Appartement Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping)

Appartement Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping)stersterstersterster

• 9.4Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

196 reviews over Appartement Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping)

• 2018
    9Jan & Marianne25-08-2018

Sopra e Sotto : een parel in Le Marche!

In het mooiste gedeelte van Le Marche (Montelparo e.o.) werden we hartelijk ontvangen door Arjan en Heleen op Sopra e Sotto. Het begin van een paar schitterende vakantieweken in appartement Filipo. Hoog in het vaandel staat dat jij, als gast, vooral mag genieten. Zij zorgen ervoor dat dat ook gebeurt. Geweldig! Een plek waar je kunt genieten van het terras , van de uitzichten, van de sterrenhemel en van de "cold - tub" waar je - na een stevige bergwandeling - heerlijk in kan bijkomen. We hebben genoten van de fantastische bergwandelingen, zelfstandig en ook onder begeleiding van Arjan op de Mont Sibilla en andere bergkammen. Mee-eten met hen, de wijnproeverij, tips krijgen over de wandelingen , over leuke dorpen, goede eetadressen... Je uitdagen en stimuleren of met rust gelaten worden... Alles is mogelijk. Met een oprechte belangstelling voor de gasten zorgen zij voor een echte vakantie.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Ria en Ellen.16-08-2018

Prachtige camping in puur landschap.

De campingplek in Montelparo was een pareltje. Heerlijk ruim, zon en schaduw en elke morgen werden we verrast met een veldboeket wilde cichorei. Campingbeheerders Arjan en Heleen waren bijzonder gastvrij en behulpzaam. Genoten van de outdooractiviteiten bergwandelen en wijnproeverij. Tips kregen we ook voor leuke eetadresjes. Een minpuntje: we konden niet met gelijk met de fiets de camping af. (Te steil en steenslag)

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 10Klaas en Mieke08-08-2018

buitengewoon - straordinario!

We hebben een zalige vakantie genoten in onze eigen tent op Sopra e Sotto. We zijn nu weer 2 dagen thuis en missen al het mooie bloementapijt op het grasveld, de vergezichten over het dal, het luieren in de hangmat en de méér dan fijne sfeer op de camping. Heleen en Arjen gaven écht meerwaarde aan ons verblijf door hun gastvrijheid, tips voor bijzondere eetgelegenheden en een fijn aanbod aan activiteiten. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Dhr. de Zwaan08-08-2018

Een geweldige ervaring!

een prachtige agristurismo op een top locaties. de actieviteiten worden enthousiast en leuk begeleid. we hadden meer dan genoeg ruimte op onze plek en de ligging was super! wilden we een dagje iets anders doen, dan zaten de bergen en de zee dicht in de buurt.

de gastvrijheid van de camping was super! Arjan en Heleen hielpen ons altijd, net zoals de enthousiaste stagiares! kortom, de sfeer was geweldig!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9Chris Broers28-07-2018

Mijn vriendin en ik verbleven in de Tipi tent en hebben heerlijk genoten bij Arjan en Heleen. De tenten staan op een rustgevende plek middenin de natuur. Ook de bedden lagen heerlijk. Er zijn volop dingen te doen en Heleen en Arjan helpen je graag daarbij

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Harrie Moerings28-07-2018

De gezinstipi, een geweldige kampeer ervaring .

Voor de vijfde keer op Sopra en Sotto ....... Dat zegt genoeg over onze ervaringen op deze agritourismo in de Marken. We hebben 2 keer gekampeerd met onze eigen tent, 2 keer in een van de appartementen gelogeerd en dit jaar in de gezinstipi. We waren zeer benieuwd naar de gezinstipi, vooral ook benieuwd naar de ruimte in de tipi. Dit was meer dan we verwacht hadden. Er stonden 4 heerlijke bedden, een kastje voor oa de boeken en de telefoons en daarnaast voldoende ruimte om onze tassen en koffers neer te zetten. Buiten de tipi was een buitenkeuken volledig ingericht, onder een tarp, nog een eettafel ook onder een tarp, een hangmat en 4 relaxstoelen. De gezinstipi stond op een topplek met de hele dag schaduw. Verder hebben we weer genoten van de outdoor-activiteiten met Arjan en de culinaire hoogtepunten, heerlijke cappuccino van Heleen een iedere morgen op het terras, en gastvrijheid van Heleen (en Arjan). TOPVAKANTIE !! THNX A & H!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10Johan08-07-2018

écht vakantie!

Voor rust én (sportieve) inspanning ben je hier aan het goede adres. Van ontvangst tot vertrek voelden wij ons "thuis".

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Petra02-06-2018

fantastisch!

Wat je echt moet weten is dat aan het eind van een lang steil weggetje een paradijsje ligt! Met Arjan en Heleen, als gastheer en gastvrouw, die zorgen dat het je aan niets ontbreekt, allerlei (inside)tips hebben over de omgeving, of het nou over mooie wandelomgeving, stadjes, routes of eten of koffietjes gaat. Heerlijk appartement met lekkere bedden, lekker koel ondanks hitte buiten en alles wat je nodig hebt. Overal lekker buiten kunnen zitten, onder de bomen of in de zon, genieten zoals je alleen maar kunt dromen

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 9Petra en Maarten31-05-2018

Prachtige plek in De Marken!

Wij zijn bijna 2 weken te gast geweest bij Heleen en Arjan en dat was geen dag te veel! Er is veel te zien in de omgeving en de eigenaren weten veel van de omgeving. Een groot deel van de pret is dat ze die kennis graag delen (als je dat op prijs stelt); betere gidsen kun je je niet wensen! Op een klein uurtje rijden van de zee en de bergen heb je veel moois onder handbereik. Wij vonden het dan ook een prima uitvalsbasis (vervoer heb je daar wel bij nodig). Elke avond was het weer fijn om 'thuis te komen'. Het appartement is sfeervol ingericht en de camping ligt erg mooi tussen de vruchtbare heuvels (fruit, olijven, wijndruiven) met een magistraal uitzicht. Wij komen zeker nog eens terug om de wielewaal te spotten ;)

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Douwe Groeneveld19-05-2018

super

Net thuis van fantastische week bij Arjan en Heleen op Sopra en Sotto. Wij boekten de zgn " Giro week" waarbij wij elke ochtend met Arjan met de racefiets ( zelf meegenomen, prima te doen in fietskoffer naar Ancona of Pescara) op pad gingen. Arjan weet de meest mooie weggetje aan elkaar te rijgen en dagelijks hebben we koffie en broodje salami op mooi dorpspleintje genuttigd . Meestal zo'n 70 km en 1500 + hoogtemeters. De laatste dag, de koninginnenrit was een extra zware en mooi naar de Piano Grande, weer heel ander landschap. 's middags na thuiskomst lekker lunchen in hun mooie tuin met schitterend uitzicht, boekje lezen en natuurlijk laatste uur van de Giro volgen met biertje voor de tv. Bovendien kan Heleen erg goed koken en zijn we een aantal keren bij hun aangeschoven voor heerlijke 3 gangen maaltijd. Daarna nog even van het uitzicht genieten in ligstoel . Kortom een super formule deze Giro week , een regelrechte aanrader !

Gereisd met vrienden in mei 2018

23 tips over Appartement Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping)

• Corine ten Heuw - van Middelkoop, 02-07-2013

-Probeer de grootste en dunste pizza ooit bij Ivo! -Op zondag zijn veel winkeltjes en restaurantjes in de dorpen dicht, maar bij de stranden is het gezellig druk met Italiaanse families -Lunchen met enorme hoeveelheden heerlijke vis en schaal- en schelpdieren bij Osteria Sara in Sirolo (eveneens mooi 'stadsstrand' in een baai) -De camping kijkt uit op de wijngaarden van Casa Vitale: rondleiding en heerlijke wijnen proeven en meenemen -neem muggenspul met DEET mee

• Irene de Jong, 21-08-2013

Parapenten op de hoogvlakte Piano Grande bij Castelluccio!

• markferrari, 30-07-2013

Ongeschikt voor kinderen onder de drie jaar: geen zwembad en terrein is niet goed begaanbaar met kinderwagen of buggy.

1 vraag over Appartement Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping)

• Evelien Meijer, 09-06-2017

Reserveren?

Is het nodig om te reserveren in juli?

Appartement Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping) info

• Aantal sterrenstersterstersterster