Appartement Casale Eline

Meer appartement info

20 reviews over Appartement Casale Eline

• 9Inge Vink30-07-2014

Geweldige ervaring

Logeren bij Casale Eline is een ervaring om nooit meer te vergeten. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Je voelt je er welkom en thuis. De eigenaren zijn uiterst gastvrij en weten je te wijzen op allerlei leuke uitstapjes en heerlijke restaurants.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9bart en rianne13-10-2013

luxe en gastvrijheid.

mooi ruim goed geoutilleerd appartement ( Annesso) met fraai uitzicht over de heuvels. Mooie wandelingen en fraaie dorpen bezoeken in de omgeving. Jolanta en Henk doen er alles aan om je een fantastisch verblijf te geven. Het beviel ons zo goed dat we niet 1 maar 2 weken gebleven zijn en het nog moeilijk vonden om weg te gaan. Heerlijke wijntjes, mooie buitenkeuken en vooral iedere ochtend de broodservice van Henk.

Gereisd met partner in september 2013

• 9Barbara Hillebrand10-10-2013

Prachtige locatie!

Het ligt mooi, afstanden naar stad, strand niet te ver. Goede wandelmogelijkheden. Je kunt er goed zelf koken, prima buitenkeuken. zwembad. Privacy goed. Goed ingerichte appartementen, volledig en schoon! Lieve eigenaren die brood voor je halen, tips hebben voor bezienswaardigheden, wandelingen, wijnproeverij.

Gereisd met partner in september 2013

• 10Freek05-09-2013

Mooi en gastvrij

Wij hadden app. annesso en hebben genoten van de prachtige plek: Ruim en mooi huis met uitzicht op het zwembad en de heuvels. Daarnaast zit bij Jolanta en Henk gastvrijheid in hun bloed. Heel veel goede tips over eten, restaurants, cultuur en mooie plaatsjes. O ja, de wijnkoelkast om van de omgeving te proeven mag hier natuurlijk niet ontbreken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 10Manon Crijns27-10-2012

Home away from home

Eind oktober in een B&B van Casale Eline verbleven en we kunnen het echt iedereen aanraden! Het huis ligt op een prachtige plek midden in Le Marche, met mooi wijds uitzicht. Goede uitvalsbasis om deze prachtige regio te bezoeken. Henk en Jolanta zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Ze vertellen vanalles over de omgeving, kunnen de beste restaurantjes aanbevelen (en reserveren!) en staan zelfs klaar met de paraplu bij een regenbui.

De B&B kamer is erg ruim, fijne (en grote) bedden en van alle gemakken voorzien. Elke ochtend weer een feest om wakker te worden en aan te schuiven voor het heerlijke ontbijt. Kortom, echt een aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2012

• 10Kees Kiestra09-10-2011

Droomplek in Umbrië

Henk en Yolante hebben een geweldige plek gecreërd. Boven op een heuvel staat Casale Eline met een uitzicht dat rondom adembenemend is. Meer dan duizend jaar oude fundamenten met vakamanschap gerestaureerd, smaakvol ingericht en met oog voor detail afgewerkt.

We hebben een week doorgebracht in appartement Melagrano, volop ruimte en pricay, een uitstekend om te kinderen te verblijven, van alle gemakken voorzien. Het pand is zoals je dat hoopt te vinden voor je vakantie in Italië, karaktervol, puur en vol historie.

Henk en Yolante blinken uit in gastvrijheid met de juiste balans tussen ruimte bieden en net de tip die de vakantie helemaal afmaakt. Samen zijn ze gepassioneerd en volledig relaxed, we hebben al vele vakanties in Italië doorgebracht, maar zijn dit nog nooit tegengekomen.

Enfin de tip die je eigenlijk voor jezelf wil houden!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9Sacha Sigalas07-08-2011

Heerlijke ervaring

Met veel plezier kunnen we terugkijken op een heerlijk verblijf bij Casale Eline. Het is van alle gemakken voorzien, ligt prachtig én praktisch in een rustgevende en diverse omgeving. Veel te doen en te zien zorgde ervoor dat we ons niet hoefde te vervelen, maar mochten we dat willen, dan bood het zwembad met ligstoelen daar ruim de gelegenheid voor. De eigenaren waren buitengewoon gastvrij en behulpzaam. Buiten dat hebben ze beiden veel kennis over de omgeving en wat er te doen/zien valt, zodat we gedurende ons verblijf altijd op hun adviezen konden berusten. Met oog voor detail en een goed gevoel is het oude huis met liefde gerenoveerd; en dat straalt er ruimschoots vanaf!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 9Robert29-06-2011

Heerlijk hier

Super plek, nu ook met een zwembad erbij. De (Nederlandse) eigenaar en eigenaresse zijn erg vriendelijk en gastvrij. Een uniek plekje in de mooie Marche omgeving.

De geheel gerestaureerde authentieke boerderij is een van de meest idyllische plekjes die ik heb gezien. de materialisering die bijde verbouwing is gebruikt is erg mooi en ook weer authentiek. Alles is vakmanschap.

Er zijn verschillende appartementen en een bed and breakfast. Wij kozen voor het huisje de Anesso. Je hebt wat meer privé en uitzicht op het zwembad! De buitenkeuken met grill is erg prettig. Er is sinds dit jaar zelfs een wijnkast met heerlijke wijnen uit de streek!

Wijntours, maar ook speciale plekjes kun je regelen via de gastvrouw. Ze spreekt vloeiend Italiaans en reserveert zo de lekkere restaurants voor je in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 9Vincent van Lettow21-07-2010

Echt een oase van rust!

Casale Eline is een echte oase van rust. Het complex ziet er prachtig uit en het is gelegen in een heerlijke omgeving.

Gereisd met partner in mei 2010

Appartement Casale Eline info