Appartement Adamo ed Eva Resort

ItaliëLe Marche (De Marken)Numana

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Adamo ed Eva Resort voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 9 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.8VoldoendeScore uit 9 reviews
  • 7.3Inrichting
  • 7.2Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

9 Reviews over Adamo ed Eva Resort

• 5Fam. Franx05-05-2017

Nooit meer

Weinig te beleven in het resort in de meivakantie. Zwembad dicht, receptie dicht, bar dicht. Rare types die in het park rondliepen. Huisjes zijn mooi en erg luxe, maar het park zelf stelt niet veel voor.

• 8Francis05-08-2015

mooi complex, ruim opgezet

Het huisje waar wij in zaten was schoon, keuken minimaal ingericht, afvoer van afzuigkap niet aanwezig, geen waterkoker en/of koffiezetapparaat, voldoende bestek en servies. Bedden waren goed, alleen jammer dat we stapelbed hadden voor onze dochters. Dat is niet leuk als je kinderen al groot zijn. Konden helaas niet op balkon zitten er stond een groot apparaat van de airco op balkon die op de tafel en stoelen blies. De mensen van de receptie en de medewerkers waren super aardig. Had op het strand 2 strandstoelen een beetje ver van de ingang maar vanwege een gebroken enkel niet erg handig als je door de kiezels moet lopen. Bij de receptie gevraagd of het mogelijk was om wat dichterbij te kunnen zitten, en ja we kregen stoelen meteen bij de ingang. De mensen daar waren heel behulpzaam en wij kregen alle hulp die maar nodig was. Helaas is daar wel een kiezelstrand, het water is schoon en er is strandtoezicht. Na een klein ondiep stukje, is het wel direct diep !

• 5tonny morssinkhof28-06-2015

Niet om enthousiast over te worden

Park is gelegen ong. 400mtr. van strand, en bestaat uit ong, 70 vak won die elk uir 4 app. bestaan.Wij hadden 16C begane grond gelegen aan de rand, waar helaas ook een sloot liep, die elke avond een vervelende rioollucht verspreide!! De inrichting was sfeerloos en kaal. de keuken inrichting inkompleet!! voor ons minder probleem, omdat wij de plancha gebruiken, maar het leek wel of alles op een vlooienmarkt bijelkaar gekocht was! Bed een dunne matras, bijna op de grond! Misschien iets voor Young Lovers, Maar niet voor ons pesionados. We hebben dan ook maar op de slaapbank geslapen. Park wel schoon, zwembad ondiep 125cm en van 13.00 tot 16.00 uur gesloten. Bar stelt niks voor,restaurant .niet gezien! WiFi alleen bij de receptie. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden 2 gratis bedden en parasol aan strand, Strand is kies,en loopt vrij stijl af in zee. Water schoon!!

• 9marcello15-10-2014

Heerlijk gehad!

Heerlijk gehad hier in Adamo de Eva! De vakantiewoning zijn prima ingericht en van alle gemakken voorzien! Ook hebben mijn twee jongens veel lol gehad in het zwembad. Locatie is prima: rustig en toch in de buurt van veel bezienswaardigheden! Adamo de Eva Resort, een echte aanrader in Le Marche!

• 2Mirke15-08-2014

Never again!!!

Vieze huisjes. Na aangeven hebben ze opnieuw gepoetst. Hier nog met de baas over gesproken maar wat was dat een onaardige man! Het hele park wordt onderhouden met zo weinig mogelijk geld. Huisjes hebben veel goedkope materialen en het poetsen is ook minimaal!! Vies zwembad Klein balkon maar ligt aan het huisje wat je hebt. Let op via touroperator geen eigen bed bij privé strand. Let op 70 euro bij betalen per week. Lijkt klein park maar heeft 250 huisjes! Bij zwembad was in ochtend wel plek in middag niet. Weinig stoelen en parasollen er om heen. Van naast gelegen grote camping tot half 1 in de nacht muziek te horen. De stranden in deze omgeving zijn voornamelijk privé stranden. Je moet dus een bedje huren. Verder is het daardoor erg druk. De stranden bij Sirolo en porto novuo zijn wel mooi. Dorpjes in het binnenland zijn wel leuk. Als je van kleinschalig en niet te druk houdt moet je deze niet boeken. Pak dan een leuke agritorisme in het binnenland. Die zijn er veel.

• 6Simone20-08-2013

Kaal park zonder faciliteiten

Rustig park ingeklemd tussen campings, goede ligging ten opzichte van het strand. Er is een kleine receptie en een lelijke bar, die niets biedt. De appartementen zijn mooi, nieuw, goede bedden. Balkons zijn klein, de tuintjes dor en kaal. Het zwembad is slecht aangelegd. Badmuts verplicht. Het achterhand ( marche) s prachtig. Wanneer je dit wilt ervaren, dan is het advies om tussen Ancina en Sirolo te verblijven. De kust daar s prachtig, minder massaal. Bij aankomst betaal je veel geld voor servicekosten en de animatie/trein naar strand. De animatie is gericht op kinderen tot 5 jaar en volledig Italiaans.

• 8Suzanne Buikema05-08-2013

Kleinschalig gemoedelijk vakantiepark

Pluspunt: Nieuw, kleinschalig,gemoedelijk vakantiepark. Hadden 2 kamer app geboekt via de jong intra met een slaapbank voor de kinderen, dit was prima. Airco inclusief. Nette moderne (Ikea) inrichting. Wasmachine aanwezig.2 ligbedden en parasol aan het strand. Omgeving van le marche prachtig!! Sirolo is erg leuk en porto recanati ook erg leuk om 's avonds te flaneren over de boulevard met een ijsje. Zee en strand heerlijk. Waterschoenen is niet noodzakelijk, wel prettiger.

Minpunt: bed was gammel in elkaar gezet, keukengerei minimaal (geen koffiezetapparaat, alleen moka) bar/annex winkeltje stelde niet veel voor. Animatie hoefde voor ons niet, erg standaard. Voor pubers is het saai en niet veel te beleven op het park zelf. Ontzettend leuke en lekkere week gehad, alleen maar mooi weer, weinig muggen.

• 8Erik27-07-2013

best ok

Net terug van twee weken in dit "resort" . Deze plek is een aaneenschakeling van appartementen die allemaal ofwel een afdak , een tuin of een balkon hebben. De huisjes zijn nieuw en modern ingericht. Elk huisje is anders dus niet te beoordelen. Een prive strand ligt op een behoorlijke wandelafstand. het is een keistrand waar zee heel snel diep wordt dus niet te doen met kleine kinderen. Voor de rest is strand ok , goeie zetels en parasols , water is ok. In het resort is een zwembad maar daar ben ik niet geweest. Je moet hier leven op het italiaanse ritme; S Morgens kunst en cultuur snuiven in de dorpen in deomgeving , s middag aan zzee of zwembad , s avonds is er veel te doen in de kustdorpen ( numana , marecelli , sirolo , portonuevo). Dus al bij al best ok al doen animatieteam en receptie vriendelijk hun uiterste best maar blijven toch beetje amateurs. Zeker nodig : italiaanse gids ( men spreekt enkel italiaans en een auto ( veel afstanden te overbruggen). wel lekker eten (

• 10eugenio20-07-2013

OTTIMA SISTEMAZIONE

IL RESORT E' NUOVISSIMO! APPARTAMENTI ARREDATI MOLTO BENE, SPAZIOSI E FUNZIONALI. AMBIENTE TRANQUILLO IMMERSO NEL VERDE, BELLA PISCINA E OTTIMA ORGANIZZAZIONE

Appartement Adamo ed Eva Resort info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij