kan komen. dan is Vila Rimo een fantastische plek om er heerlijk tussen uit te gaan.

Genietend op mijn yogamat had ik voor dag en dauw even een momentje voor mezelf, waarna we gezamenlijk heerlijk aan het ontbijt konden.

Vers brood in het dorpje Penna san Giovanni is echt een aanrader, tevens moet je de extra grote gezinspizza echt eens proberen! Heerlijk!!

3 weken gezelligheid, bijzondere ontmoetingen, maar toch ook privacy en de rust. Voor mijn oudste (8) een super zwembad en (ondanks het kleinschalige) elke week wel kindjes om mee te spelen. Er is genoeg te doen, je moet er wel even voor weg, maar dan heb je ook wat! Prachtige bergwandelingen, heerlijke stranden, kleine marktjes en overal even stoppen voor een heerlijk kopje koffie, zo aan de bar!

Bij thuiskomst in ons huisje bij Vila Rimo genoten we van de zonsondergang met een lekker wijntje of een limonchello, ik zou het iedereen die niet van drukte houdt, aanraden!

Richard en Monique (eigenaren), eigenaar, 30-8-2017

Beste Suzanne, Martijn en lieve meiden, bedankt voor jullie mooie review. Fijn te horen dat jullie genoten hebben van ons en de omgeving. Tot een volgende keer!

Perfect!

JB Bunt
    22-8-2017

Het country house ligt in een klein gehuchtje op de top van heuvel. Daarom perfect uitzicht over de omgeving en zicht op de bergen. Ons appartement (Moniga) bood ruim voldoende voor 4 personen. Het comfort was Hollands te noemen: ruime bedden, goed meubilair, prettige keukenuitrusting etc.

Het huis ligt lekker rustig maar op maar enkele (auto)kilometers van Penna, wat een klein dorpje is met basisvoorzieningen.

Elk appartement heeft zijn eigen zitje in de ruime tuin en het zwembad is heerlijk!

Daarnaast zorgen Monique en Richard voor een heerlijke sfeer in en rond het huis. Met raad en daad staan ze je bij en weten veel 'insiders'adressen om je vakantie goed te besteden.

Kortom, een aanrader!

Richard en Monique (eigenaren), eigenaar, 30-8-2017

Beste JB en familie, bedankt voor jullie eerlijke en warme review. Fijn te horen dat jullie genoten hebben. Wij ook van jullie! Tot een volgende keer!

Ciao Richard en Monique

Mooie accommodatie met prachtig uitzicht!

Judith
    20-8-2017

Heerlijke week gehad, ondanks de uitzonderlijke hitte.

Mooi ingericht appartement, waarin niets ontbrak. Prima slaapbank, naast het goede tweepersoonsbed. Fijne tuin met een prachtige uitzicht, vanaf verschillende zitjes in de tuin. De hangmat is begin van de avond een aanrader.

Fijn zwembad met mooie houten ligbedden erbij.

Voor kinderen naast het zwembad ook een tafeltennistafel en voetbaltafel.

Op kleine afstand in ieder geval alles wat je nodig hebt voor de dagelijkse boodschappen. Genoeg te doen in de omgeving. Je kan heerlijk eten in de restaurants in de buurt.

Richard en Monique zijn heel gastvrij. En eigenlijk altijd beschikbaar voor vragen.

Wij zijn een week gebleven, maar hadden ons er prima 2 weken kunnen vermaken.

Wij komen graag nog eens terug!

Richard en Monique (eigenaren), eigenaar, 30-8-2017

Beste Judith en familie, bedankt voor jullie spontane en inhoudelijke review. Fijn te horen dat jullie genoten hebben van het appartement, de tuin, omgeving en jullie culinaire uitstapjes. Tot een volgende keer en dan twee weken hoor!

Ciao Richard en Monique

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Rimo Country House in Penna San Giovanni, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Rimo Country House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Rimo Country House scoort een 9.08 uit 10 op basis van 48 reviews.