Appartement Adamo ed Eva Resort

Appartement Adamo ed Eva Resort

6.8Voldoende

Italië, Le Marche (De Marken), Numana

Op vakantie geweest naar Adamo ed Eva Resort?

6.8Voldoende

• 7.3Inrichting
  • 7.2Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Adamo ed Eva Resort voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Animatie
Meer appartement info
Tonen op kaart

9 reviews over Appartement Adamo ed Eva Resort

• 2017
    5Fam. Franx05-05-2017

Nooit meer

Weinig te beleven in het resort in de meivakantie. Zwembad dicht, receptie dicht, bar dicht. Rare types die in het park rondliepen. Huisjes zijn mooi en erg luxe, maar het park zelf stelt niet veel voor.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• Oude reviews

8Francis05-08-2015

mooi complex, ruim opgezet

Het huisje waar wij in zaten was schoon, keuken minimaal ingericht, afvoer van afzuigkap niet aanwezig, geen waterkoker en/of koffiezetapparaat, voldoende bestek en servies. Bedden waren goed, alleen jammer dat we stapelbed hadden voor onze dochters. Dat is niet leuk als je kinderen al groot zijn. Konden helaas niet op balkon zitten er stond een groot apparaat van de airco op balkon die op de tafel en stoelen blies. De mensen van de receptie en de medewerkers waren super aardig. Had op het strand 2 strandstoelen een beetje ver van de ingang maar vanwege een gebroken enkel niet erg handig als je door de kiezels moet lopen. Bij de receptie gevraagd of het mogelijk was om wat dichterbij te kunnen zitten, en ja we kregen stoelen meteen bij de ingang. De mensen daar waren heel behulpzaam en wij kregen alle hulp die maar nodig was. Helaas is daar wel een kiezelstrand, het water is schoon en er is strandtoezicht. Na een klein ondiep stukje, is het wel direct diep !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 5tonny morssinkhof28-06-2015

Niet om enthousiast over te worden

Park is gelegen ong. 400mtr. van strand, en bestaat uit ong, 70 vak won die elk uir 4 app. bestaan.Wij hadden 16C begane grond gelegen aan de rand, waar helaas ook een sloot liep, die elke avond een vervelende rioollucht verspreide!! De inrichting was sfeerloos en kaal. de keuken inrichting inkompleet!! voor ons minder probleem, omdat wij de plancha gebruiken, maar het leek wel of alles op een vlooienmarkt bijelkaar gekocht was! Bed een dunne matras, bijna op de grond! Misschien iets voor Young Lovers, Maar niet voor ons pesionados. We hebben dan ook maar op de slaapbank geslapen. Park wel schoon, zwembad ondiep 125cm en van 13.00 tot 16.00 uur gesloten. Bar stelt niks voor,restaurant .niet gezien! WiFi alleen bij de receptie. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden 2 gratis bedden en parasol aan strand, Strand is kies,en loopt vrij stijl af in zee. Water schoon!!

Gereisd met partner in juni 2015

• 9marcello15-10-2014

Heerlijk gehad!

Heerlijk gehad hier in Adamo de Eva! De vakantiewoning zijn prima ingericht en van alle gemakken voorzien! Ook hebben mijn twee jongens veel lol gehad in het zwembad. Locatie is prima: rustig en toch in de buurt van veel bezienswaardigheden! Adamo de Eva Resort, een echte aanrader in Le Marche!

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

• 2Mirke15-08-2014

Never again!!!

Vieze huisjes. Na aangeven hebben ze opnieuw gepoetst. Hier nog met de baas over gesproken maar wat was dat een onaardige man! Het hele park wordt onderhouden met zo weinig mogelijk geld. Huisjes hebben veel goedkope materialen en het poetsen is ook minimaal!! Vies zwembad Klein balkon maar ligt aan het huisje wat je hebt. Let op via touroperator geen eigen bed bij privé strand. Let op 70 euro bij betalen per week. Lijkt klein park maar heeft 250 huisjes! Bij zwembad was in ochtend wel plek in middag niet. Weinig stoelen en parasollen er om heen. Van naast gelegen grote camping tot half 1 in de nacht muziek te horen. De stranden in deze omgeving zijn voornamelijk privé stranden. Je moet dus een bedje huren. Verder is het daardoor erg druk. De stranden bij Sirolo en porto novuo zijn wel mooi. Dorpjes in het binnenland zijn wel leuk. Als je van kleinschalig en niet te druk houdt moet je deze niet boeken. Pak dan een leuke agritorisme in het binnenland. Die zijn er veel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 6Simone20-08-2013

Kaal park zonder faciliteiten

Rustig park ingeklemd tussen campings, goede ligging ten opzichte van het strand. Er is een kleine receptie en een lelijke bar, die niets biedt. De appartementen zijn mooi, nieuw, goede bedden. Balkons zijn klein, de tuintjes dor en kaal. Het zwembad is slecht aangelegd. Badmuts verplicht. Het achterhand ( marche) s prachtig. Wanneer je dit wilt ervaren, dan is het advies om tussen Ancina en Sirolo te verblijven. De kust daar s prachtig, minder massaal. Bij aankomst betaal je veel geld voor servicekosten en de animatie/trein naar strand. De animatie is gericht op kinderen tot 5 jaar en volledig Italiaans.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 8Suzanne Buikema05-08-2013

Kleinschalig gemoedelijk vakantiepark

Pluspunt: Nieuw, kleinschalig,gemoedelijk vakantiepark. Hadden 2 kamer app geboekt via de jong intra met een slaapbank voor de kinderen, dit was prima. Airco inclusief. Nette moderne (Ikea) inrichting. Wasmachine aanwezig.2 ligbedden en parasol aan het strand. Omgeving van le marche prachtig!! Sirolo is erg leuk en porto recanati ook erg leuk om 's avonds te flaneren over de boulevard met een ijsje. Zee en strand heerlijk. Waterschoenen is niet noodzakelijk, wel prettiger.

Minpunt: bed was gammel in elkaar gezet, keukengerei minimaal (geen koffiezetapparaat, alleen moka) bar/annex winkeltje stelde niet veel voor. Animatie hoefde voor ons niet, erg standaard. Voor pubers is het saai en niet veel te beleven op het park zelf. Ontzettend leuke en lekkere week gehad, alleen maar mooi weer, weinig muggen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8Erik27-07-2013

best ok

Net terug van twee weken in dit "resort" . Deze plek is een aaneenschakeling van appartementen die allemaal ofwel een afdak , een tuin of een balkon hebben. De huisjes zijn nieuw en modern ingericht. Elk huisje is anders dus niet te beoordelen. Een prive strand ligt op een behoorlijke wandelafstand. het is een keistrand waar zee heel snel diep wordt dus niet te doen met kleine kinderen. Voor de rest is strand ok , goeie zetels en parasols , water is ok. In het resort is een zwembad maar daar ben ik niet geweest. Je moet hier leven op het italiaanse ritme; S Morgens kunst en cultuur snuiven in de dorpen in deomgeving , s middag aan zzee of zwembad , s avonds is er veel te doen in de kustdorpen ( numana , marecelli , sirolo , portonuevo). Dus al bij al best ok al doen animatieteam en receptie vriendelijk hun uiterste best maar blijven toch beetje amateurs. Zeker nodig : italiaanse gids ( men spreekt enkel italiaans en een auto ( veel afstanden te overbruggen). wel lekker eten (

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

2 tips over Appartement Adamo ed Eva Resort

• Simone, 20-08-2013

Restaurant la dispensa, 200 m van Adamo ed Eva. Restaurant America aan het strand. Sirolo, Loreto, Urbino zijn prachtig en een bezoek waard. Bezoek Sirolo in de avond, alle winkels zijn open tot 23.30 uur.

• Suzanne Buikema, 05-08-2013

Lekker visrestaurant in Sirolo en porto recanati is 's avonds gezelliger om uit eten te gaan dan Numana.

3 vragen over Appartement Adamo ed Eva Resort

• Ineke, 07-06-2014

Lawaai door animatie?

Wij willen hier misschien 6 september naartoe voor 2 weken met dochter van bijna 4. Wij geven echter niks om animatie en zijn bang dat er de hele dag herrie van is (harde muziek etc). Hebben we nl ooit gehad op Mallorca. Iemand ervaring in die periode?

Mirke, 15-08-2014

Niet doen. Heel drukke camping ernaast tot half 1 in de nacht muziek. Ik adviseer een agritorisme in het binnenland. Die zijn er genoeg.

• Tina, 20-02-2014

internet/wifi

weet iemand of er internet/wifi op dit park aanwezig is?

ik hoor graag even,

Grt, Tina

Mirke, 15-08-2014

1 uurtje per dag en alleen bij de receptie!!

• Carola Fantin, 12-08-2013

keuken, kluisje en clubcard.

• Wie weet of er een kluisje in de appartementen is ?
    • Kan iets meer vertellen over de keukeninventaris ?
    • Hoe werkt de clubcard ?

Groeten Carola

carola fantin, 20-08-2013

Simone, bedankt voor je reactie. Nog even een vraag, wat is jouw algemene indruk van het park en de appartementen ?

Simone, 20-08-2013

Hoi Carola,

Nee er zijn geen kluisjes. De inventaris is matig. Paar oude pannen, bestek, borden. Niets bijzonders maar voldoet. De clubcard is voor de animatie en gebruik van het treintje. Veel geld waar wij geen gebruik van hebben gemaakt. Animatie is gericht op kinderen tot 5 jaar. Groet, Simone

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen5 tot 6

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Afstand tot strand600 m
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Vissen