Appartement Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping)

Appartement Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping)stersterstersterster

• 9.4Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

196 reviews over Appartement Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping)

• 2018
    10P & B10-05-2018

Prachtig (!), ontoeristisch, vriendelijk

Fantastische plek met mooi (!) uitzicht vanuit de hangmat over het dal, rust en allerlei buitensportmogelijkheden (we - beginners- hebben geklommen (geboulderd) op de stadsmuur onder begeleiding van Arjan), gepingpongd, gemountainbiked, gevoetbald en een supermooie pittige wandeling gemaakt). De zeer gastvrije eigenaren weten alles over het gebied, en geven nuttige en leuke tips (marktjes, weer, restaurantjes). En Heleen kan ook nog heerlijk koken, mocht je willen aanschuiven. Maar je kunt ook volledig je eigen gang gaan, als je daar prijs op stelt. O ja, en een heerlijke douche! Ontzettend genieten hier, dus. We hebben nog een paar dagen bijgeboekt. 😀

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

9Aukje van den Berg11-12-2017

Heerlijke plek, persoonlijke, gastvrije eigenaren

Wij hebben in het nadeizoen hier voor de tweede keer een ontzettend fijne vakantie gehad. We zaten in één van de appartementen met onze hond Rebbel. Prachtige wandelingen gemaakt. Genoten van lokale eettentjes, olijvenproeverij, het strand en de stad. Heleen en Arjan zijn ongelooflijk lieve, hartelijke en professionele eigenaren. Als je wilt kun je gezelligheid hebben met andere aanwezige gasten. Als je gewoon lekker op jezelf wil zijn, kan dat ook. Relax. Geniet!

• 10Bert Berendsen19-11-2017

In- & ontspannen op een wereldse plek.

Op deze vakantieplek is alles binnen hand-, fiets- of autobereik. Historische stadjes, authentieke restaurantjes, mooi heuvelachtig terrein waar wandelaars, mountainbikers en (race)fietsers aan hun trekken komen en wil je tot rust komen om alle indrukken te verwerken, dan is daar de fantastische tuin rondom het huis, met weidse panorama’s en prachtige natuur. Onze gastheer en gastdame weten als geen ander hoe je als toerist in de watten gelegd wil worden. Voor een onvergetelijke vakantie waar je het dolce vita wilt combineren met activiteiten kan ik deze accommodatie van harte aanbevelen.

• 9Fam.Post29-09-2017

Mooi, gezellig lekker eten en fantastisch genoten!

Tweede keer voor ons en het was weer gezellig en het voelde als "thuiskomen". Dit jaar mee gedaan met de activiteit klim en kloof en dat was een succes, veel gelachen en weer een ervaring rijker. Arjan en Heleen zorgen dat je niets tekort komt en dat verdiend een dikke duim!

• 10Gertjan en Nicole25-09-2017

Prachtige locatie met uitmuntende gastvrijheid.

Wij hebben een week mogen verblijven in een van de appartementen van Sopra e Sotto. Het was werkelijk een fantastische week waarbij het aan niets ontbrak. De locatie is prachtig, in de tuin kun je rustig zitten en genieten van het uitzicht over de wijnvelden en olijfbomen. Heerlijk om hier s'morgens te ontbijten in de zon. De stoelen en banken in de tuin zijn zo opgeteld dat je zelf de keus te kunt maken of je je wilt mengen tussen de andere gasten of op jezelf wilt zijn. De appartementen zijn erg schoon en compleet, geen overdadige spullen, voldoende ruimte en functioneel maar vooral ook sfeervol. De gastvrijheid van Heleen en Arjan is van ongekende klasse, we zijn heel veel gewend maar dit was echt top. Er werd echt alles aan gedaan om het alle gasten op een leuke manier het naar hun zin te maken. Er was veel informatie over de omgeving en legio mogelijk heden die er zijn. Deze werden feilloos afgestemd aan de behoefte van de verschillende gasten. Hierbij moet je denken aan tips over restaurantjes, wijnfeesten, goede wijnhuizen etc. Er is een ruime sorteringen aan wandelroutes beschikbaar voor elk niveau, het advies van Arjen hierin was zeer waardevol. De "samen eten" eten avond was een succes, Heleen had een heerlijke Italiaanse maaltijd bereid welke samen met de andere gasten genuttigd werd onder het genot van een lekkere locale wijn. Daarnaast zat de gastvrijheid ook meer in de details waarbij de gasten op en top verwend werden zonder te overdrijven en op zeer natuurlijke manier.

Echt een aanrader als je kunt genieten van rust maar ook van gezelligheid. Ideale locatie om lekker bezig te zijn in de natuur maar waar je je ook lekker terug kunt trekken in de tuin op jezelf of tussen de andere gasten.

• 9Irene17-09-2017

Heerlijke vakantie

Sopra e Sotto ligt op een geweldige locatie in Le Marche. In de omgeving is veel te zien en te beleven. Houd rekening met wat extra reistijd vanwege de heuvelachtige omgeving en geniet onderweg van de prachtige vergezichten. Heleen en Arjan zijn hartelijke en enthousiaste gastvrouw en gastheer. Ze delen graag hun kennis over de mooie en bijzondere plekjes van de streek en doen alles om het je naar de zin te maken. Een echte aanrader is het mee eten op de agriturismo! Je wordt echt culinair verwend. Kortom een aanbeveling.

• 10Stijn Eggermont01-09-2017

Geweldig!! Als thuis komen!

Wat hebben wij weer een geweldige vakantie gehad hier. Na 4 jaar weer terug thuis.. We kregen een prachtige plek op de camping toegewezen, genoeg schaduw, maar ook zon. We dachten dat we redelijk bekend waren en de meeste tentjes wel wisten te zitten.. we zijn goed verrast door de nieuwe plekken die ons verteld werden door Arjan en Heleen. Ook nog een fantastische bergwandeling meegelopen onder leiding van de 2 top stagiaires en natuurlijk Arjan. Als kers op de taart hebben we nog een keer mogen genieten van Heleen haar kookkunsten. Kortom... geweldig. Arjan en Heleen, ontzettend bedankt voor de gastvrijheid, tips en heel onze vakantie😁.

• 10Chiara Timmer-Westra21-08-2017

prachtige plek en wat een gastvrijheid!

Deze camping wordt nog met aandacht gerund! Heerlijk vrij en ruim opgezet in een prachtige omgeving. Aandacht voor de mens en de natuur; een plek waar je tot rust kunt komen. We hebben heerlijk gewandeld; de routes zijn door Arjan en Heleen beschreven; ze tippen je voor een goede ijstent en weten net die leuke restaurantjes in de omgeving. Ook het geocachen was top! Arjan en Heleen zijn ontzettend gastvrij; we hebben ons op een vakantie nog nooit zo welkom en meteen thuis gevoeld als bij Sopra e Sotto. Wat was dat genieten!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Jos en Krista20-08-2017

Gastvrij en beeldschoon

Arjan en Heleen zijn hartelijk en supergastvrij. We hebben hier een fantastische tijd gehad! Op de camping is aan alles gedacht, de omgeving is geweldig, ook voor Bourgondiërs en cultuurliefhebbers. Een pareltje!

• 9Lianne & Marcel14-08-2017

Zeer relaxte en gastvrije camping.

Sfeervolle camping met vriendelijke, enthousiaste en gastvrije eigenaren. Het leuke is dat er outdoor activiteiten georganiseerd worden. Maar er zijn tal van mogelijkheden om je verders nog te vermaken. Van geo-catch tochten die zij zelf uitgezet hebben, fiets- of wandeltochten met duidelijke beschrijvingen, bezoek aan een olijf-fabriekje of mooie stadjes. Ook hebben Heleen en Arjan altijd goede tips voor de lekkerste restaurantjes. De camping ligt prachtig, is lekker rustig en het publiek wat er komt relaxed. Wij zijn er nu 3 keer geweest, en zal niet de laatste keer zijn. Dat wil wat zeggen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

23 tips over Appartement Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping)

• Corine ten Heuw - van Middelkoop, 02-07-2013

-Probeer de grootste en dunste pizza ooit bij Ivo! -Op zondag zijn veel winkeltjes en restaurantjes in de dorpen dicht, maar bij de stranden is het gezellig druk met Italiaanse families -Lunchen met enorme hoeveelheden heerlijke vis en schaal- en schelpdieren bij Osteria Sara in Sirolo (eveneens mooi 'stadsstrand' in een baai) -De camping kijkt uit op de wijngaarden van Casa Vitale: rondleiding en heerlijke wijnen proeven en meenemen -neem muggenspul met DEET mee

• Irene de Jong, 21-08-2013

Parapenten op de hoogvlakte Piano Grande bij Castelluccio!

• markferrari, 30-07-2013

Ongeschikt voor kinderen onder de drie jaar: geen zwembad en terrein is niet goed begaanbaar met kinderwagen of buggy.

1 vraag over Appartement Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping)

• Evelien Meijer, 09-06-2017

Reserveren?

Is het nodig om te reserveren in juli?

Appartement Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping) info

• Aantal sterrenstersterstersterster