Vakantiehuis Agriturismo Tre Querce

ItaliëLe Marche (De Marken)Penna San Giovanni

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis Agriturismo Tre Querce voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 9 reviews
+13/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 9 reviews
  • 8.1Inrichting
  • 9.5Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

9 Reviews over Agriturismo Tre Querce

• 9MTuip21-08-2016

Super!!

Bij aankomst gelijk "overvallen" door de innemende gastvrijheid van Daniele. De accommodatie was boven onze verwachting: ontzettend leuk huis, schoon, en fantastische omgeving. Genoeg vermaak voor onze jonge kinderen (10 en 6 jaar), en 's avonds konden we genieten van overheerlijke eigengemaakte lokale gerechten in het restaurant (heerlijke limoncello!). Onze gastheer en -vrouw (en novrige medewerkers) hebben grote bijdrage geleverd aan een onvergetelijke week in Le Marche. Bedankt!!

• 9Familie van Puffelen01-08-2015

Heerlijk vakantieadres!

We hebben een heerlijke vakantie gehad bij Tre Querce. Daniele is een innemende gastheer, die altijd voor je klaar staat. Hij en zijn vrouw waren ook heel lief met de kinderen. In het restaurant kan je fijne lokale gerechten eten. De appartementen zijn ruim en schoon en we hadden een fantastisch uitzicht op de heuvels. Een aanrader!

• 8J.P. Post24-08-2014

Prima geregeld. Zeer goede gastheer en gastvrouw.

Goed verzorgd, goed ingerichte huisjes. Restaurant aanwezig met goed eten. Altijd vriendelijk en behulpzaam. Ouderwetse gastvrijheid. Diverse zwembaden ,wasmachine aanwezig al met al een goed vakantie adres.

• 9Wim Lenselink07-07-2014

Tr Querce, Penna S Giovanni, Italia

Fraaie landelijke lokatie. Aangename huisjes. Kleinschalig. Goede, behulpzame en hartelijke gastvrouw- en heer. Extra toegevoegde waarde door een goed restaurant. Er is een mooi zwembad. Penna San Giovanni is een aangenaam dorp. Het uitzicht is prachtig. Veel uitstapjes mogelijk.

• 9Conny de Heij09-09-2013

Heerlijke plek voor wie van rust houdt

Veel ruimte in huis, rondom zwembad. Verbleven in het gele huis. Lager gelegen dan de borgo. Bij dit huis prima zwembad, prachtig uitzicht. Alle gemakken voorzien. 2 badkamers, ruime slaapkamers. Keuken met afwasmachine en grote koelkast. Vrij gebruik van wasmachine. Leuke plaatsjes & strand op uurtje afstand. Dorpje paar minuten, 2x resaturantje, heerlijk gegeten. Daniel en Patricia verzorgen een internationale bbq en pizza workshop voor de kinderen. Op verzoek koken zij heerlijke gerechten. Italiaanser kan het niet.

• 10Marjolijn Hendrickx28-08-2013

Het summum van vakantie vieren!!

Wat een heerlijke plek! Alles is supergoed onderhouden, het huis was ruim, schoon, mooi ingericht. Keuken was zeer compleet met vaatwasser, magnetron en vijfpits fornuis! Daniele en zijn vrouw zijn superenthousiast, vriendelijk en behulpzaam. Vooral de gastvrouw is de drijvende kracht achter de pizzamiddag en bbq avond, om haar enthousiasme kan je niet heen. Het zwembad was ruim, schoon en eromheen ook genoeg ruimte en stoelen. Wij en de kinderen hebben hier een fantastische week gehad!

• 8zomer201203-08-2012

prachtige plek ...wat een uitzicht en rust!

Wij hebben in juli hier 1 week doorgebracht in de Borgo. Prachtig huis met zwembad voor de deur. Appartement is zeer ruim, met 2 slaapkamers en 2 badkamers. Prima bedden en een koel huis! Wat een uitzicht als je voor je deur zit...wijds en afwisselend! De gastheer en gastvrouw werken hard en zijn enorm behulpzaam. Leuk om te doen zijn de pizzaavond en de BBQ! Het restaurant op de agriturismo is overigens ook erg goed, alleen niet veel keus (maar wel logisch bij dit familiebedrijf). Het enige nadeel is dat je een uur moet rijden om een beetje bij strand of stadje te komen, maar zoek je rust en ontspanning dan is het geweldig! Neem wel wat muggenspul mee. Onze kinderen hebben zich geweldig vermaakt (5 en 9 jaar) mede door de andere kids daar maar ook door de 2 aanwezige zwembaden en de tuinen (groot!). Er is een wasmachine aanwezig(Gratis, gezamelijk gebruik) en ook een vaatwasser in je appartement.

• 8Corjan25-07-2011

Ruim appartement op mooi landgoed

We verbleven in Il Genepro, gelegen in de twee jaar oude villa. Deze ligt 200 meter lager, steile weg naar het hoofdlandgoed. Daar liggen de appartementen verspreid over het landgoed in verschillende gebouwtjes. Bij de villa is een apart zwembad, is niet diep, maar je deelt hem met max. 5 appartementen. Heerlijke bedjes en een mooi uitzicht op het dal! Appartement is zeer ruim met terras met uitzicht. Inrichting is standaard Italiaans, niet heel veel sfeer, maar wel erg fijn appartement. Het landgoed heeft een eigen appartement, 1x in de week is er bbq en pizza-avond met alle gasten. Restaurant is lekker, normale kwaliteit. Eigenaren zijn erg vriendelijk en gastvrij. Daarnaast helpt Daniël, spreekt engels, je met van alles. In deze streek heb je wat meer Engelsen, maar streek is nog steeds echt Italiaans ipv mega toeristisch. Wifi gratis in het restaurant beschikbaar. Dorpje is een paar km. Verwijderd van het landgoed. Zuidelijke gedeelte Monte Sibilini is te ver.

• 8irene keler13-09-2008

Heerlijke agriturismo in le Marche - Italie

Wij hebben zeer genoten op deze agriturismo. Prachtige omgeving, lekker zwmembad en een restaurantje waar je heerlijk kunt eten. Zeer leuk ook voor de kids.

Vakantiehuis Agriturismo Tre Querce info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij