Reviews over Palazzo d' Arcevia

Aanrader!!

Jeannine en Rik,
    1-9-2018

De camping is ons uitstekend bevallen. Ruime en mooie plaatsen, heerlijk zwembad, gemoedelijke en rustige sfeer. Bijzonder vriendelijke eigenaren. Sanitair is wat simpel maar wel schoon en verzorgd. In omgeving genoeg te doen en te bekijken.

Prachtige camping met gemoedelijke sfeer.

Esther,
    28-8-2018

Camping Sensazione is een prachtige parkachtige camping in Marche, gelegen aan de doorgaande weg SP72 (duidelijk hoorbaar!). De standplaatsen zijn over het algemeen ruim. De plaatsen in het bos en aan het lavendelveldje hebben geen stroom. Er zijn verspreid over de camping meerdere zitjes/picknicktafels waarvan je gebruikt kunt maken, wat erg prettig is omdat de meeste standplaatsen in de ochtend in de volle zon staan. Er heerst een gemoedelijke sfeer op de camping en de eigenaren proberen je verblijf zo prettig mogelijk te maken.

Er is een sanitairblokje met 2 afwasbakken, 2 toiletten, 2 waskommen en 2 douches (niet gescheiden). In het hoogseizoen wanneer alle plekken bezet zijn is dit niet altijd toereikend. Auto parkeer je op parkeerplekjes buiten de camping. Broodjesservice en klein winkeltje voor eerste behoefte aanwezig. Op de camping heb je geen bereik met de mobiele telefoon, 's middags beperkte WIFI op terras.

Top plek maar toch eenmalig

Arjen,
    20-8-2018

Een pareltje in de Marken maar toch eenmalig. Eerst de plussen. Prachtige plek in een prachtige omgeving en een echte kleine knusse camping. Ga je op reis met een tent dan denk ik dat je hier op je plek bent. Zoals wij met een caravan is het lastiger. Als je caravans toelaat moet je zorgen voor redelijk vlakke plekken. Helaas kregen wij een plek waar we onze caravan niet recht konden zetten. Als de eigenaar dan later zegt ‘je had er wel moeite mee hè’ dan sla je de plank aardig mis.

Je hebt geen bereik met je mobiel op deze plek. Dan is het wat naar dat de WiFi alleen tussen 16 en 18 uur wordt aangezet. Eh we zijn in Italië het land van relaxed alles komt goed. Maar overal een aanplakbiljet wat wel en niet mag komt wat belerend over. Een beetje een Nederlands stukje in de Marken met veelal Nederlandse gasten.

Prettige en kindvriendelijke camping

Hidde,
    14-8-2018

Mooie en rustige camping, gelegen langs een klein riviertje. Ruime plaatsen en de meeste met voldoende schaduw. De eigenaren hebben de camping twee jaar geleden overgenomen en proberen deze nieuw leven in te blazen. De eigenaren zijn zeer benaderbaar, lossen problemen snel op en bieden informatie over de omgeving. Wij verbleven in het appartement, dat redelijk ruim is. Het beschikt over een klein keukenblok: warm en koud stromend water, een badkamer met douche en toilet, twee slaapkamers. De staat van onderhoud is redelijk. Sanitair is schoon, maar doordat het niet meer zo nieuw is, is de glans er wat af. En dat geldt eigenlijk voor de hele camping: het wordt allemaal goed onderhouden, maar is aan modernisering toe. De bedden zijn vrij hard en daar konden wij niet goed aan wennen. Er is (niet erg snelle) WiFi tussen 16 en 18 uur op het terras. Geen mobiele ontvangst is wennen: je kunt ook in noodgevallen niemand bereiken.

Echt kamperen op comfortabele kleine camping

Jaap den Boer,
    9-8-2018

Zoals elke camping heeft deze camping ook een paar heldere regels, niks mis mee. Je kan hier echt kamperen op mooie ruime plekken, met een lekker zwembad en een fijn terras, waar je kan borrelen, lezen of ontbijten of lunchen als het te heet is bij je tent. Ali en Lammert vind ik aardige behulpzame mensen die makkelijk benaderbaar zijn, maar niet opdringerig.

Palazzo d' Arcevia scoort een 6,5 uit 10, op basis van 2 reviews