Bed and Breakfast Casa Adriatica

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Super!

Mieke Wildenberg
14-10-2017

De accomodatie is perfect. Het ligt niet ver van de kust met een geweldig uitzicht. Mooi zwembad, mooie ligstoelen, fijne bedden, prachtig huis met grote tuin en BBC maar het allerfijnste was de vriendelijke ontvangst en verzorging van de eigenaren. Ze hebben ook 2 leuke kinderen die erg gezellig zijn. Ook was de gehele accomodatie heel zuiver.

Het is wel verstandig een auto te huren want de B&B ligt in de bergen.

Fantastisch verblijf

Dennis keulers
25-7-2017

Een geweldige B&B welke ligt in een hele rustige omgeving in Monteprandone. Het strand van San Bennedetto del Tronto bevind zich op 10.minuten rijden.

Claudia en Edwin doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken.niets is te gek. Service grandioos of het nu gaat om een restaurantje of bezienswaardigheden, zijn geven de mooiste plekjes door.

De kamers zijn schoon en netjes evenals de badkamer.

Het ontbijt is prima verzorgd en het zwembad is mega schoon ( wordt iedere dag gereinigd).

Deze B&B is erg kindvriendelijk en zeker de moeite waard om te bezoeken

onvergetelijke ligging, uitzicht fantastisch

JTCH Groenen
27-3-2017

Casa adriatica is zeer ruim opgezet met kamers, een appartement en chalet, gelegen op een berg, historisch dorpje en de zee of 10 minuten afstand.

Geweldige locatie en hele gastvrije eigenaars!

Albert en Veronique
1-7-2016

Casa Adriatica is gelegen op een heuvel met een prachtig uitzicht. De tuin is omringd met alle kleuren oleanders en een groentetuin.Wij hadden voor tien dagen het appartement gehuurd. Het is een luxe appartement we hebben er erg van genoten. Wat vooral opvalt is dat het overal kraakschoon is. Een heerlijk zwembad dat 2 x per dag wordt schoongemaakt. En naar de zee is maar 5 minuten rijden. Lopend vanuit de Casa kom je in het middeleeuws dorpje Monteprandone. Wij hadden geluk dat er in het weekend allerlei festiviteiten waren. In de omgeving zijn heel veel mooie authentieke dorpjes te bezichtigen. Gastvrouw Claudia had voor de gasten een wijnproeverij georganiseerd, na afloop konden we gelukkig aanschuiven voor Italiaanse pizza's. En Edwin verzorgd de fantastische bbq 's, echt een aanrader! , De gastvrijheid en hartelijkheid van Claudia en Edwin krijgt van ons een 10. Wij komen zeker terug.

Mooie B&B in het prachtige Marken

Lisette
21-6-2016

We gaan nooit naar een zelfde locatie terug, maar in Casa Adriatica zijn we al 3 keer geweest. Fijne B&B, rustige ligging in een mooie omgeving. Lekker en uitgebreid ontbijt bij een prachtig uitzicht. Bij gastvrouw en gastheer Claudia en Edwin voel je je welkom en thuis. De kamers zijn schoon en er is een zwembad aanwezig. Het strand is op rijafstand, vanaf deze locatie zijn goed uitstapjes te doen met de auto. We gaan hier zeker nog vaker terugkomen.

We willen weer terug

Deny en Ellie
22-9-2015

Prachtige locatie met een heerlijk zwembad. We hebben genoten van de gastvrijheid van Claudia en Edwin en hun 2 kinderen. Niets is hen teveel. Veel goede restaurants in de buurt en aan zee. Het echte Italie zonder massa toerisme. Absolute aanrader.

Voor de 2e keer dit jaar terug

Karin
1-9-2015

Nadat we in juni al 2 heerlijke weken hadden doorgebracht in Casaadriatica, we verbleven in het chalet, zijn we nu terug voor een weekend en dat omdat we het zozeer misten. We hebben het. vliegtuig hebben gepakt, Weeze-Pescara. En een heerlijk lang weekend hebben doorgebracht op deze super lokatie, in hun heerlijke B&B kamer. Zijn zojuist nog even met Claudia en Edwin naar de markt geweest in San Benedetto del Tronto en vliegen vanmiddag terug. Volgend jaar gaan we weer, dit plekje verveelt nooit. Een aanrader voor iedereen nog van het echte Italië houdt, zonder massa toerisme.

😇😇😇 Geweldig!

Luke
27-6-2015

Claudia en edwin. De meest gastvrije kinderen die ik ken. Nu ben ik hier voor de 2e keer geweest en vlieg volgend jaar weer terug. Ik vind dat je hier de beste vakantie hebt die je je kan wensen en niet duur.. Zeker een aanrader.

Gastvrijheid bij Nederlanders in Italië!

A. Appel
11-5-2015

Eigenlijk wilden we dit plekje voor onszelf houden maar het is te mooi om niet te delen. Wij huurden voor de 2e keer het appartement (na ook al eens in de zomer het chalet gehuurd te hebben) van Casa Adriatica met een gezin van 5. Naast 2 B&B kamers kun je ook het Chalet huren (ook voor 5). De Nederlandse eigenaren zijn ongelofelijk gastvrij. Een warme ontvangst met zelfgemaakte limoncello en veel tips voor restaurantbezoek in de omgeving. Niets is hen te veel. Casa Adriatica ligt subliem met veel privacy en en op slechts 7 km van zee (5 autominuten). Wat een aanrader!

Werkelijk fantastisch

W Zeilmaker
10-8-2014

Wat een prachtige B&B op een prachtige locatie. Dit is puur Italië en dit moet eigenlijk iedereen zien en wat een lieve mensen en hun 2 schatten van kinderen. Een enorme energie straalt er vanaf en zij willen alles voor je doen. Wat een groot hart hebben Claudia en Edwin niets is hun teveel.

De Marken is puur Italiaans en heeft heel veel indruk op ons gemaakt en vinden wij .mooier dan Toscane.

Vinden wij

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Adriatica in Monteprandone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Adriatica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa Adriatica scoort een 9.68 uit 10 op basis van 44 reviews.