Camping Perticara

Camping Perticara
8,5

16 tips over Camping Perticara

Caroline , 4-1-2018
Eet pizza in Talamello en niet op de camping. Op de kruising van de Via Cava en Via Moro Aldo (je navigatie stuurt je verkeerd). Met speeltuintje erbij met Italiaanse kinderen. Een eenvoudige gelegenheid, niet heel mooi, maar wel Italiaans. Kolossale pizza's, niet duur.
Sander, 23-8-2017
Bij deze camping wordt verwacht dat een maand vooraf het gehele verblijfbedrag betaald wordt en aan restitutie bij annulering wordt niet gedaan.
Fleur Cobussen, 11-9-2014
In het laagseizoen vonden wij San Marino, San Leo en het oude centrum van Rimini leuk, maar ik denk dat dit normaal gesproken zeer toeristisch is.

Kertzman, 12-8-2014

restaurant Da Marcchiesi

Dorpje Pennabilli en museum Tonino

Koffie drinken / ijsje eten in Perticara

gun de jeugd klets/ hangtijd tot 23.30 uur.

R_huisman, 22-6-2014
Een verrassende en fantastische omgeving. Weinig toeristisch.
Hans van Weert, 8-6-2014
Als je een leuke stad wil bezoeken vraag het aan Bert en Nel, Wij zijn op hun aanraden naar prachtige plaatsen geweest, zoals San Leo, Talmello, St Agate Feltria, Urbino en nog veel meer.

Judith, 8-9-2013
Wij hebben erg lekker gegeten bij Da Marchesi (let op, je krijgt er een speciale kaart voor toeristen, als je vraagt naar de gewone kaart heb je meer keus en is het ook goedkoper!) in Novafeltria. De watervallen waren superleuk om te bekijken (vraag bij de receptie), met jonge kinderen wel een pittige (gevaarlijke) klim erheen. San Leo leuk, de ruïne in Petrella Guidi, restaurant Antenna in Sant Agata Feltria vonden wij bijzonder (heerlijke truffelgerechten gegeten!) Urbino de ijssalon op plein.
Zuidendeslands, 12-8-2013
De bezienswaardigheden? De burcht van San Leo, winkelparadijs San Marino, het kasteel van Verruchio, het Skypark, de zee bij Miramare, en de rocca de Maioletto
patriciadekoning, 17-9-2012
De omgeving is echt heerlijk, alle fijne dorpen zoals San Leo (jaarlijkse feest weer super om mee te maken), St Agata Feltria, Pennabilli, Talamello etc. Veel goede restaurants in de omgeving, zo´n 15-30 min. rijden. Ook is Pian del Bosco prima, dat is te lopen.
Frans, 11-9-2012
Kies voor een plek met uitzicht!