Appartement Villa Pilotti Country housesterstersterster

9.1Fenomenaal

Italië, Le Marche (De Marken), Penna San Giovanni

9.1Fenomenaal

• 8.9Inrichting

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Pilotti Country house voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

59 reviews over Appartement Villa Pilotti Country house

• 2019
    9Fam. Masselink18-08-2019

Fantastisch.

Altijd gezegd, we gaan nooit 2 keer naar dezelfde locatie. Maar ja, als er nog zoveel te ontdekken valt en het appartement met dat fantastische uitzicht je vorig jaar zo goed is bevallen maak je een keer een uitzondering. En hier hebben we echt geen spijt van gehad. Richard en Monique waren nog steeds die lieve behulpzame eigenaren. Het uitzicht nog steeds prachtig en de steden en vooral het Sibillini gebergte opnieuw zeer zeker het bezoeken waard. Echt een plek voor mensen die een rustige vakantie ambiëren en houden van mooie wandelingen in de bergen (en bij terugkomst het zwembad in). En voor wie van de zee houdt is het maar 3 kwartier rijden naar mooie zandstranden. We zullen hier over enkele jaren zeker terugkomen.

Richard en Monique, eigenaar, 20-08-2019

Beste fam. Masselink,

Bedankt voor deze mooie en warme review. Het genoegen was geheel aan onze kant. Top om jullie weer te mogen verwelkomen! Ga jullie goed en tot ziens

• 10Sylvana martijn roxeanne rachel19-07-2019

Geweldig

wij zijn met onze 2 dochters ( 3 en 11 jaar) hier 7 dagen geweest. Accommodatie rimo xl was een top appartement. Grote living, ruime eetkeuken( genoeg servies en keukengerei aanwezig), 2 ruime slaapkamers. Matrassen waren goed. Wij hebben heerlijk geslapen. mooie badkamer met douche en toilet. Alles netjes en schoon. Buiten een mooi eigen terras met grote tafel en apart nog een bankje. Vanuit het terras een prachtig uitzicht. Ook het plaatsje zelf is prachtig. Locale supermarkt, pizzeria etc zitten op 6 min rijden met de auto. Stranden zijn ook prima te doen met de auto ongeveer 45 min rijden. doordat het nog niet echt toeristische is zijn de prijzen er ook naar. de eigenaren zijn toppers. Kan alles aan ze vragen en weten veel van de omgeving. En over leuke uitjes die je kan maken. wil je lekker genieten van de zon zee strand natuur , authentieke Italië maar ook voor de rust dan moet je hier heen gaan. Echt top vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Ans19-06-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

Genoten van een heerlijke verblijf bij Villa Rimo. Fijne gastheer en vrouw. Veel nuttige tips gekregen en ook de informatiemap in het appartement is goed qua informatie over wat hier allemaal te doen is . Echt een aanrader om hier een week te zitten!

• 9Maarten13-06-2019

Echt een aanrader!

Heerlijke plek met een fantastisch gastheer en gastvrouw! En het uitzicht is echt prachtig! Comfortabele en schone appartementen! Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Caroline Bruyel11-06-2019

Geweldig!

Heerlijk genoten!

Heerlijk uitgerust en genoten van alles! De eigenaren Richard en Monique waren zeer gastvrij en gaven nuttige en leuke tips van de bezienswaardigheden in deze geweldige authentiek omgeving. Het weer was ook helemaal top. Wij verbleven in appartement Anfo en vonden het een knus en ruim appartement en ook de bedden waren super. Wij kunnen er weer tegenaan.

• 8Freek Rensen20-05-2019

Prachtig uitzicht!

We verbleven een paar dagen in het vakantiehuisje Casa Vista. Wat een prachtig uitzicht! Hoewel het weer niet mee zat, hebben we een heerlijk verblijf gehad. De eigenaren hadden leuke wandel- en eettips, super!

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8Familie uit Gent07-10-2018

Prachtig

Wij hadden een heerlijke en rustige vakantie van twee weken met onze kinderen van 7 en 8. De regio is bijzonder mooi, de kust relatief dichtbij en prachtig, en het Sibillini nationale park ook heel mooi. Monique en Richard maken er een hele gezellige agriturismo van.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Echtpaar uit omgeving Alkmaar29-09-2018

Uniek

Villa Rimo ligt centraal gelegen in het midden van le Marche Italië. Begin september hebben wij een kleine 2weken mogen genieten van dit bijzondere plekje.Genoten van de mooie aangelegde tuin en een fantastisch uitzicht op het Sibillini gebergte. In de omgeving genoeg uitstapjes te maken naar mooie dorpen en het strand. En de vriendelijke eigenaren Monique en Richard maken dit plekje Uniek

Gereisd met partner in september 2018

• 8echtpaar uit de randstad26-09-2018

Rustige ligging op unieke locatie!

In de nazomer hebben wij genoten van deze bijzondere locatie in le Marche. Het appartement Casa Vista had een prachtig uitzicht en veel privacy. Dit in combi met het zwembad en de vriendelijke, gastvrije eigenaren Monique en Richard een prima plek om tot rust te komen. Prachtige omgeving en de leuke restaurantjes helaas wel op ongeveer 7 km afstand. Wij realiseren ons wel dat juist die afstand t.o.v. de ligging van Villa Rimo deze plek ook zo uniek maakt!

Gereisd met partner in september 2018

• 9Helen Mulder06-09-2018

Heerlijke relaxte week in klein paradijsje!

Een prachtige plek in De Marken, idyllisch mooi, goed verzorgd, met geweldige gastheer en gastvrouw Richard en Monique, die altijd voor ons klaar stonden, elke ochtend heerlijke koffie, altijd een gezellige praatje, niets was te veel! De week afgesloten met een heerlijke table d'hôte. Kleine tip, tweede slaaokamer heeft zonwering nódig, een ventilator in het huisje zou fijn zijn, verder alles top verzorgd. Een heerlijke relaxte week in een prachtige omgeving waar veel te doen is en een mooi zwembad.. Een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

5 tips over Appartement Villa Pilotti Country house

• Teun Biker, 15-04-2015

Als je met het vliegtuig reist, is het verstandig een auto te huren. De stad Ascoli Piceno of de grotten van Frasassi zijn een bezoekje waard. Hiervoor moet je wel een tocht met de auto maken.

• Mauro Kwak, 29-04-2015

Waanzinnig genoten van dit prachtige huis, gebied en de mensen!

• Jan Hagen, 16-05-2015

Boek er een heerlijk ontbijt erbij.

0 vragen over Appartement Villa Pilotti Country house

Appartement Villa Pilotti Country house info