Bed and Breakfast Casa dell'Alba

BedAndBreakfastWeer vandaag24°18°
Bed and Breakfast Casa dell'Alba
8,8

30 reviews over Bed and Breakfast Casa dell'Alba in het Nederlands

Wie boekt bij Casa dell Alba moet weten dat je daar niet terechtkomt, niet omdat ze volzet zijn maar omdat ze al 5 jaar dicht zijn.

Alle leuke dingen die ze adverteren op hun website, en waar wij voor gingen, waren niet te vinden. Het zou fijn zijn als ze daar van in het begin eerlijk over waren en niet de indruk wekken dat ze volzet zijn en daarom doorverwijzen naar Fonte di S. Andrea.

Dit gezegd zijnde, alle lof voor de agriturismo waar ze je zeer hartelijk ontvangen en alles doen om het je naar de zin te maken.

Wij voelden er ons af en toe wat ongemakkelijk bij, maar dat zegt meer over ons.

Wat de streek betreft, prachtige natuur en wondermooie dorpjes. Maar als je van wat gezellige drukte houdt zou ik toch het hoogseizoen proberen. Eind juni toen wij er waren was het overal nog uitgestorven. Maar wie van ultieme rust houdt, zeker doen! De puntenbeoordeling gaat dus over de agriturismo Fonte di S. Andrea, want die bestaat wel...

een prachtige verblijfsadresje in de Marche

21-9-2011

Casa Dell'Alba, het was er telkens aangenaam om te vertoeven. We waren er 4 keren op vakantie en telkens deed het pijn afscheid te moeten nemen.

Jos en An fijne mensen die echt geschikt zijn om een B&B uit te baten, spijtig dat hun liedje in Italia bijna voorbij is. Jos maakte echt heel lekker Italiaans eten klaar, An deed steeds haar best om er te zijn voor de gasten.

An en Jos we zullen jullie, alsmede Casa dell'Alba moeten missen. Het was en blijft een goed uitvalspunt om uitstappen te maken. Op korte tijd kan je alle kanten uit.

We wensen jullie veel succes met het nieuwe project, gaan koken bij de mensen thuis, zowel de Italiaanse als Spaanse keuken.

We blijven jullie volgen en vrienden.

Mijn Italiaanse nachtmerrie

gust
14-8-2011

Logeer zeker NIET in het klooster: de foto's op de site geven de realiteit niet weer. De kamers zijn er slecht, vies en vuil. Ofwel is er geen warm water ofwel is er geen water. Jos weet echt niet waar hij mee bezig is. Nu begrijpelijk als je gaat stoppen dat je de zaken niet meer ter harte neemt. Enkel de centen tellen nog ! Je moet tussentijds je avondeten en dranken al betalen, omdat ze je niet vertrouwen !!! In de B&B van Casa dell' Alba is er geen vakantiesfeer. Geef ons maar de hartelijkheid van Pepe en de zijnen in de agriturismo van Fonte S. Andrea. Gelukkig dat we daar fijne mensen getroffen hebben. De laatste twee dagen zijn we weggevlucht, omdat de problemen zich bleven opstapelen en er tocg niets aan gedaan werd door Jos! Hij zal wel zijn kwaliteiten hebben, maar zeker niet om een B&B te runnen ! Koken kan hij wel en over de andere gasten roddelen doet hij beter niet (meer) !

Werkelijk de Italiaanse droom

Rudi Van Thielen - Anja Van Hout
14-8-2010

Casa dell Alba zal voor heel ons verdere leven in ons geheugen gegrift staan als de beste vakantiebestemming die een mens dromen kan. Vriendelijke mensen, toffe sfeer onder de gasten, superlekker eten, een droom van een gastheer en gastvrouw, een ongelooflijke ligging met een onwaarschijnlijk panoramisch landschap. Kortom, ik beveel iedereen, jong en oud, aan om daar hun vakantie te boeken en door te brengen.

Prachtig, vakantieplekje voor het leven

Willy Van Oost
11-8-2010

An en Jos zijn echt geschikt om een B&B uit te baten. De ontvangst is er telkens zo hartelijk, je voelt je er onmiddellijk thuis, dit komt ook door de manier waarop er met de gasten wordt omgegaan.

De dag begin je met het verrukkelijke ontbijt, er ontbreekt echt, werkelijk niks. Laten we dan maar zwijgen over het avondeten. Jos je bent een prima kok, je kan op korte tijd die heerlijke italiaanse gerechten klaarmaken, het is een streling voor het oog maar het smaakt ons telkens meer en meer.

De kamers zijn echt netjes, verzorgd, meer moet een mens niet hebben op vakantie. Het uitzicht dat we hier hebben, zover kunnen kijken, het is er ook zo rustig, je hoort er echt niks, enkel de vogeltjes.

We hopen om in de toekomst telkens terug op vakantie te mogen komen, we wensen dat jullie droom verder kan uitkomen. Jullie zijn echt een goede gastheer en -vrouw. Draag zorg voor de kindjes en voor mekaar.

Een prachtige streek om te bezoeken, zo netjes, prachtige stadjes die charmeren.

Wat een supervakantie!

An en Dominik Wouters
8-8-2010

Vorig jaar was al super, dit jaar was de max! Een hartelijke ontvangst, weer in de watten gelegd. Toffe medegasten, veel plezier gemaakt en veel en lekker gegeten. Leuke uitstappen gedaan. Dank Wim voor de koffiedegustatie. Een afscheid met traantjes in de ogen, maar we komen zeker weer. Aftellen maar!

An&Dominik

Alweer fantastisch

Kris Van de Velde
2-8-2010

Voor het 2de jaar op rij waren wij te gast bij Ann en Jos.

Alweer een super vakantie en toffe mensen leren kennen.

De Wim is nu ook een extra troef voor de B&B.

Hopelijk kunnen we hier nog terugkomen.

Vele groeten,

Kris, Sabine, Jana & Joran

Een vakantie om nooit meer te vergeten!

Anneke en Frank
30-7-2010

Wij zijn bij An en Jos op verlof geweest en wij hebben een vakantie meegemaakt zoals we er nog geen enkele hebben meegemaakt. Wat hebben wij gelachen...

Wat een gastvrije mensen. Wat een entertainmentgehalte. Wat een zalig thuisgevoel. Niet is voor hen teveel. ZIJ hebben ervoor gezorgd dat dit de mooiste vakantie van ons leven was. Het zou jammer zijn dat we hier niet meer kunnen terugkeren. Dank je wel voor de mooie herinneringen die ze ons nooit meer kunnen afnemen...

gewoonweg fantastisch

Smets Filip
29-7-2010

Na vorig jaar opnieuw een fantastische vakantie met een super gastheer en -vrouw. Het lekkere eten, de lekkere wijn gewoonweg top.

Hopelijk kan Jos en An hun 'italiaanse droom verderzetten'.

Tot volgend jaar!!!!!!

Super!!!!!!!!!!!!!!

een plaats om steeds terug te komen

20-7-2010

Gunstige ligging om de streek te verkennen, niet ver van de Sibillinibergen. Een prachtig uitzicht, kilometers ver. De gasten worden prima ontvangen. Een pluim voor het lekkere ontbijt en avondeten. Een aanrader voor iedereen. We keren terug. Mooie kamers, zwembad goed voor gasten met kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa dell'Alba in Montelparo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa dell'Alba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.