Appartement Castello di Monterado

AppartementWeer vandaag23°16°
Appartement Castello di Monterado

We hebben een aantal aanbieders voor Castello di Monterado voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Castello di Monterado in het Nederlands

De regio Marken (Marche) is schitterend om te bezoeken. Diverse mogelijkheden voor overnachting bekeken. Castello di Monterado kwam elke keer als uitstekende mogelijkheid naar voren. Geboekt. Tijdens ons verblijf geen moment spijt hiervan gehad. Heel mooi en ruim appartement met een goede keuken en een moderne wasmachine. De tuin met zwembad heeft een mooi uitzicht.

Nabij een bakker en mini market en een bar met een geweldige espresso voor € 0,90 en cappuccino voor € 1,30. Een behoorlijk restaurant op 200 meter en een geweldig restaurant op 3 km. In de regio diverse gelegenheden om lekker te eten en van cultuur en natuur te genieten. Eigenaar Orlando verstrekt een zeer goede voorlichting. Hier willen we zeker nog een keer terugkomen. Zowel in het appartement als in de regio.

Kamer tip: Appartementen in het kasteel hebben ontbijt, appartementen in het tegenover gelegen complex niet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Castello di Monterado in Monterado, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Castello di Monterado zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Castello di Monterado scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.