Vakantiepark Numana Blu

• 8.3Activiteiten
  • 7.7Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

17 Reviews over Numana Blu

• 8Antonio16-08-2019

Super mooie camping met een perfect onderhouden sanitair en zwembad. De volledige dag was er iemand aan het poetsen bij sanitair en zwembad. Alles zeer goed, tennisleraren waren zeer prof. goede animatie (wel enkel Italiaans, maar ze doen zeker hun best zijn tenslotte ook in Italië) zeker een aanrader en wij komen zeker nog terug. Bijna geen buitenlandse toeristen merendeel Italiaans en daar houden we van

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 8Marieke25-06-2018

Super camping, als je van echt italiaans houdt

Typisch Italiaanse camping met veel italianen, veel animatie en niet al te ruime plekken. Weinig Nederlanders. Het zwembad is mooi en keurig schoon sanitair. Als je van sporten houdt is dit een erg leuke camping. Je kan elke dag meedoen aan gratis sportlessen. De tennisleraar spreekt engels, dus daar kun je prima aan mee doen (racket van huis meenemen of op de camping huren). Geen muggen op de camping omdat ze soms gif spuiten in de nacht. Klein stukje lopen en weg over steken naar strand. Wij vonden het een super camping.

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 7Jos van Helvoirt12-01-2018

Veilige camping, dicht bij de zee

We komen al 15 jaar op deze camping. Het is een grote en volledige camping die elk jaar wel iets vernieuwd heeft. De staanplaatsen zijn ongeveer 90m2 meter. Ze hebben er heel veel huisjes op staan en daardoor weinig parkeerplaatsen voor de camping. Het toilet wordt zeer schoon gehouden, er staat iemand de hele dag bij de toiletgroep. Voor sportliefhebbers is het een hele fijne camping. Wel gebaseerd op Italianen geen Nederlandse animatie aanwezig. De omgeving is overigens ook fantastisch!

• 9Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 8fam vd Berg08-09-2017

Bomvolle maar mooie en nette camping

Er stond niet zoveel op Zoover over deze camping maar wat was het de moeite waard! Sowieso is de streek heel mooi, echt een aanrader. Wij schrokken wel een beetje toen we de camping opkwamen omdat de caravans/campers en tenten echt hutjemutje stonden maar daar waren we eigenlijk snel aan gewend, misschien ook omdat wij met 2 families waren. De camping heeft een heel mooi zwembad waar we eigenlijk altijd wel een bedje hadden als je maar op tijd kwam (moet ook wel met 9 personen). Er stonden ook veel parasols dus voldoende schaduw voor diegene die wil. Rond de middag werd het ook weer rustiger ivm siësta. De zee lag op zo'n 300 meter vanaf de campingpoort. De hele kustlijn is strand "helaas" alleen maar van kiezel. Wel veel openbare stukken strand waar je zelf je handdoek en parasol kan neerleggen/zetten. Er zijn meerdere mooie stranden in de omgeving. Bv Deu Sorelle is prachtig maar alleen per boot te bereiken, wel zeker de moeite waard. De kinderen konden er heerlijk snorkelen. De camping heeft een leuke bar waar s'ochtends vroeg al mensen aan de koffie zaten. Naast de bar is het restaurant, wij hebben daar alleen de pizza gehaald en die was lekker. De camping is echt op italianen gericht en dat is niet erg maar wij, 2 families dus met kinderen in de leeftijd tussen 11 en 17 jaar, vonden het wel jammer dat er niemand, op de receptie na, niet eens de moeite nam om Engels te praten. Het animatieteam sloeg ons gewoon over als zij weer iets leuks in petto hadden met de jeugd want ze zouden elkaar toch niet begrijpen, Je zag wel dat het animatieteam plezier in hun werk had, dat straalde zij ook echt uit s'avonds op het grote podium waar zij elke avond een andere voorstelling hadden. Het is een hele nette camping, het toiletgebouw werd de hele dag schoongemaakt, erg fijn. Wij hebben genoten!

• 9Sscha06-08-2017

Echt Italiaanse camping, erg leuk

Numana Blu ligt in de prachtige streek Conero, aan het begin van Le Marche. Mooi opgezet park met gedeelte bungalows en gedeelte kampeerplekken. Bungalows liggen in leuke straatjes met voldoende privacy en zijn goed uitgerust. Het park heeft een goed animatie team dat er alles aan doet om kinderen een top vakantie te geven. In het midden van de camping is een heerlijk barretje met de beste baristas voor een heerlijke koffie of borrel. Zwembad prima. De camping wordt door 95% bezocht door Italianen, iets wat wij als een plus ervaren. Leuke dorpjes in omgeving waar je wel een auto voor nodig hebt om te bezoeken want in de nabije omgeving vd camping is niet veel te doen. Strand op 400mtr met bedjes en parasols. Strand is van kiezels.

• 6paolo15-09-2016

Villaggio bellissimo

E' adatto a famiglie con bambini e ragazzi, per noi che eravamo un gruppo di amici di sessant'anni circa non c'è stato nulla di divertimento . In altri villaggi organizzano sempre un torneo a carte o un gioco che possono accedere tutti , e alla sera si ballava dalle 22 alle 24 , oppure si cantava col karaoke. Con questo nulla che dire sugli animatori bravi. E poi il ristorante che è a parte si è fatto la mezza pensione con 23 euro a testa dava un primo un secondo e il contorno , e al mattino una bella colazione, magari se aumentava il prezzo e completava il menu' con un frutto o un dolce forse sarebbe stato meglio

• 8Fam. Vaartjes28-07-2016

Prima italiaanse camping!

Heel veel gratis animatie voor kinderen en volwassenen! Sanitair is perfect schoon! De hele dag is er iemand aanwezig om het toiletgebouw schoon te houden! De omgeving is prachtig, heel veel leuke steden en dorpen op korte afstand.

• 8ruud_1129-04-2015

Vlakbij de zee

Wij kozen deze camping voordat wij de ferry naar Igoumenitsa namen. Zeer groot complex met alle denkbare faciliteiten, vlakbij het zandstrand. In het voorseizoen lekker rustig, maar in het zomerseizoen zal het hier wel smoordruk worden. Standplaatsen ruim genoeg , ook voor een grote caravan. Sanitair redelijk. Wij kregen gratis zeer snel internet ook op de standplaats.

• 9luca vaglietti16-09-2013

ottima vacanza

ho soggiornato 10 giorni in un bungolow con la mia famiglia ottima vacanza all'insegna del relax dell'ottimo mangiare e della divertentissima e costante ,ma non oppressiva ,animazione.sicuramente tornerò.

• 9noud6823-08-2013

Echte Italiaanse camping. Wij vonden het super!

Wij hadden een luxe bungalow vlakbij het zwembad met oven, vaatwasser en wasmachine. Ook hadden we een ruime tuin en een eigen parkeerplaats bij de bungalow. Wij keken uit op een drukke straat waar altijd wel mensen langs kwamen. Vriendelijk personeel en super animatie wel op Italianen gericht. Er zijn weinig Nederlanders. Onze bungalow was wel duur, maar ook erg luxe. We hebben pizzas gehaald in het restaurant en deze waren prima. De camping is kindvriendelijk omdat het zwembad heel fijn is (wel jammer van de glazen wand en de verplichte badmutsen). Er zijn allerlei sport faciliteiten, eventueel samen met animatie te beoefenen. Ook op het strand waarbij de animatie vraagt of de kinderen mee willen doen. Alles op een leuke en gemoedelijke manier. Het toneel van de animatie is super met prachtige projecties (zie ook de gekoppelde sfeerimpressie video). Alleen de cabaret show is niet te volgen omdat allemaal Italiaans is. De camping ligt vrij afgelegen. Winkels zijn op 10 minuten rijden.

Vakantiepark Numana Blu info

Facilities