Bed and Breakfast Locanda Palazzo

1 review over Bed and Breakfast Locanda Palazzo in het Nederlands

Gewoon prachtig!!

Joke te Wierike
4-1-2010

Wij waren hier in oktober 2009. We hebben genoten van de gastvrijheid. De kamers waren prachtig. Wij hadden een kamer met openhaard, grote slaapkamer en een hele ruime badkamer. Het huis is geheel in oude stijl gerestaureerd. Er is een hele grote tuin waar je heerlijk kunt zitten. De gastvrijheid is groot. Zeer aan te bevelen.

Gereisd Met partner in Sat Oct 03 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Locanda Palazzo in Palazzo d' Arcevia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Locanda Palazzo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.