Hotel La Ginestra (+app.)

Hotel La Ginestra (+app.)

8.6Fantastisch

Italië, Le Marche (De Marken), Montelparo

Op vakantie geweest naar La Ginestra (+app.)?

8.6Fantastisch

Tonen op kaart

13 reviews over Hotel La Ginestra (+app.)

• 2018
    9Vincent25-08-2018

Een parel in Le Marche

Werkelijke fantastische weken gehad bij Giovanni en Barbara. Wat een fijne plek en wat een topstaff. Alles klopt daar voor een subliem verblijf. Schitterende omgeving en op en top puur Italië

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

8Jose7226-02-2015

Heerlijke vakantie

Wij hebben er afgelopen zomer (2014) een heerlijke tijd gehad. Ligging is goed met prachtige uitzichten. Er waren veel kinderen aanwezig, dus leuk voor onze kinderen. Ons appartement was schoon, maar meubels beetje sober. De mensen daar zijn behulpzaam en zeer vriendelijk. Wij hebben dus een andere ervaring als enkele andere reacties.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 2Hans op 't Landt04-08-2013

Eens, maar nooit meer!

Bij de aankomst in ons appartement stond het appartement blank. Het regende inderdaad behoorlijk, maar dat daar nu een appartement blank van moet staan is wat overdreven. De beheerder er direct bijgehaald. De eerste vraag die we kregen of we de deur hadden laten openstaan. We waren er net 5 minuten. Gezegd moet worden dat men met veel voortvarendheid het appartement droogmaakte. Bij de eerstvolgende regenbui stond de boel weer blank. Bleek dat dit vaker voorkwam gezien de vocht- en schimmelplekken op de muren. De inrichting is zeer minimalistisch. Het huisje was geschikt voor 6 personen, binnen was maar 1 bank voor 3 personen. Verder stonden er 4 houten stoelen. De verlichting was sfeerloos, energiezuinige lampen van het formaat bouwlamp. De keukeninrichting was eveneens minimaal. Geen koffiezetapparaat, geen theepot. Wat wel goed was, was de ligging in de omgeving. Het restaurant was goed en had vriendelijke personeel. Al met al zeer teleurstellend.

The new management and new staff, proprietario, 16-12-2013

We wish to inform our kind guests and visitors that the Tourist Centre Residence Hotel * Ginstera from 01.09.2013 is under new management with a new direction and new staff. All the reviews (positive and negative) on this site so far not relate to the new management. The new director John with his new staff are organizing and arranging the structure to accommodate with professionalism and passion for the next few years the tourists (we are improving the apartments and we will have an excellent Italian cuisine). We are in a beautiful location in nature and the green hills 25 km from the Adriatic Sea. "

Gereisd met partner in juli 2013

• 8Affelen, E. van01-10-2012

Prachtige en rustig locatie

18-08-2012 t/m 31-08-2012 De appartementen liggen op een mooie plek in de bergen met een schitterend uitzicht. Het supermarktje met vers brood zit in het dorp Montelparo. Appartementen hebben 2 badkamers en zien er netjes uit. De sfeer qua verlichting in het appartement kan beter. Het restaurant serveert heerlijke betaalbare gerechten. Het personeel is zeer vriendelijk. Het zwembad is niet groot maar gezellig met een mooi uitzicht. Wil je naar het strand hou dan rekening dat het met de auto 40 minuten rijden is. Wij vonden het niet erg. Wij gingen naar een dorpsstrand Cupra Marittima. Het is niet massaal. Er zijn vrije stranden en stranden met verhuur van parasol en ligbedden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 6jurgen26-09-2010

Top uitzicht maar verder niet bijzonder

Zaten in het naseizoen het was erg rustig. Kamer was klein zo ook de douche. Ontbijt was redelijk en het avond eten niet bijzonder. Voor een langer verblijf dan 1 dag/nacht, adviseer ik dit verblijf niet. Zwembad wel oke en lokatie is mooi.

Gereisd met partner in januari 2010

• 7Van den Berg16-06-2010

Nooit weer, super slecht eten

Het hotel ligt op een prachtige plek. Vanuit de tuin heb je een prachtig uitzicht. Het ontbijt was uitemate karig, 1 soort brood, 3 plakjes ham en jam voor 2 volwassenen. Toen er op ons verzoek eens een eitje bij kwam was dit 1 minuut gekookt !!! Het diner, was bijgeboekt, was super slecht, veel te zout en zonder enige fantasie. We hebben 4 dagen spinazie gegeten en 4 dagen salade. En elke dag pasta en een zout stukje vlees. Waardeloos !!!! Kelner was niet echt vriendelijk. Het personeel spreekt geen woord engels, alleen Anna de serveerster spreekt duits en is heel vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in juni 2010

• 5ouder echtpaar23-05-2010

Nooit meer

Een oude,niet fris ruikende kamer. Bedden niet geschikt voor volwassen bezoekers. Badkamer net als de rest niet van deze tijd.

Gereisd met partner in mei 2010

• 8Karin en Mischa03-05-2010

heerlijk eten

La Ginestra ligt prachtig bovenop een berg. Het uitzicht is werkelijk schitterend! Er wordt iedere avond fantastisch, authentiek gekookt en Leo, de ober, spreekt geen woord Engels of Duits. Heel gezellig en heel smakelijk. Er is helemaal niets te doen;je kunt er alleen heerlijk luieren, een spelletje midgetgolven, wat zwemmen of de omliggende dorpen bezoeken.

Gereisd met partner in mei 2010

• 7c24-08-2009

leuk klein park in mooie rustige omgeving

Het park is kleinschalig, 20 huisjes. Redelijk dicht bij elkaar gelegen. Huisjes zijn netjes. Twee nette badkamers en de ruimtes zijn groot. Keuken is erg klein. Tuin is redelijk. Midgetgolf is echt slecht en manege is er gewoonweg niet meer. Geen paarden. Je wordt doorverwezen naar een dame in de omgeving maar hier moet je toch wel enige ervaring met paarden hebben en je kan geen les nemen. Zwembad is klein voor het aantal gasten. Restaurant ligt erg leuk. Je kan eten in de tuin valkbij zwembad maar het personeel van het restaurant is niet op niveau. Het eten is redelijk. Tennisvelden zijn super!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 0Fam Hengstmengel15-08-2009

Prachtige locatie met enkele 'mankementen'

De locatie heeft prachtige vergezichten, maar ligt wel afgelegen (hoeft geen probleem te zijn). De appt zijn ruim en schuin, met een leuke tuin waar wel wat privacy ontbreekt. het restaurant is de grootste teleurstelling. Rommelig en zeker geen italiaans eten op enig niveau. de manege bestaat niet meer, de midgetgolfbanen zijn antiek te noemen. tennissers komen wel aan hun trekken (tegen betaling). zwembad te klein denk ik en op leeftijd. kortom: mixed feelings. het kan allemaal beter maar is zeker niet onvoldoende

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

1 tip over Hotel La Ginestra (+app.)

• Jose72, 26-02-2015

Wij zijn ook vaak naar het strand geweest! Daar zijn leuke strandtentjes.

0 vragen over Hotel La Ginestra (+app.)

Hotel La Ginestra (+app.) info

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• ZwembadAanwezig, Zwembad

• Soort strandZand
    • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
    • Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinTerras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportSurfen, Waterskiën, Zeilen