Camping Agriturismo Sensazione (+ app.)

Camping Agriturismo Sensazione (+ app.)

38 reviews over Camping Agriturismo Sensazione (+ app.) in het Nederlands

Aanrader!!

Jeannine en Rik
1-9-2018

De camping is ons uitstekend bevallen. Ruime en mooie plaatsen, heerlijk zwembad, gemoedelijke en rustige sfeer. Bijzonder vriendelijke eigenaren. Sanitair is wat simpel maar wel schoon en verzorgd. In omgeving genoeg te doen en te bekijken.

Prachtige camping met gemoedelijke sfeer.

Esther
28-8-2018

Camping Sensazione is een prachtige parkachtige camping in Marche, gelegen aan de doorgaande weg SP72 (duidelijk hoorbaar!). De standplaatsen zijn over het algemeen ruim. De plaatsen in het bos en aan het lavendelveldje hebben geen stroom. Er zijn verspreid over de camping meerdere zitjes/picknicktafels waarvan je gebruikt kunt maken, wat erg prettig is omdat de meeste standplaatsen in de ochtend in de volle zon staan. Er heerst een gemoedelijke sfeer op de camping en de eigenaren proberen je verblijf zo prettig mogelijk te maken.

Er is een sanitairblokje met 2 afwasbakken, 2 toiletten, 2 waskommen en 2 douches (niet gescheiden). In het hoogseizoen wanneer alle plekken bezet zijn is dit niet altijd toereikend. Auto parkeer je op parkeerplekjes buiten de camping. Broodjesservice en klein winkeltje voor eerste behoefte aanwezig. Op de camping heb je geen bereik met de mobiele telefoon, 's middags beperkte WIFI op terras.

Top plek maar toch eenmalig

Arjen
20-8-2018

Een pareltje in de Marken maar toch eenmalig. Eerst de plussen. Prachtige plek in een prachtige omgeving en een echte kleine knusse camping. Ga je op reis met een tent dan denk ik dat je hier op je plek bent. Zoals wij met een caravan is het lastiger. Als je caravans toelaat moet je zorgen voor redelijk vlakke plekken. Helaas kregen wij een plek waar we onze caravan niet recht konden zetten. Als de eigenaar dan later zegt ‘je had er wel moeite mee hè’ dan sla je de plank aardig mis.

Je hebt geen bereik met je mobiel op deze plek. Dan is het wat naar dat de WiFi alleen tussen 16 en 18 uur wordt aangezet. Eh we zijn in Italië het land van relaxed alles komt goed. Maar overal een aanplakbiljet wat wel en niet mag komt wat belerend over. Een beetje een Nederlands stukje in de Marken met veelal Nederlandse gasten.

Prettige en kindvriendelijke camping

Hidde
14-8-2018

Mooie en rustige camping, gelegen langs een klein riviertje. Ruime plaatsen en de meeste met voldoende schaduw. De eigenaren hebben de camping twee jaar geleden overgenomen en proberen deze nieuw leven in te blazen. De eigenaren zijn zeer benaderbaar, lossen problemen snel op en bieden informatie over de omgeving. Wij verbleven in het appartement, dat redelijk ruim is. Het beschikt over een klein keukenblok: warm en koud stromend water, een badkamer met douche en toilet, twee slaapkamers. De staat van onderhoud is redelijk. Sanitair is schoon, maar doordat het niet meer zo nieuw is, is de glans er wat af. En dat geldt eigenlijk voor de hele camping: het wordt allemaal goed onderhouden, maar is aan modernisering toe. De bedden zijn vrij hard en daar konden wij niet goed aan wennen. Er is (niet erg snelle) WiFi tussen 16 en 18 uur op het terras. Geen mobiele ontvangst is wennen: je kunt ook in noodgevallen niemand bereiken.

Echt kamperen op comfortabele kleine camping

Jaap den Boer
9-8-2018

Zoals elke camping heeft deze camping ook een paar heldere regels, niks mis mee. Je kan hier echt kamperen op mooie ruime plekken, met een lekker zwembad en een fijn terras, waar je kan borrelen, lezen of ontbijten of lunchen als het te heet is bij je tent. Ali en Lammert vind ik aardige behulpzame mensen die makkelijk benaderbaar zijn, maar niet opdringerig.

Heerlijke vakantieplek

Familie Martens
7-8-2018

Deze camping is ons zeer goed bevallen! Mooie ruime plekken! Heerlijk zwembad! En dit alles in een prachtige omgeving! De erg vriendelijke eigenaars Ali en Lammert zijn altijd bereid je te helpen en je goeie tips te geven over wat te bezoeken en waar te gaan eten! De wifi is zeer beperkt, maar dat went heel snel! Het gezellige terras onder de bomen biedt uitstekende gelegenheid om een spelletje te doen of samen van een (eigen) drankje te genieten en ervaringen uit te wisselen. De voorbijrijdende auto’s hoor je goed, maar wij hadden daar al snel geen last meer van! Er is geen water bij de plek, en de stroom is wat zwak, maar het is tensoltte camperen en dus moet je soms wat meer moeite doen. Het lavendelveld vonden wij heel bijzonder om even te vertoeven en enkel het geluid van krekels en bijen te horen. Wij hebben genoten!

Heerlijk

Mieke Vermolen Bertram
6-8-2018

De camping heeft geweldig mooie, grote plaatsen. In de douche is er altijd warm water, de toiletten en douches zijn schoon, er is zeep, toiletpapier, iets wat bij de meeste camping ontbreekt. Gastvrouw Alie en gastheer Lammert zijn vriendelijk en behulpzaam, bakken heerlijke pizza's en komen elke dag gezellig borrelen met de gasten. Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad. Het enige nadeel van de camping, er loopt een weggetje langs maar daar ben je in een dag aan gewend.

Kortom: een zalige camping voor iedereen die nog "echt" van kamperen houdt.

Super verbijf gehad

Jan&Merian
2-8-2018

We hadden het appartement geboekt, we werden erg gastvrij en hartelijk ontvangen door Alie.

Het appartement was schoon en netjes en van alle gemakken voorzien.

De camping was ook erg netjes, ook het zwembad werd elke dag grondig gereinigd door Lammert. Het was erg gezellig vooral in de na middag op het terras waar vele camping gasten samen kwamen om gezellig iets te drinken en de belevenissen van de dag te bespreken, ook werd hier veel informatie uitgewisseld over bezienswaardigheden en goede restaurants in de omgeving. ook de "pizza avond" en het drie gangen menu welke elke week een keer worden georganiseerd bij voldoende deelname waren erg gezellig. Voor ons was dit een perfecte week met veel gezelligheid en gastvrijheid. Lammert en Alie bedankt!!!

ZEKER NOOIT MEER - NO WAY!

Jan en Martiene
31-7-2018

Alhoewel we bij onze reservatie-aanvraag DUIDELIJK maakten dat we op doorreis zijn met een VW California met tent in het dak, en we hiervoor een positieve bevestiging mochten ontvangen, kregen we een zenuwachtige koude douche toen we aankwamen op de camping : GEEN auto's op het terrein! Met alle respect voor de tentencamping!Uiteindelijk kregen we een donkere hoek aangewezen.....de plaats was ons verhuurd, maar ZEKER NIET geschikt! Zoals nog te lezen in de verschillende recensies is het sanitair WERKELIJK beneden alle peil! De ' huisregels' zouden een andere vorm kunnen aannemen dan de ' gebiedende wijze'.

HARTelijkheid en interesse was ver te zoeken. De plaatsen zijn duur, laat staan de woekerprijzen voor de electriciteit die 4,5E/ nacht gaan. Bij de afrekening werd spontaan GEEN document afgegeven, maar WEL toeristentaks aangerekend! Deze dagen zijn in onze vakantiehistoriek letterlijk en figuurlijk een ECHTE schaduwplek!

Supercamping met aandacht voor detail

Joost
30-7-2018

Kleine camping, waar je als je wilt nog helemaal alleen kunt staan, dus niks als je op zoek bent naar entertainment. Het zijn de kleine dingen zoals zeep en wcrollen bij het sanitair, 's ochtends verse broodjes en 's middags een borrel op het terras. Absolute aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Agriturismo Sensazione (+ app.) in Palazzo d' Arcevia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Agriturismo Sensazione (+ app.) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.