Appartement Casale Eline

Tonen op kaart

19 reviews over Appartement Casale Eline

• 10Wilma en Fred07-07-2017

Villa Felderhof gevoel

Wil je echt een fijne rustige ontspannen vakantie? Nou dan ben je hier aan het juiste adres. Voor de tweede keer hier geweest en wederom een prima ervaring. Jolante en Henk hebben het gast vrouw/heerschap tot kunst verheven. Op een prettig attente manier worden er allerlei tips gegeven, dit varieerd tot adviezen over wijn, restaurants, olijfolie maar ook de bezienswaardigheden. Na de eerste keer dachten wij dat het een toevalstreffer was, maar na ons tweede verblijf, weten we beter "ze zijn gewoon zo". Bedankt voor de gastvrijheid en beslist tot ziens!

Groeten, Wilma&Fred

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Esther16-06-2017

Geweldig

Geweldige plek. Jolanta en Henk zijn warme en zorgzame mensen, waar je je meteen thuis voelt. Het klooster is volledig gerenoveerd waarbij de authentieke stijl bewaard is gebleven. Terwijl het klooster op een rustgevende plek ligt, ben je binnen 10 min. bij verscheidene heerlijke en betaalbare restaurants en ben je binnen 45 min. in mooie historische steden. Aanrader!

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Frank07-09-2016

Paradijselijk genieten

Heerlijke eeuwenoude locatie met fantastisch uitzicht van alle gemakken voorzien. Met een gastheer en gastvrouw die je naar de mooiste plekjes en lekkerste restaurants sturen en die je indien gewenst van aanvullende info over de omgeving of dorpjes en stadjes voorzien. Eigenlijk zou je deze plek voor jezelf moeten houden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9Joost24-08-2016

100% genieten!

Prachtige accommodatie, alles klopt, tot in de details. Zwembad, tuin, mooie omgeving. Dorpjes, steden, zee op korte rij afstand. Echt genieten, ook voor kids. Gastvrouw en -heer zijn zeer gastvrij en vriendelijk. Helpen en denken mee waar nodig, laten je met rust als het moet. Kortom: genieten in mooi en puur Italie? Casale Eline is de ideale uitvalsbasis in prachtige omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 10Hennie Gesthuizen09-05-2016

Dit is genieten in het kwadraat

Net terug van een fantastische week met 15 personen op verblijf Casale Eline. Gastvrijheid staat bij de eigenaren Henk en Jolanta bovenaan. Inrichting appartementen strak en mooi door eenvoud. Een fantastische buitenkeuken met grote grillplaat, kookpit en frituur! Een heerlijk zwembad met uitzicht over de heuvels. Zeer fraai! Relaxen en soms een dag op pad. Onze aanraders om op pad te gaan urbino, loreto en sirolo.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• 10Martin Mulder04-10-2014

Geheim, of toch delen

Deze accommodatie is gewoonweg top en wil je eigenlijk niet beoordelen op Zoover. Houdt dit geheim!

Maar dat is niet fair naar de eigenaren die er al helemaal een feest van maken. Appartementen zijn bijzonder ruim en zeer smaakvol ingericht. De hele inrichting en afwerking dwingt respect af. De plek bovenop de berg met het uitzicht over de vallei is top. Het zwembad en de bedden eromheen top. Tja, dan die buitenkeuken met barbeque, frituur, vaatwasser, wijnklimaatkast, koelkast met fris, bier etc. Dit wil je niet delen. Dit is mijn geheime plek...

Wil je naar hete strand? Dan is het even rijden. Maar de eigenaren hebben suggesties voor stranden waar het heel goed toeven is. Er wordt zelfs even voor je gebeld om de bedden te reserveren. Restaurant erbij reserveren? Geen enkele moeite. En dan op de terugweg even langs de ijsfabriek!

De Marche is een top gebied waar je met hulp van de eigenaren ook nog eens van kan genieten. Niet te vergeten de bezoeken aan de diverse wijnhuizen.

• 10Marleen08-09-2014

Prachtige plek met zwembad en dicht bij zee.

Wij zijn al 3 keer op deze plek geweest en elke keer is het weer geweldig. Wij genieten erg van de compleetheid van het huisje. De buitenkeuken is echt een luxe.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9bianca bos18-08-2014

Fantastische plek met geweldig uitzicht!

Ons appartement bij Casale Eline was TOP. Goed gevulde kasten met glaswerk,aardewerk, keukengerei en een vaatwasser! In de buiten keuken twee behoorlijk gevulde koelkasten met in de ene wijn en de andere frisdranken, water en bier. Dit alles gewoon afturfen op je lijst. De vriendelijkheid en behulpzaamheid van gastheer en gastvrouw en zeker niet te vergeten voor de kids overal wifi, zelfs bij het zwembad :)

• 9dee7215-08-2014

Onze ideale locatie

Nog nooit eerder zijn wij 2x naar dezelfde locatie geweest, maar deze locatie hebben we inmiddels 3 keer bezocht. Dit zegt alles. Het ligt in een prachtige omgeving, het is een prachtig oud pand wat kwalitatief hoogstaand is verbouwd tot een top locatie. Alles wat je nodig hebt vind je hier en meer, zoals een prachtige buitenkeuken met een wijnklimaatkast met de beste wijn uit de omgeving. Daarnaast is de ontvangst heel hartelijk en zijn de eigenaren altijd bereid om goede adviezen te geven over restaurants en andere zaken. Wij vinden het een heerlijke omgeving, zonder massa toerisme, authentieke dorpjes en restaurants en prima prijzen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 9Inge Vink30-07-2014

Geweldige ervaring

Logeren bij Casale Eline is een ervaring om nooit meer te vergeten. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Je voelt je er welkom en thuis. De eigenaren zijn uiterst gastvrij en weten je te wijzen op allerlei leuke uitstapjes en heerlijke restaurants.

3 tips over Appartement Casale Eline

• Barbara Hillebrand, 10-10-2013

Alle appartementen zijn goed, mooiste de grootste en het appartement op de bovenste verdieping, elk raam is een schilderij zo'n mooi uitzicht! Strand niet te ver en rustig ook in het hoogseizoen. Goede eettentjes, restaurants in de buurt.

• dee72, 15-08-2014

Restaurant Nidastore en de adviezen van Henk en Jolanta.

• Marleen, 08-09-2014

Laat je informeren door de eigenaren over wat er allemaal te doen is in de buurt. Wijnproeven, de restaurants of andere tours. Ze bellen voor je om te reserveren mocht dat nodig zijn.

0 vragen over Appartement Casale Eline

Appartement info