Appartement Agriturismo Villa Cruz

0Tonen op kaart

4 Reviews over Agriturismo Villa Cruz

• 0Petergo07-10-2010

Uitstekend

Wij verbleven hier 2 weken in augustus. Appartement met 2 slaapkamers was zeer ruim en zeer net. Zwembad uitgerust voor kleine kinderen en ook speeltuintje aanwezig. Er hing ook een typische Italiaanse sfeer aangezien al de overige gasten Italianen waren. Keuze aan restaurants te over in Ortezzano (Mama Rosa ligt vlak aan het verblijf)

• 9jef van der kuylen11-05-2010

fantastisch !

We waren hier met vakantie in juli 2009 en hadden een fantastische tijd. Appartementen zijn erg goed en ruim ingericht. Het zwembad heeft ook een ondiep gedeelte voor kinderen, Naast het huis staan kinderspeeltuigen. De agriturismo ligt vlakbij het dorp en toch rustig (loopafstand naar winkel). De eigenaars zijn enorm vriendelijk en gastvrij. We kregen regelmatig fruit en groenten van eigen teelt. Ze stonden altijd voor ons klaar en gaven ons prachtige tips om de omgeving te verkennen. Dit jaar gaan we terug ! Jef

• 9Marjan18-09-2009

Aanrader!

Agriturismo Villa Cru in Ortezzano is ons heel goed bevallen. Wij huurden appartement Queen Claudia (2 slaapkamers). Het appartement is ruim en goed ingericht. Wij hadden buiten de beschikking over een tafel en stoelen onder een partytent. Buiten is alles ook keurig verzorgd. De eigenaars zijn vriendelijk (spreken een klein beetje Engels) en ook wij werden verwend met groenten, fruit en eieren. Winkels en geldautomaat zijn vlakbij, net als 2 pizzeria's/restaurants. In het oude dorp Ortezzano op de heuvel hebben wij prima gegeten bij La Rosa dei Venti.

• 10N.Jansen25-06-2008

Villa Cru

Ons appartement bevond zich in een authentiek herbouwd huis. De eigenaren, twee broers, hebben op het grondgebied o.a. een Kiwi-kwekerij. Samen met hun moeder zijn zij bijzonder gastvrij en vriendelijk. Het appartement is in harmonie met de buitenkant ingericht. Alles oogt nog nieuw, de aankleding moet nog komen. Wij werden steeds verrast met schaaltjes aardbeien, groenten uit de tuin, enz. Het is een uitstekend verblijf voor actieve mensen. Er is geen echt terras, maar een met authentieke stenen bestraat deel voor het huis. Het huis ligt in het dal; daar is een uitstekende pizzeria. Ortezzano ligt op een heuvel. Daar zijn 2 goede restaurants.

Appartement Agriturismo Villa Cruz info

Facilities