Appartement Gemma di Sant'Elena

Appartement info

0Tonen op kaart

1 Reviews over Gemma di Sant'Elena

• 7Jojanneke26-08-2011

Mooie plek, goede uitvalsbasis.

Morro d'Alba is een goede uitvalbasis om zowel het strand als dorpjes te bezoeken. Wij hebben het appartement Christiana gehuurd voor 1 week. Er is geen mogelijkheid om een campingbed of kinderstoel te huren. Het appartement is klein. Het agriturismo is een paar jaar geleden geheel gerenoveerd. De inrichting is nagenoeg nieuw maar omdat de allergoedkoopste Ikea meubels zijn gekocht, zijn er hier en daar wat minpuntjes. Heel erg praktisch is er niet gedacht over de inrichting; zo is de keuken niet gekit waardoor er water in de kastjes loopt, geen snijsnijplanken aanwezig, geen afwasmachine maar ook geen afdruiprek, geen planken in de kledingkast en geen kastjes in de badkamer en voldoende opbergruimte in de keuken. Wellicht zijn wij verwend maar voor een agriturismo in deze prijsklasse verwacht je een complete inrichting van comfort. Het zwembad ligt een terras lager en wordt dagelijks onderhouden. Er staan vier mooie comfortabele ligbedden.

Appartement Gemma di Sant'Elena info

Veilig betalen met