Appartement Villa Fonti

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Fantastische trouwlocatie!

Rinus
5-11-2016

Prachtige plek om met een groep van 25-40 mensen een bruiloft te vieren. 12 hotelkamers op de villa en de rest zowat op loopafstand. Portico, grasveld, zwembad en olijfgaard met adembenemend uitzicht. Hal om met z'n allen te dineren als het wat frisser wordt. Gerechten komen met een cateringlift vanuit de ondergelegen keuken, bereid door vrouwen uit het dorp. Warme ontvangst in dorp en kerk tijdens de plechtigheid. Gastvrij verblijf gedurende het hele weekend.

Fantastisch mooie ligging

Marc.vanpachtenbeke@skynet.be
27-6-2016

Op een heuveltop gelegen met zicht op een mooi "Toscaans" ogend landschap. Wij kozen voor een appartement met keuken wat ons een grote beschikbare ruimte gaf. Ook op 10 minuten van een autostrade wat erg handig is gegeven de staat van de dorpswegen in de Marche .veel te bekijken in de streek.

Comfortabel gerenoveerde villa, ruim appartement, groot zwembad met kilometers ver uitzicht. Gastvrij onthaal. Parkeerplaatsen op eigen terrein. Ondanks keuken de mogelijkheid om te eten zonder zelf aan de slag te hoeven. Landelijke omgeving tussen de dorpjes Montebello en Rupoli. Adriatisch strand het beste net noordelijk van Fano.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Fonti voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Fonti in Orciano di Pesaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Fonti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Fonti scoort een 10 uit 10 op basis van 3 reviews.