Bed and Breakfast Casa Adriatica

Tonen op kaart

46 reviews over Bed and Breakfast Casa Adriatica

• 9H.06-01-2011

Toppertje

We hebben in het voorseizoen een week het appartement gehuurd. Het was van alle gemakken voorzien (zelfs satelliet-tv) en zeer schoon. Het appartement heeft een ruim dakterras met ligbedden waardoor je ook voldoende privacy hebt. Voor de kinderen is het fijn dat er een zwembad is. De keuken was zeer compleet ingericht. Maar met zoveel restaurantjes in de buurt kun je voor weinig geld ook heerlijk uit gaan eten. Edwin en Claudia doen alles om het hun gasten naar de zin te maken. De omgeving biedt genoeg te zien en te doen, maar je moet wel een auto huren. We zijn zelfs een dag naar Rome geweest. Casa Adriatica is ook een aanrader in het voor- of naseizoen omdat de temperatuur dan al zeer aangenaam is.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• 9Antonio en Brigitte16-09-2010

Brabantse gastvrijheid in Italie

Prachtig verscholen in het gebergte ligt het huis van Edwin, Claudia & hun twee kinderen. De kamers zijn van alle gemakken voorzien en de service is helemaal top. De boulevard van San Benedetto is zeer uitgestrekt en ideaal voor wandelaars, fietsers of een ieder die lekker wil luieren op het strand.

Gereisd met partner in september 2010

• 9fam martens08-08-2010

zeker een aanrader

Eigenlijk moet het casa velderhof heten zo goed toeven is het daar. zeer schoon,gratis wifi,telfoon,schotel tv perfect. het zoutwater zwembad van 30 gr word elke dag schoongemaakt. ed en claudia zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. ze waard om terug te komen. ons idee wel om abrusso te verkennen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 9Frank en Ciska04-07-2010

geweldige locatie, fantastische eigenaars.

Leuke locatie voor een leuke vakantie, om bij te komen en strand zo dichtbij. Claudia en Ed zijn zeer gastvrij. Mooie omgeving, lekker eten, net zo mooi als Toscane.

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 10Ingrid en Yoeri Claassen12-05-2010

Zeker voor herhaling vatbaar

Wat een gezelligheid en gastvrijheid hebben wij hier ontvangen!! Claudia en Edwin zullen er alles aan doen om het hun gasten naar de zin te maken. Ze staan altijd voor je klaar en niets is hen teveel.

Ook aan de kinderen is gedacht, ze kunnen hier lekker spelen, schommelen en heerlijk spelen in het zwembad. Wij hadden het chalet geboekt, een hele fijne accomodatie met een prachtig uitzicht op het gebergte aan de overzijde. Het is rustig gelegen dus je kunt hier ontzettend goed relaxen voor diegene die dat wil.

Boek bij de accomodatie ook meteen een auto, het is wat verder gelegen van het dorp dus met een auto kun je toch nog meer ontdekken van deze geweldige mooie omgeving. Wij komen zeker terug, we kijken al uit naar een volgende datum.

Claudia en Edwin; nogmaals bedankt voor jullie gastvrijheid en de gezellige vakantie die wij bij jullie hebben gehad, wij missen jullie en het goede weer nu al.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• 8Fam Hopmans23-12-2009

fantastich

De afstad naar het dorp was ver maar de moeite waard qua uitzicht

Gereisd met oudere kinderen in mei 2009

• 9Emile en Wilma12-09-2009

geweldig

We zijn zojuist terug uit het zonnige Italië.Locatie zeer geschikt om van daaruit leuke plaatsjes te bezoeken.Dichtbij de zee,prachtige omgeving.Zeer gastvrij ontvangen en er wordt alles aan gedaan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken,genoeg privacy,accommodatie zeer goed en een mooi schoon zwembad.Dit is zeker een aanrader!

Gereisd met partner in september 2009

• 8Peter Hakkert03-09-2009

Echte aanrader!

Deze zomer onze vakantie op Casa Adriatica doorgebracht. Echte aanrader! Eigenaren zijn lieve mensen en doen alles om het iedereen naar de zin te maken. Ligging is perfect, in een rustige omgeving maar toch overal dichtbij. Goede tips als het om uit eten gaat.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 9jan31-08-2009

Casa Adriatica is prachtig, voor ieder wat wils.

Casa Adriatica is prachtig gelegen en slechts op enkele kilometers vind je de prachtige stranden en pittoreske dorpjes, geweldige steden en je kunt hier leuk schoppen. De beheerders zijn super gastvrij en de service is geweldig! Kamers worden iedere dag schoongemaakt en het onbijt is uitgebreid en goed verzorgt.

Gereisd met partner in juli 2009

• 9Gezin met 3 jonge kinderen30-08-2009

Goede gastvrijheid in een fantastische omgeving

Wij zijn een gezin met 3 kinderen en hebben 2 super weken gehad in het Chalet. Prachtige omgeving, mooi strand en een heerlijk zwembad bij het huis. De eigenaren zijn zeer gastvrij en behulpzaam! Absoluut een echte aanrader! Wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

6 tips over Bed and Breakfast Casa Adriatica

• Ilona, 28-08-2012

Aanraders voor uitstapjes zijn:

• De Furlo Kloof in acqualagna, een grote kloof. Mooi om in combinatie met het kustplaatsje Fano.
    • De stranden bij Parco del Conero, Sirolo. Mooie kliffen en kiezel stranden met waanzinnig uitzicht.
    • Ascoli Piceno. Een mooie stad, echt Italiaans!
    • Vila Rosa, een mooi rustig strandje dichtbij San Benedetto del Tronto
    • Grottammare, een heerlijk strandje dichtbij San benedetto del Tronto
    • Della Rosa, HET koffie café in Benedetto del Tronto.

• havandenheuvel, 18-07-2012

half uurtje rijden en je zit in de bergen ( in de winter ` n skioord) in de zomer prachtig uitgestrekte dalen met bloemvelden. Anderhalf uur rijden ROME ...wat je niet mag missen als je in deze buurt bent.

• Irmgard van den Broek, 18-01-2009

Ook in de winter een fijne bestemming. Er liggen op binnen 1 uur verschillende skigebieden.

0 vragen over Bed and Breakfast Casa Adriatica

Bed and Breakfast info