Camping Agriturismo Unico Senso (Glamping)

Camping Agriturismo Unico Senso (Glamping)

9.3Fenomenaal

Italië, Le Marche (De Marken), Montottone

9.3Fenomenaal

Meer camping info
Tonen op kaart

12 reviews over Camping Agriturismo Unico Senso (Glamping)

• 2019
    10René22-11-2019

Wat een top locatie in een super mooi gebied!

Rustig, kleinschalig, luxe, schoon en midden in de prachtige Zuid Marken. Centraal voor veel uitstapjes. Zee, bergen, cultuur en heerlijk eten.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Rene en Klaartje24-08-2019

Unico Senso: UNIEK

Le Marche, en mooie streek waar nog geen sprake is van het massatoerisme. Mooie middeleeuwse, romantische, plaatsen zoals Fermo, Ascoli Piceno en Porto San Giorgio zijn de moeite van het bezoeken waard. En niet te vergeten de leuke restaurantjes met diverse heerlijke streekgerechten. Als verblijfplaats hebben wij gekozen voor Agriturismo “Unico Senso” gelegen net buiten het plaatsje Montottone. De Nederlandse eigenaren, Yvo en Dorith, hebben een goed gevoel voor service, klantgerichtheid en gastvrijheid. Niets is te veel. De hygiëne binnen het complex is zeer goed te noemen. Het mooie (ruime) zwembad dat prima verkoeling biedt wordt elke dag grondig schoongemaakt. De dag begint met vers gebakken broodjes. Eén keer per week kan je, samen met de andere gasten, aanschuiven aan lange tafels voor het “Unico Senso” diner. Dit verblijf, met een goede prijs-kwaliteit verhouding heeft bijgedragen aan een heerlijke vakantie.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Joost17-08-2019

We hebben genoten

Wat een fantastische plek en een gastvrije eigenaren!! We verbleven 2,5 week in tent 5. Dit is de onderste tent en dus ook elke keer weer een stukje bergop en bergaf naar onze tent. Dit was wel even wennen en goed voor de conditie. De bagage werd netjes bij de tent gebracht. De rust was heerlijk. Ook aardig wat dieren gezien zoals wilde zwijnen, herten, stekelvarkens enz.. Dorith en Yvo zijn de hele aardige en behulpzame eigenaren van deze agriturismo met leuke tips over de omgeving. Een avond per week konden we met alle gasten in de buitenlounge genieten van de typische streekgerechten klaargemaakt door Dorith en Yvo. Onze (schoon) ouders zaten in appartement Grotta wat hen ook zeer goed is bevallen. Je hebt in de buurt wel een auto nodig om naar leuke plekken te gaan. Het strand , de bergen en de stadjes zijn allemaal tussen een half uur en een uur rijden te bereiken. Voor de lekkerste pizza moet je naar Rosita!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Leonie11-08-2019

Unico senso is met recht een heerlijke unieke bestemming. Genoten van prachtige locatie, de heerlijke tent met geweldige buitenkeuken, de rust, gezelligheid en de goede zorgen van Ivo en Dorith. Écht een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Saskia02-08-2019

Absoluut een aanrader!

We hebben twee heerlijke weken gehad op Unico Senso. Dorith en Yvo zijn zeer vriendelijk en erg gastvrij. Het terrein is mooi en heeft een heerlijk zwembad. Je kan naar de bergen en naar de zee. In de buurt zijn verschilende restaurants waar je heerlijk kan eten. Kortom absoluut een aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Ilse Schiricke24-07-2019

Heerlijk verblijf bij Unico Senso!

Ons verblijf in een appartement van Unico Senco was geweldig! De ligging is prachtig, uitzicht op zonnebloemvelden en groene heuvels. Het appartement was prachtig, mooi ingericht, gelet op details en sfeer. Het zwembad en de verse broodjes en eieren 's ochtends waren heerlijk. Yvo en Dorith zijn heel gastvrij en hebben goede tips als het gaat om tripjes of restaurants. We hebben ontzettend genoten van het verblijf bij Unico Senco. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    9Jan Willem de Reus04-09-2018

Heerlijke bestemming in Le Marche, rustig gelegen in panoramisch landschap met prachtige vergezichten. Verbleven in smaakvol modern appartement Grotta met buitenkeuken en schaduw onder overkapping. Genoten van het prachtige zwembad met ligstoelen. Leuke overdekte lounge voor gezamenlijk gebruik, o.m. boeken- en spellenkast. Om 8 uur liggen de warme stokbroodjes er klaar voor het ontbijt. Erg leuk waren de wekelijkse gezamenlijke maaltijden in de lounge, heerlijk bereid door de gastvrije Dorith en Yvo. Vele prachtige oude dorpjes in de omgeving, het Adriatische strand ook in de nabijheid. We kregen leuke tips over bezienswaardigheden en ook is er een interessante rondleiding in een stadje georganiseerd. Nog lang niet alles gezien in de omgeving, voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Karen28-08-2018

Super!

Super locatie! Wij hebben hier een heerlijke tijd gehad. Wij zaten in Stellamezzzo, een prachtig onderkomen van alle gemakken voorzien. De gastvrijheid van Yvo en Dorith, het mooie uitzicht, heerlijk zwembad: wij komen zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Versluis10-07-2018

Heerlijke vakantie!

Wij hebben net 2 weken doorgebracht bij Unico Senso. Heerlijke, rustige plek met altijd een mooi panorama uitzicht. Wij hebben verbleven in 1 van de 4 appartementen, Stalla. Dit is een ruim appartement met aparte keuken/woonkamer, badkamer en slaapkamer. Eigenlijk alles is aanwezig en anders wordt daar in overleg voor gezorgd. Enige nadeel van dit appartement vonden wij de wat hoge temperatuur in de slaapkamer (aanbouw aan het hoofdgebouw) als het 's nachts amper afkoelt buiten. Verder zijn we zeer positief over alle faciliteiten zoals het zwembad en de algemene ruimte (overkapping naast het zwembad) waar je gebruik kunt maken van de wifi, boeken, spelletjes. Aanrader is zeker ook de gezamenlijke maaltijd waar je op in kunt schrijven, heerlijk eten en als erg gezellig ervaren. Niet te vergeten het gastvrije ontvangst door Dorith en Yvo! Verder mooie omgeving; bergen, zee, mooie plaatsen prima bereikbaar.

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

10Bard25-09-2017

La Dolce Vita bij Unico Senso :-)

Unico Senso is een verrukkelijke plek in de Marche. Perfect gesitueerd tussen de luchthavens Ancona en Pescara (beide op zo'n 100km afstand). Op je eigen heuvel heb je prachtig uitzicht over het glooiende panorama dat altijd anders is. Op elke heuvel top is een traditioneel dorpje te zien met kleurrijke akkers er omheen. Noten, wijn, olijven en fruitboomgaarden wisselen elkaar continu af. Het licht is telkens anders en daarmee ook het panorama. Het strand is een half uur rijden. Unico Senso heeft een aantal ruime en fraaie appartementen die zeer compleet zijn. Wij zaten in Stalla; ruime slaapkamer met (belangrijk voor ons :-) ) goede bedden. Een ook ruime mooie badkamer en een (weer) ruime en complete woonkeuken. Vanuit het appartement stap je op de portico, een mooie en schaduwrijke overkapping naar je eigen zitje. Er staan ook een aantal glamping tenten met ieder hun eigen voorzieningen, bedden, tafels, stoelen, keuken en zelf een privé douche en toilet (nooit eerder zo gezien). Die hebben we niet geprobeerd, maar het zag er uitstekend uit. Vanuit het zwembad en de enorme buitenlounge heb je weer het prachtige uitzicht. Gastvrouw en heer Dorith en Yvo hebben hun zaakjes goed voor elkaar. Omdat het een echte Agriturismo is wordt er ook "geboerd" niet alleen leuk om over te horen en zien maar daardoor ook allerlei verse lekkernijen van eigen bodem. In de nog relatief onbekende Marche omgeving is nog veel authentiek Italië te ontdekken in een ontspannen sfeer, nog weg van het massa toerisme. La Dolce Vita bij Unico Senso :-)

Gereisd met partner in september 2017

0 tips over Camping Agriturismo Unico Senso (Glamping)

0 vragen over Camping Agriturismo Unico Senso (Glamping)

Camping Agriturismo Unico Senso (Glamping) info

• BBQNiet toegestaan