Bed and Breakfast Casa Adriatica

46 reviews over Bed and Breakfast Casa Adriatica

• 2018
    9Joke en gerrit16-09-2018

Fantastisch.

Brabantse gezelligheid en gastvrijheid ten top. Heerlijk en superschoon zwembad. Prima kamer en ruime badkamer. Lekker ontbijt en diverse keren s’middags een hapje meegegeten. Mooi uitzicht van af het terras, de zee is op 10 autominuten. Claudia en Edwin hebben goede tips voor restaurants in de buurt, des gewenst wordt er voor je gereserveerd. Maak ook eens een uitstapje naar de hoogvlakte van Monti sibillini. We kunnen iedereen deze B en B aanbevelen.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10familie Wassenburg06-08-2018

net zo fijn als de eerste keer :-)

Voor de tweede keer naar Casa Adriatica, zou het nu weer net zo fijn zijn als de vorige keer? Je hebt toch bepaalde verwachtingen als je terug gaat, en gelukkig werden we niet teleurgesteld. Vorige keer hadden we een B&B kamer, en deze keer het chalet (net iets meer privacy en een eigen keukentje) Het chalet is uitstekend bevallen en het was erg netjes en zuiver (overal trouwens). Het zwembad weer heerlijk en het uitzicht nog net zo mooi als vorige keer. We voelden ons erg welkom en hebben het goed naar onze zin gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

10Mieke Wildenberg14-10-2017

Super!

De accomodatie is perfect. Het ligt niet ver van de kust met een geweldig uitzicht. Mooi zwembad, mooie ligstoelen, fijne bedden, prachtig huis met grote tuin en BBC maar het allerfijnste was de vriendelijke ontvangst en verzorging van de eigenaren. Ze hebben ook 2 leuke kinderen die erg gezellig zijn. Ook was de gehele accomodatie heel zuiver. Het is wel verstandig een auto te huren want de B&B ligt in de bergen.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 10Dennis keulers25-07-2017

Fantastisch verblijf

Een geweldige B&B welke ligt in een hele rustige omgeving in Monteprandone. Het strand van San Bennedetto del Tronto bevind zich op 10.minuten rijden. Claudia en Edwin doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken.niets is te gek. Service grandioos of het nu gaat om een restaurantje of bezienswaardigheden, zijn geven de mooiste plekjes door. De kamers zijn schoon en netjes evenals de badkamer. Het ontbijt is prima verzorgd en het zwembad is mega schoon ( wordt iedere dag gereinigd). Deze B&B is erg kindvriendelijk en zeker de moeite waard om te bezoeken

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9JTCH Groenen27-03-2017

onvergetelijke ligging, uitzicht fantastisch

Casa adriatica is zeer ruim opgezet met kamers, een appartement en chalet, gelegen op een berg, historisch dorpje en de zee of 10 minuten afstand.

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Albert en Veronique01-07-2016

Geweldige locatie en hele gastvrije eigenaars!

Casa Adriatica is gelegen op een heuvel met een prachtig uitzicht. De tuin is omringd met alle kleuren oleanders en een groentetuin.Wij hadden voor tien dagen het appartement gehuurd. Het is een luxe appartement we hebben er erg van genoten. Wat vooral opvalt is dat het overal kraakschoon is. Een heerlijk zwembad dat 2 x per dag wordt schoongemaakt. En naar de zee is maar 5 minuten rijden. Lopend vanuit de Casa kom je in het middeleeuws dorpje Monteprandone. Wij hadden geluk dat er in het weekend allerlei festiviteiten waren. In de omgeving zijn heel veel mooie authentieke dorpjes te bezichtigen. Gastvrouw Claudia had voor de gasten een wijnproeverij georganiseerd, na afloop konden we gelukkig aanschuiven voor Italiaanse pizza's. En Edwin verzorgd de fantastische bbq 's, echt een aanrader! , De gastvrijheid en hartelijkheid van Claudia en Edwin krijgt van ons een 10. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Lisette21-06-2016

Mooie B&B in het prachtige Marken

We gaan nooit naar een zelfde locatie terug, maar in Casa Adriatica zijn we al 3 keer geweest. Fijne B&B, rustige ligging in een mooie omgeving. Lekker en uitgebreid ontbijt bij een prachtig uitzicht. Bij gastvrouw en gastheer Claudia en Edwin voel je je welkom en thuis. De kamers zijn schoon en er is een zwembad aanwezig. Het strand is op rijafstand, vanaf deze locatie zijn goed uitstapjes te doen met de auto. We gaan hier zeker nog vaker terugkomen.

• 10Deny en Ellie22-09-2015

We willen weer terug

Prachtige locatie met een heerlijk zwembad. We hebben genoten van de gastvrijheid van Claudia en Edwin en hun 2 kinderen. Niets is hen teveel. Veel goede restaurants in de buurt en aan zee. Het echte Italie zonder massa toerisme. Absolute aanrader.

• 10Karin01-09-2015

Voor de 2e keer dit jaar terug

Nadat we in juni al 2 heerlijke weken hadden doorgebracht in Casaadriatica, we verbleven in het chalet, zijn we nu terug voor een weekend en dat omdat we het zozeer misten. We hebben het. vliegtuig hebben gepakt, Weeze-Pescara. En een heerlijk lang weekend hebben doorgebracht op deze super lokatie, in hun heerlijke B&B kamer. Zijn zojuist nog even met Claudia en Edwin naar de markt geweest in San Benedetto del Tronto en vliegen vanmiddag terug. Volgend jaar gaan we weer, dit plekje verveelt nooit. Een aanrader voor iedereen nog van het echte Italië houdt, zonder massa toerisme.

• 10Luke27-06-2015

😇😇😇 Geweldig!

Claudia en edwin. De meest gastvrije kinderen die ik ken. Nu ben ik hier voor de 2e keer geweest en vlieg volgend jaar weer terug. Ik vind dat je hier de beste vakantie hebt die je je kan wensen en niet duur.. Zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in juni 2015

6 tips over Bed and Breakfast Casa Adriatica

• Ilona, 28-08-2012

Aanraders voor uitstapjes zijn:

• De Furlo Kloof in acqualagna, een grote kloof. Mooi om in combinatie met het kustplaatsje Fano.
    • De stranden bij Parco del Conero, Sirolo. Mooie kliffen en kiezel stranden met waanzinnig uitzicht.
    • Ascoli Piceno. Een mooie stad, echt Italiaans!
    • Vila Rosa, een mooi rustig strandje dichtbij San Benedetto del Tronto
    • Grottammare, een heerlijk strandje dichtbij San benedetto del Tronto
    • Della Rosa, HET koffie café in Benedetto del Tronto.

• havandenheuvel, 18-07-2012

half uurtje rijden en je zit in de bergen ( in de winter ` n skioord) in de zomer prachtig uitgestrekte dalen met bloemvelden. Anderhalf uur rijden ROME ...wat je niet mag missen als je in deze buurt bent.

• Irmgard van den Broek, 18-01-2009

Ook in de winter een fijne bestemming. Er liggen op binnen 1 uur verschillende skigebieden.

0 vragen over Bed and Breakfast Casa Adriatica

Bed and Breakfast info