Appartement Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping)

Appartement Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping)

9.4Fenomenaal

Italië, Le Marche (De Marken), Montelparo

9.4Fenomenaal

• 9.2Inrichting
  • 9.5Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

197 reviews over Appartement Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping)

• 10Hiske13-09-2020

Mooier kan niet

We hebben twaalf heerlijke dagen doorgebracht bij Tijs op de camping. Vanwege corona was het erg rustig, maar de kinderen hebben zich desondanks prima vermaakt. Een prachtige standplaats onder de bomen, met ruimte om onze hangmat op te hangen, schitterend uitzicht vanaf het huis met de appartementen en een zeer gastvrij en hartelijk onthaal. Tijs beantwoordt al je vragen en zorgt voor een superpersoonlijke ontvangst. Je voelt je meteen thuis! Hij regelt reserveringen voor en hij geeft veel tips voor uitjes. Er is in de omgeving veel te doen en te beleven - heerlijk om dat af te wisselen met af en toe een luie dag op de camping. Hoogtepunt van ons verblijf was toch wel de door Tijs georganiseerde wijnproeverij bij de nabij gelegen wijngaard van Casa Vitale!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    9Rico01-11-2019

Heerlijk!

Heerlijk om in de herfstvakantie naar deze streek te gaan. Leuke plaatsen te bezoeken met de kids. Paardrijden bij de bovenburen, Olijven plukken, Leuke wandelingen gemaakt, heerlijk uitzicht vanaf het terras over de wijnranken van de buren erg rustgevend.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Paul28-10-2019

Vereist absoluut vaker een bezoek

Ik was nog nooit in deze regio van Italië geweest. Wat een prachtig en rustgevend gebied. Eind oktober en nog steeds warm en zonnig. De ontvangst was warm en hartelijk op de schitterend gelegen agriturismo. Mooie wandelingen gemaakt in de omgeving. Reden genoeg om hier vaker naar toe te gaan. Vooral in het voor- en na seizoen.

Alleen gereisd in oktober 2019

• 9Malkanthi02-09-2019

Als je wilt genieten van een prachtig uitzicht, mooie natuur, een royale en schone accommodatie en natuurlijk niet te vergeten een gezellige en enthousiaste gastheer dan ben je bij sopra e sotto aan het juiste adres! Tijs heeft de omgeving uitgebreid verkend en stuurt je naar de mooiste plekjes en de lekkerste restaurantjes toe! In zijn kleine winkeltje kun je ook genieten van heerlijke Italiaanse wijn of bijvoorbeeld zijn zelfgemaakte walnoot likeur, limoncello of vijgenchutney uit eigen tuin. Lekker luieren in de comfortabele hangmatten of relaxen in de hottubs in de tuin. Wij komen heel gauw weer terug!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Svenja28-08-2019

Love it!

Zo'n unieke spot vind je niet vaak. In Le Marche runt Thijs met liefde zijn mini-camping mét view. Waar je ook zit, je kunt niet om de bloemen, wijnranken en glooiende heuvels heen. Ok, het weggetje naar beneden is wellicht wat stijl. Maar who cares. Als je er eenmaal bent... Douche is schoon én heeft lekker warm water. De omgeving heeft ook veel te bieden. Reken er wel op dat je altijd 30-60 min. in de auto zit. Maar ook onderweg vermaak je je prima!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Yvonne Boersma12-08-2019

Aanrader voor rustzoekers!

Samen met man en zoon (18) verbleef ik één week op deze heerlijke plek. Bij aankomst (wat een uitzicht!) is de rust en gemoedelijke sfeer direct voelbaar. De kampeerplekken zijn ruim en mooi gelegen. Dat er geen auto's bij tenten staan (deze zijn alleen op de aankomst- en vertrekdag welkom op het terrein) vonden wij erg fijn; het doet recht aan de prachtige natuur. Met het strand op een half uurtje afstand, wandelroutes in de bergen (ruim een uur rijden) en sfeervolle dorpen/stadjes is er voor elk wat wils. De wijnproeverij met gasten van Sopra e Sotto is een ontzettend leuke èn lekkere manier om elkaar een beetje te leren kennen. Ik had bij boeking de site niet goed gelezen, verwachtte een koelkast in de safaritent. Die ene plank in een gezamenlijke koelkast (hiervan staan er een paar in het -overigens nette- toiletgebouw) vormde echter geen probleem. Bovendien goed voor de conditie, dat kleine loopje omhoog ;). Een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Lotte12-08-2019

Heerlijke vakantie

Prachtige rustige camping gelegen in het dal. De camping heeft een rustige, relaxte sfeer met gastvrije nieuwe eigenaren. Toilet gebouw is schoon, camping plekken zijn ruim en er is heel veel te doen in de omgeving. Zowel voor stellen als gezinnen een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Tim en Joyce04-08-2019

Zeer zeker voor herhaling vatbaar!

Wij zijn ontzettend gastvrij en leuk ontvangen door Tijs en Crystalina. Wat een mooie locatie en wat een prachtig uitzicht. Zij hebben de camping pas kort geleden overgenomen van de vorige eigenaren, maar daar is niks van te merken. We hebben een week genoten in de tipi onderaan de berg. Bij de tipi hadden we een heerlijk eigen plekje met volledig ingerichte buitenkeuken. De bedden lagen heerlijk en de hangmat buiten trouwens ook! Het sanitair was erg schoon en netjes. We hebben heeeel erg genoten van de wijnproeverij bij ‘de buren’. De camping is klein en de sfeer is gemoedelijk. De tips van Tijs en Crystalina over de omgeving maken het helemaal af. Wij gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in juli 2019

• 10fam. De Vries19-07-2019

Een prachtige, kleinschalige camping!

De kleine camping is prachtig gelegen in een dal (vanaf de weg duik je via een smal landweggetje naar beneden). We hebben helemaal beneden gestaan, tegen de bosrand (dus klimmen naar het toiletgebouw!). Heerlijk rustig en met voldoende schaduw. Overdag wel last van muggen en vliegen, maar dat werd 's avonds gecompenseerd door de vele vuurvliegjes, die zorgden voor een sprookjesachtig tafereel. Thijs en Crystalina hebben de camping dit jaar overgenomen. Ze zijn erg enthousiast en doen er alles aan om het je goed zo mogelijk naar de zin te maken (bijvoorbeeld het regelen van een heerlijk restaurant in de buurt). De omgeving is heel mooi en nog redelijk ongerept: veel oude stadjes, in het westen de hoge bergen en naar het oosten natuurlijk de kust. En wat ons bijzonder aansprak: de camping is alleen voor tenten!

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Frans en Lenie01-07-2019

Fantastiche agriturismo en camping, kleinschalig!

Prachtig gelegen kleine camping met super schoon en verzorgd sanitair gebouw!

Tijs en Crystalina zijn sinds dit jaar de eigenaren en hebben het zo goed voor ons geregeld, goede tips qua restaurantjes, stranden en dingen in de buurt. Half uurtje van het strand en idem richting de hogere bergen. De camping en het huis liggen halverwege de berg met mooi uitzicht en rust en ruimte. Wij waren echt onder de indruk van hun inzet en gedrevenheid!

Voor iedereen een aanrader, stelletjes en gezinnen! Tot volgend jaar! frans en Lenie

Gereisd met partner in juni 2019

Appartement Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping) info