Appartement San Settimio

Appartement
Weer vandaag4°-1°
Appartement San Settimio
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor San Settimio voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement San Settimio in het Nederlands

Appartement gehuurd. Hooggespannen verwachtingen werden niet waar gemaakt. De ligging is prachtig. Wij hadden appartement in de " kelder" van een huis. Op foto's charmant, met gietijzeren meubelen etc. In de praktijk wat bedompt en niet helemaal fris. Badkamer is OK, maar een katoenen douchegordijn staat leuk maar is niet erg prettig. Keuken is ronduit onpraktisch. Geen fatsoenlijk keukengerei aanwezig, een paar oude pannen. Geen lekker plekje om te zitten buiten, zelf stoelen meenemen is het devies. Dichtstbijzijnde super is 15 kilometer. Je kunt dit ook als hotel boeken, andere ook voor eten ten minste 10 km rijden. Zwembad is prachtig gelegen. De Wellness faciliteit was slechts af en toe open, dus regelmatig fittnessen lukte ons niet. Geen duidelijkheid over te krijgen. Al met al mooi gelegen, maar niet wat je gezien de prijs verwacht.

Heerlijk tot rust komen, appartement is basic

wverschuur
22-7-2012

Het is een fantastisch mooi landgoed, met een prima restaurant, welness en mooi zwembad met schitterend uitzicht. Zwembad met ligbedden, wifi(!) , parasols en prima service.

Minder te spreken waren wij over het appartement, inrichting is zeer basic, 2x per dag viel de stroom uit en een lekker terras met stoelen ontbrak, je meet de gietijzeren stoelen van binnen naar biten sjouwen, badkamer is klein en niet echt fris, bedden zijn OK maar hard. De ligging is fantastisch maar afgelegen, auto is must, dichtstbijzijnde buurtsuper is 20Min rijden... Deze plek is prima voor een paar dagen, maar niet om 2 weken te verblijven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement San Settimio in Palazzo d' Arcevia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement San Settimio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.