Tijdelijk €25 aanbetaling

Villa Pilotti Country house

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Villa Pilotti Country house voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 71 reviews

Appartement info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

71 Reviews over Villa Pilotti Country house

• 9Marielle c12-08-2022

Heerlijk vakantiehuis met 4 appartementen in mooie ruime tuin en prachtig zwembad. Leuke en aardige Nederlands echtpaar dat alles runt. Ook s ochtends broodjesservice. Veel te zien in de omgeving en goede restaurants!

• 10Robert22-07-2022

Een top verblijf zoals we hadden gehoopt en verwac

Plus. Zeker Rik en Wilma de eigenaren. Locatie. (de Marken) Accommodatie. 4 luxe kamers/villa's Faciliteiten Bv Zwembad (met zeer mooi uitzicht), tefeltennis, badminton en binnen is een grote tafel waar spelletjes gedaan kunnen worden. Rust en schilderachtige omgeving Elke dag worden er verse broodjes bezorgd. Things to do in de omgeving. Asissi, grotten van Frasissi, strand, meren met stuwdam, wandelgebieden etc.

Min. Dat we niet langer zijn gebleven

• 10Marielle10-08-2021

We hebben een heerlijke week gehad in Pilotti xl. Het is een mooi appartement met mooie tuin en fijn zwembad. En aardige Nederlandse eigenaren die erg behulpzaam zijn.

• 9Stynke & Petro10-08-2021

Heerlijk !

Prachtig gelegen ! Fantastisch uitzicht ! Compleet ingericht,schoon, en erg vriendelijk en behulpzame eigenaren !

• 10Mirande10-08-2021

Adembenemend uitzicht

Een prachtige accommodatie met een fantastisch uitzicht. De gastheer en -vrouw zijn heel vriendelijk en heel behulpzaam en doen hun uiterste best het je op alle manieren naar de zin te maken en je van adviezen te voorzien. Wij hadden een mooi appartement, zonder terras, maar er is in de grote tuin zoveel ruimte en er zijn zoveel zitjes dat dat geen probleem is en je toch genoeg privacy hebt. Het zwembad is heerlijk en het uitzicht vanuit het zwembad is echt adembenemend.Voor ons een dikke 10!

• 9Familie Frederiks10-10-2020

De omgeving is prachtig ,het uitzicht en de rust... Het huisje was heel schoon en het was gezellig ingericht. Erg vriendelijke behulpzame mensen , het ontbijt wat je kan bestellen heel uitgebreid en op de afgesproken tijd bij het huisje bezorgd.

eigenaar, 05-01-2021

Beste familie Frederiks, Wij vonden het erg leuk jullie te mogen ontvangen als onze gasten. En met plezier elke ochtend jullie ontbijten verzorgd. Tot een volgende keer dan maar?

• 9fam. de Bruin30-08-2020

Heerlijk huisje met een schitterend uitzicht!

Heerlijk genoten van de 2.5 week in het huisje Casa Vista. Wilma en Rick hebben ons echt het gevoel gegeven dat niets te veel was, en mede door hun inzet, ons een heerlijke vakantie bezorgt. Voor dat wij s`morgens wakker werden lag het bestelde brood al klaar, wat door Rick is gehaald bij de plaatselijke bakker! Als nieuwe eigenaars is het natuurlijk altijd bekijken hoe je je eigen draai er aan kan geven,zeker in een jaar waar je met veel onzekerheden te maken krijgt, maar ik weet zeker dat gaat helemaal goed komen!! Het huisje is van alle gemakken voorzien en heerlijk om in te verblijven. Je hebt er erg veel privacy en een schitterend uitzicht, wat heerlijk is om wakker te worden en te ontbijten. In de omgeving zijn vele mogelijkheden om te bezoeken en ook het strand is mogelijk. Rick en Wilma, jullie hebben een mooie locatie en we hebben genoten. Bedankt en veel succes! Wij komen zeker nog een keer terug!

eigenaar, 25-09-2020

Beste familie de Bruin, Bedankt voor jullie mooie review. Jullie waren fijne/gezellige gasten. Wellicht tot een volgende keer!

• 9Fam. Vriends28-08-2020

Fantastisch verblijf met schitterend uitzicht

Wij hebben genoten van dit Villa Pilotti. Rick & Wilma zijn zeer gastvrije eigenaren die veel rust uitstralen. Het uitzicht is adembenemend. Wij waren met onze dochters en vriend. Het zwembad was zeker prettig met schitterend uitzicht. Wij hebben genoten van de omgeving met onze oldtimer. Echt een aanrader dit kleine paradijsje.

eigenaar, 25-09-2020

Beste familie, fijn dat jullie hebben genoten bij ons en in de Marken.

• 10Daphne27-08-2020

Heerlijke vakantie!

Wilma en Rick zijn waanzinnig gastvrij! Eerste week in Casa Vista met fantastisch uitzicht. Tweede week in appartement Marli met een eigen gereserveerde zit plek in de grote tuin. Heerlijk zwembad met wederom prachtig uitzicht. We hebben ons erg welkom gevoeld bij Casa Pilotti.

eigenaar, 25-09-2020

Dankjewel voor de mooie woorden... Het was gezellig om jullie families hier te ontvangen.

• 10Burghies505-08-2020

Fantastisch uitzicht

Onze ervaringen met Villa Pilloti zijn zeer positief. Deze goede ervaring begon al voor aankomst. De reservering maken verliep zonder problemen en ook toonden de eigenaren veel flexibiliteit toen wij vroegen of ze een pakketje voor ons aan wilden nemen, erg fijn! Bij aankomst op bestemming vielen zelfs de Italiëkenners onder ons even stil, het uitzicht is zeker adembenemend. Rick en Wilma zijn een erg fijn en behulpzaam echtpaar. Naar vraag wordt er bij het verblijf allerlei lekkers, zoals borrelplankjes, ontbijt en wijn, uitgeserveerd. De huisvesting zelf is compleet. Voor ons dus alles wat we nodig hadden, zeker omdat het leven zich voornamelijk afspeelt in de leuk aangelegde tuin rondom het huis. Ook het zwembad voor de snelle verkoeling is bij ons tijdens deze zeer warme week goed in de smaak gevallen. Al met al hebben wij een zeer aangenaam verblijf gehad in Villa Pilotti!

eigenaar, 29-08-2020

Beste Familie, Dankjewel voor de mooie woorden. Wij zijn blij dat jullie een fijne tijd bij ons hebben gehad! Jullie waren fijne gasten.

Appartement Villa Pilotti Country house info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Contrada Pilotti 19, 62020