Bed and Breakfast Casa Adriatica

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

46 reviews over Bed and Breakfast Casa Adriatica

• 10A. Appel11-05-2015

Gastvrijheid bij Nederlanders in Italië!

Eigenlijk wilden we dit plekje voor onszelf houden maar het is te mooi om niet te delen. Wij huurden voor de 2e keer het appartement (na ook al eens in de zomer het chalet gehuurd te hebben) van Casa Adriatica met een gezin van 5. Naast 2 B&B kamers kun je ook het Chalet huren (ook voor 5). De Nederlandse eigenaren zijn ongelofelijk gastvrij. Een warme ontvangst met zelfgemaakte limoncello en veel tips voor restaurantbezoek in de omgeving. Niets is hen te veel. Casa Adriatica ligt subliem met veel privacy en en op slechts 7 km van zee (5 autominuten). Wat een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 10W Zeilmaker10-08-2014

Werkelijk fantastisch

Wat een prachtige B&B op een prachtige locatie. Dit is puur Italië en dit moet eigenlijk iedereen zien en wat een lieve mensen en hun 2 schatten van kinderen. Een enorme energie straalt er vanaf en zij willen alles voor je doen. Wat een groot hart hebben Claudia en Edwin niets is hun teveel. De Marken is puur Italiaans en heeft heel veel indruk op ons gemaakt en vinden wij .mooier dan Toscane. Vinden wij

Gereisd met partner in juni 2014

• 10Inge en Ton welten26-07-2014

wij gaan terug!

Deze B&B ligt op een prachtige plek in de Marche. Superschoon, heel gastvrij en gemoedelijk. In de omgeving strand, natuurschoon en prachtige dorpjes. en heerlijk eten in de vele restaurantjes!! Wij hebben genoten in juni 2014 en gaan zeker nog terug naar Claudia en haar mannen!

Gereisd met partner in januari 2014

• 9rleeclark14-07-2014

Fanrastische omgeving

Wij zijn eind julibegin augustus 2013 bij Casa Adriatica geweest en dit is ons zeer goed bevallen en voor herhaling vatbaar wat overigens ook gaat gebeuren binnenkort. Wij zijn hier maar 5 dagen geweest wat te kort was gaan nu voor langere periode. Edwin en Claudia zij zeer gastvrij en doen er alles aan om het naar je zin te maken. Met kleine kinderen is het zeer goed te doen om hier heen te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 10Karin21-06-2014

Het was weer geweldig

Voor de 2e maal terug in Casa Adriatica. Wat hebben we weer genoten van de geweldige gastvrijheid van Claudia & Edwin. De prachtige ligging van deze accommodatie maakt dat dit voor ons een hele speciale plek is geworden waar we graag vertoeven. Mooie B&B kamers, maar ook een schattig Chalet of een ruim appartement behoren tot de mogelijkheden om optimaal te genieten van dit juweeltje in Monteprandone

Gereisd met partner in mei 2014

• 10Janneke en Cok28-07-2013

Ook na 3 keer verveelt het niet!

Nog steeds een dikke 10 voor B&B Casa Adriatica en Claudia en Edwin! Geweldige ligging, super gastvrij, heerlijk ontbijt en schoner dan schoon, TOP! Ook het appartement en de bungalow zijn zeer aan te bevelen.

Gereisd met partner in juli 2013

• 10Karin van Hout19-06-2013

Magnifico

Heel mooi tegen de heuvels gelegen casa Adriatico op loopafstand van het pittoreske stadje Monterpadrone. Een prachtig uitzicht , heerlijke accommodatie, geweldige gastvrijheid, je voelt je er meteen thuis. Alles klopt alles Top. Missen het nu al, en komen hier zeker weer terug. Ascoli Piceno en Offida 2 prachtige steden om te bezoeken. San Benedetto del tronto in 10 minuten te bereiken met een prachtig strand met restaurantjes en een prachtige palmenboulevard.Het allermooiste vonden wij toch wel wanneer het avond werd en de honderden vuurvliegjes Casa Adriatica omringden en vanaf het terras dit spektakel konden aanschouwen.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Petra01-06-2013

Geweldige gastvrijheid

Gastvrouw en gastheer leggen hun gasten geweldig in de watten. Niets is te veel.

Hoewel t een B&B is ook een aantal keer 's-avonds of met de lunch meegegeten en dat was heerlijk.

Edwin & Claudia komen met veel goede tips, regelen van alles voor je. Kortom heerlijke plek om te zijn in een prachtige, rustige omgeving.

Ik kom hier zeker terug en kan t iedereen aanbevelen

Alleen gereisd in mei 2013

• 10Cristiano17-09-2012

Eccellente +++++++

Ottimo , posto incantevole, rilassante, con una bellissima piscina e ottimo personale. In olandese...geweldig !!!!!!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 10Tjitse en Hanna05-09-2012

Fantastisch plekje!

We zouden een dag of 3 blijven, het zijn er 11 geworden. Dit is echt een prachtig plekje! De levendigheid van strand en boulevard is op 5 minuten autorijden.

Edwin en Claudia zijn zeer gastvrij en kunnen je goede tips geven over eten en dingen te doen in de omgeving.

Het is dat wij niet 2 x naar dezelfde plek willen gaan maar Casa Adriatica wordt een twijfelgeval.

Edwin en Claudia als jullie dit lezen willen jullie Tjerk en Julius een dikke knuffel van ons geven (wat een schatjes!)

Casa Adriatica is een echte aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2012

6 tips over Bed and Breakfast Casa Adriatica

• Ilona, 28-08-2012

Aanraders voor uitstapjes zijn:

• De Furlo Kloof in acqualagna, een grote kloof. Mooi om in combinatie met het kustplaatsje Fano.
    • De stranden bij Parco del Conero, Sirolo. Mooie kliffen en kiezel stranden met waanzinnig uitzicht.
    • Ascoli Piceno. Een mooie stad, echt Italiaans!
    • Vila Rosa, een mooi rustig strandje dichtbij San Benedetto del Tronto
    • Grottammare, een heerlijk strandje dichtbij San benedetto del Tronto
    • Della Rosa, HET koffie café in Benedetto del Tronto.

• havandenheuvel, 18-07-2012

half uurtje rijden en je zit in de bergen ( in de winter ` n skioord) in de zomer prachtig uitgestrekte dalen met bloemvelden. Anderhalf uur rijden ROME ...wat je niet mag missen als je in deze buurt bent.

• Irmgard van den Broek, 18-01-2009

Ook in de winter een fijne bestemming. Er liggen op binnen 1 uur verschillende skigebieden.

0 vragen over Bed and Breakfast Casa Adriatica

Bed and Breakfast info