Vakantiehuis Casa La Farfalla

• 8.5Inrichting
  • 9Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

2 Reviews over Casa La Farfalla

• 9Marja06-10-2013

Leven als een god in Italie

Met twee kleine kinderen (2 en 3 jaar) twee weken verbleven in de Casa. Kleine kinderen hebben niet meer nodig als een zandbak en een zwembad. En als de kinderen het naar hun zin hebben dan hebben de ouders het ook. Dit keer niet alleen door de kinderen maar ook door de geweldige ligging. Alleen maar mooie vergezichten. 's Nachts zie je in de verte de lampjes van de dorpjes en hoor je alleen de dieren. In Offida vind je een speeltuin met daarbij een lekkere ijssalon: een aanrader. Omdat we er in september waren, hebben we geholpen met de druivenpluk. Ook al versta je niet veel Italiaans. De stemmen die steeds hoger worden in toon en het gelach wat daarop volgt is geweldig om mee te maken. Het huis was van alle gemakken voorzien. Tim en Astrid bedankt voor de fijne weken en we komen zeker nog een keer terug.

• 10M. de Jong04-01-2011

De koning te rijk, een droom

Zomer 2010 zijn wij hier met onze drie kinderen geweest. En het was heerlijk: schittererend huis in een adembenemende omgeving. Fijn zwembad erbij en op korte rij-afstand van het strand en leuke dorpjes. Het huis is stijlvol en luxe ingericht. Volledige keuken, lekkere badkamer, mooie slaapkamers. In totaal kunnen er wel 16 mensen verblijven. Het zijn drie aparte eenheden. Wij zaten op de bovenverdieping. Beneden zelfde grote ruimte + een suite (2 pers). Twijfel niet: aanrader voor iedereen die van la dolce vita houdt!

Vakantiehuis Casa La Farfalla info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij