We hebben een aantal aanbieders voor Monterado voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Monterado voor je op een rij gezet:

Reviews over Monterado

Mooie moderne accommodatie in geweldige omgeving

Niels,
    19-5-2015

De regio Marken (Marche) is schitterend om te bezoeken. Diverse mogelijkheden voor overnachting bekeken. Castello di Monterado kwam elke keer als uitstekende mogelijkheid naar voren. Geboekt. Tijdens ons verblijf geen moment spijt hiervan gehad. Heel mooi en ruim appartement met een goede keuken en een moderne wasmachine. De tuin met zwembad heeft een mooi uitzicht.

Nabij een bakker en mini market en een bar met een geweldige espresso voor € 0,90 en cappuccino voor € 1,30. Een behoorlijk restaurant op 200 meter en een geweldig restaurant op 3 km. In de regio diverse gelegenheden om lekker te eten en van cultuur en natuur te genieten. Eigenaar Orlando verstrekt een zeer goede voorlichting. Hier willen we zeker nog een keer terugkomen. Zowel in het appartement als in de regio.

Kamer tip: Appartementen in het kasteel hebben ontbijt, appartementen in het tegenover gelegen complex niet.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015
Monterado scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews