Appartement Villa Rimo Country House

Appartement
Appartement Villa Rimo Country House
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Rimo Country House voor je op een rij gezet:

57 reviews over Appartement Villa Rimo Country House in het Nederlands

Prachtig

Familie uit Gent,
7-10-2018

Wij hadden een heerlijke en rustige vakantie van twee weken met onze kinderen van 7 en 8. De regio is bijzonder mooi, de kust relatief dichtbij en prachtig, en het Sibillini nationale park ook heel mooi. Monique en Richard maken er een hele gezellige agriturismo van.

Uniek

Echtpaar uit omgeving Alkmaar,
29-9-2018

Villa Rimo ligt centraal gelegen in het midden van le Marche Italië.

Begin september hebben wij een kleine 2weken mogen genieten

van dit bijzondere plekje.Genoten van de mooie aangelegde tuin

en een fantastisch uitzicht op het Sibillini gebergte.

In de omgeving genoeg uitstapjes te maken naar mooie dorpen en het strand.

En de vriendelijke eigenaren Monique en Richard maken dit plekje Uniek

Gereisd met partner in september 2018

Rustige ligging op unieke locatie!

echtpaar uit de randstad,
      26-9-2018

In de nazomer hebben wij genoten van deze bijzondere locatie in le Marche. Het appartement Casa Vista had een prachtig uitzicht en veel privacy. Dit in combi met het zwembad en de vriendelijke, gastvrije eigenaren Monique en Richard een prima plek om tot rust te komen. Prachtige omgeving en de leuke restaurantjes helaas wel op ongeveer 7 km afstand. Wij realiseren ons wel dat juist die afstand t.o.v. de ligging van Villa Rimo deze plek ook zo uniek maakt!

Gereisd met partner in september 2018

Heerlijke relaxte week in klein paradijsje!

Helen Mulder,
      6-9-2018

Een prachtige plek in De Marken, idyllisch mooi, goed verzorgd, met geweldige gastheer en gastvrouw Richard en Monique, die altijd voor ons klaar stonden, elke ochtend heerlijke koffie, altijd een gezellige praatje, niets was te veel! De week afgesloten met een heerlijke table d'hôte. Kleine tip, tweede slaaokamer heeft zonwering nódig, een ventilator in het huisje zou fijn zijn, verder alles top verzorgd. Een heerlijke relaxte week in een prachtige omgeving waar veel te doen is en een mooi zwembad.. Een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fantastisch!

Mb,
      11-8-2018

Een week op deze prachtige locatie gezeten. Heerlijk appartement, fantastisch uitzicht en fijn zwembad. De eigenaren hebben goede tips mbt omgeving en restaurants. Wij hebben genoten!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastisch!

Angela Peeters,
      6-8-2018

Wij zijn 2 weken in Villa Rimo geweest met onze 2 kinderen.

Het was een super vakantie en super fijne plek om te verblijven.

De rust en het uitzicht waren geweldig. De eigenaren Richard en Monique zijn attent en erg behulpzaam. Het was een geweldig ontvangst en heel gastvrij, het voelde als thuis komen op vakantie. Vooral de avond dat de eigenaren voor ons hadden gekookt was fantastisch.

Heerlijke genoten

Van Gestel,
      27-7-2018

Een week genoten van de rust, privacy, het heerlijke eten en vooral het fantastische uitzicht.

Het huisje was mooi en netjes. Alles wat je nodig hebt op vakantie is aanwezig. Richard en Monique helpen je graag, denken graag mee en geven je goede tips.

Het zwembad is heerlijk. Ligbedjes aanwezig die in de ochtend netjes voor je klaar staan.

Heerlijke koffie te bestellen bij Richard en Monique.

Wij zijn met 2 jonge kinderen helemaal tot rust gekomen. Het was fantastisch !

Fantastisch.

Fam. Masselink,
      23-7-2018

Wie van rust, een prachtig uitzicht en het echte Italiaanse leven houdt zal hier een fantastische vakantie hebben. De bergen en de zee zijn gemakkelijk bereikbaar.

Gereisd met partner in juni 2018

Heerlijk genieten bij Villa Rimo!

Theo en Tessa,
      5-7-2018

Twee heerlijke weken zijn inmiddels weer voorbij in Villa Rimo. We hadden fantastisch uitzicht vanuit Casa Vista, veel privacy, goede bedden en alle keuken benodigdheden waren aanwezig. Een paar keer per week schone handdoeken en keukendoeken. In het zwembad kun je heerlijk afkoelen met de mooie Sibillijnse bergen op de achtergrond. Richard en Monique zijn zeer vriendelijke en gastvrije mensen, die dolce vita vanzelfsprekend vinden. Een aanrader!

Zo genoten!

Alex Picardo,
      12-6-2018

Villa Rimo ligt centraal gelegen in het midden van Le Marche in het zo kenmerkende heuvellandschap. Wij verbleven in Casa Vista, zeker een aanrader! Een heerlijk vakantiehuisje met privéterras en met een prachtig uitzicht op het Sibilini gebergte. Het is een echt een heerlijke plek om tot rust te komen. Het vakantiehuisje is een ruim en sfeervol ingericht en voorzien van alle gemakken.

Wij hebben genoten van de mooie ingerichte tuin en het fijne zonnenterras met zwembad en van heerlijke uitstapjes naar de bergen, stadjes en uiteraard van het strand. De tips van Richard en Monique (de eigenaren) zijn waardevol en zij geven goed aan waar de leuke restaurantjes en lekkere eettentjes zitten. ÉÉN ding is zeker, wij komen terug..

Gereisd met partner in juni 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Rimo Country House in Penna San Giovanni, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Rimo Country House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.