Appartement Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping)

Appartement
Appartement Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping)
9,3

167 reviews over Appartement Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping) in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

écht vakantie!

Johan
8-7-2018

Voor rust én (sportieve) inspanning ben je hier aan het goede adres. Van ontvangst tot vertrek voelden wij ons "thuis".

fantastisch!

Petra
2-6-2018

Wat je echt moet weten is dat aan het eind van een lang steil weggetje een paradijsje ligt! Met Arjan en Heleen, als gastheer en gastvrouw, die zorgen dat het je aan niets ontbreekt, allerlei (inside)tips hebben over de omgeving, of het nou over mooie wandelomgeving, stadjes, routes of eten of koffietjes gaat. Heerlijk appartement met lekkere bedden, lekker koel ondanks hitte buiten en alles wat je nodig hebt. Overal lekker buiten kunnen zitten, onder de bomen of in de zon, genieten zoals je alleen maar kunt dromen

Prachtige plek in De Marken!

Petra en Maarten
31-5-2018

Wij zijn bijna 2 weken te gast geweest bij Heleen en Arjan en dat was geen dag te veel! Er is veel te zien in de omgeving en de eigenaren weten veel van de omgeving. Een groot deel van de pret is dat ze die kennis graag delen (als je dat op prijs stelt); betere gidsen kun je je niet wensen! Op een klein uurtje rijden van de zee en de bergen heb je veel moois onder handbereik. Wij vonden het dan ook een prima uitvalsbasis (vervoer heb je daar wel bij nodig). Elke avond was het weer fijn om 'thuis te komen'. Het appartement is sfeervol ingericht en de camping ligt erg mooi tussen de vruchtbare heuvels (fruit, olijven, wijndruiven) met een magistraal uitzicht. Wij komen zeker nog eens terug om de wielewaal te spotten ;)

super

Douwe Groeneveld
19-5-2018

Net thuis van fantastische week bij Arjan en Heleen op Sopra en Sotto. Wij boekten de zgn " Giro week" waarbij wij elke ochtend met Arjan met de racefiets ( zelf meegenomen, prima te doen in fietskoffer naar Ancona of Pescara) op pad gingen. Arjan weet de meest mooie weggetje aan elkaar te rijgen en dagelijks hebben we koffie en broodje salami op mooi dorpspleintje genuttigd . Meestal zo'n 70 km en 1500 + hoogtemeters. De laatste dag, de koninginnenrit was een extra zware en mooi naar de Piano Grande, weer heel ander landschap. 's middags na thuiskomst lekker lunchen in hun mooie tuin met schitterend uitzicht, boekje lezen en natuurlijk laatste uur van de Giro volgen met biertje voor de tv. Bovendien kan Heleen erg goed koken en zijn we een aantal keren bij hun aangeschoven voor heerlijke 3 gangen maaltijd. Daarna nog even van het uitzicht genieten in ligstoel .

Kortom een super formule deze Giro week , een regelrechte aanrader !

Prachtig (!), ontoeristisch, vriendelijk

P & B
10-5-2018

Fantastische plek met mooi (!) uitzicht vanuit de hangmat over het dal, rust en allerlei buitensportmogelijkheden (we - beginners- hebben geklommen (geboulderd) op de stadsmuur onder begeleiding van Arjan), gepingpongd, gemountainbiked, gevoetbald en een supermooie pittige wandeling gemaakt).

De zeer gastvrije eigenaren weten alles over het gebied, en geven nuttige en leuke tips (marktjes, weer, restaurantjes). En Heleen kan ook nog heerlijk koken, mocht je willen aanschuiven.

Maar je kunt ook volledig je eigen gang gaan, als je daar prijs op stelt.

O ja, en een heerlijke douche!

Ontzettend genieten hier, dus. We hebben nog een paar dagen bijgeboekt. 😀

Heerlijke plek, persoonlijke, gastvrije eigenaren

Aukje van den Berg
11-12-2017

Wij hebben in het nadeizoen hier voor de tweede keer een ontzettend fijne vakantie gehad. We zaten in één van de appartementen met onze hond Rebbel. Prachtige wandelingen gemaakt. Genoten van lokale eettentjes, olijvenproeverij, het strand en de stad. Heleen en Arjan zijn ongelooflijk lieve, hartelijke en professionele eigenaren. Als je wilt kun je gezelligheid hebben met andere aanwezige gasten. Als je gewoon lekker op jezelf wil zijn, kan dat ook. Relax. Geniet!

In- & ontspannen op een wereldse plek.

Bert Berendsen
19-11-2017

Op deze vakantieplek is alles binnen hand-, fiets- of autobereik. Historische stadjes, authentieke restaurantjes, mooi heuvelachtig terrein waar wandelaars, mountainbikers en (race)fietsers aan hun trekken komen en wil je tot rust komen om alle indrukken te verwerken, dan is daar de fantastische tuin rondom het huis, met weidse panorama’s en prachtige natuur. Onze gastheer en gastdame weten als geen ander hoe je als toerist in de watten gelegd wil worden. Voor een onvergetelijke vakantie waar je het dolce vita wilt combineren met activiteiten kan ik deze accommodatie van harte aanbevelen.

Tweede keer voor ons en het was weer gezellig en het voelde als "thuiskomen".

Dit jaar mee gedaan met de activiteit klim en kloof en dat was een succes, veel gelachen en weer een ervaring rijker. Arjan en Heleen zorgen dat je niets tekort komt en dat verdiend een dikke duim!

Prachtige locatie met uitmuntende gastvrijheid.

Gertjan en Nicole
25-9-2017

Wij hebben een week mogen verblijven in een van de appartementen van Sopra e Sotto. Het was werkelijk een fantastische week waarbij het aan niets ontbrak.

De locatie is prachtig, in de tuin kun je rustig zitten en genieten van het uitzicht over de wijnvelden en olijfbomen. Heerlijk om hier s'morgens te ontbijten in de zon.

De stoelen en banken in de tuin zijn zo opgeteld dat je zelf de keus te kunt maken of je je wilt mengen tussen de andere gasten of op jezelf wilt zijn.

De appartementen zijn erg schoon en compleet, geen overdadige spullen, voldoende ruimte en functioneel maar vooral ook sfeervol.

De gastvrijheid van Heleen en Arjan is van ongekende klasse, we zijn heel veel gewend maar dit was echt top. Er werd echt alles aan gedaan om het alle gasten op een leuke manier het naar hun zin te maken.

Er was veel informatie over de omgeving en legio mogelijk heden die er zijn. Deze werden feilloos afgestemd aan de behoefte van de verschillende gasten. Hierbij moet je denken aan tips over restaurantjes, wijnfeesten, goede wijnhuizen etc. Er is een ruime sorteringen aan wandelroutes beschikbaar voor elk niveau, het advies van Arjen hierin was zeer waardevol.

De "samen eten" eten avond was een succes, Heleen had een heerlijke Italiaanse maaltijd bereid welke samen met de andere gasten genuttigd werd onder het genot van een lekkere locale wijn.

Daarnaast zat de gastvrijheid ook meer in de details waarbij de gasten op en top verwend werden zonder te overdrijven en op zeer natuurlijke manier.

Echt een aanrader als je kunt genieten van rust maar ook van gezelligheid.

Ideale locatie om lekker bezig te zijn in de natuur maar waar je je ook lekker terug kunt trekken in de tuin op jezelf of tussen de andere gasten.

Heerlijke vakantie

Irene
17-9-2017

Sopra e Sotto ligt op een geweldige locatie in Le Marche. In de omgeving is veel te zien en te beleven. Houd rekening met wat extra reistijd vanwege de heuvelachtige omgeving en geniet onderweg van de prachtige vergezichten. Heleen en Arjan zijn hartelijke en enthousiaste gastvrouw en gastheer. Ze delen graag hun kennis over de mooie en bijzondere plekjes van de streek en doen alles om het je naar de zin te maken. Een echte aanrader is het mee eten op de agriturismo! Je wordt echt culinair verwend. Kortom een aanbeveling.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping) in Montelparo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping) scoort een 9.32 uit 10 op basis van 170 reviews.

Acties

Acties voor Appartement Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping)

Populaire bestemmingen