Appartement Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping)

Appartement
Appartement Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping)
9,3

177 reviews over Appartement Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping) in het Nederlands

Een fantastische plek voor een geweldige vakantie.

Bernadette en Jan
15-9-2018

Mooie camping met prachtige schaduwrijke plekken. Je wordt hartelijk ontvangen door Arjen en Heleen. Alles kan: rust, outdooractiviteiten, gezelligheid. Prachtige omgeving tussen strand en bergen. De camping ligt naast een wijngaard waar we van een fantastische wijnproeverij hebben genoten.

Top vakantie op een geweldige plek

Frank & Brigitta
12-9-2018

Fantastisch gevoel bij ons verblijf op de camping van Arjen en Heleen. Een hartelijk welkom met een heerlijk glas wijn. Relaxte sfeer, helemaal passend bij onze beleving van Le Marche. Wij stonden met een eigen tent ‘onderaan de berg’ op een riante plek. De auto kan je weliswaar niet bij de tent parkeren, echter Arjen brengt je spullen met de trekker naar je plek…op zich al een beleving! Er zijn verschillende outdoor activiteiten. Wij hebben gekozen voor de prachtige wandeltochten. Deze kan je zelf ondergaan, of onder professionele begeleiding van Arjen. De top van de Monte Banditello bereiken, geeft een overweldigend gevoel. Wat een uitzicht! De belevenissen bij terugkomst uitwisselen met de helden en de ‘thuisgebleven’ partners, maakt de dag compleet. Heleen en Arjen zorgen er voor dat je de idyllische (bio-) restaurantjes weet te vinden, maar wat een feest is het als Heleen voor haar gasten zelf een heerlijk diner op tafel tovert.

Voor de actieve bourgondiër zeker een aanrader!

Ruben & Nathalie
9-9-2018

Wat hebben we hier een heerlijke vakantie gehad! Arjan en Heleen zijn hele gastvrije hosts, die altijd wel even de tijd nemen voor een vraag of een praatje. Ook hebben ze inmiddels al zo veel leuke adresjes ontdekt, dat je je vakantie er mee kan vullen. Wij stonden op een schaduwrijke plek op de rustige camping. De tent van onze buren stond op een afstand van ongeveer 4-6 meter. Het sanitair is ontzettend schoon en comfortabel. Arjan heeft een groot aantal leuke wandelingen, fietsroutes en geocaches uitgezet voor alle niveaus, dus je kan je er prima zelfstandig vermaken. Heleen heeft altijd wel een goede tip voor een gezellig restaurantje of een leuke proeverij. Een ideaal adres voor de actieve bourgondiër!

Heerlijk!

Fam. Claessens
26-8-2018

Wat wij vooral fijn vonden, was de kleinschaligheid, de ruimte die we hadden, de prachtige ligging en de fijne sfeer. Ook onze kinderen willen heel graag weer een keer terugkomen!

Sopra e Sotto : een parel in Le Marche!

Jan & Marianne
25-8-2018

In het mooiste gedeelte van Le Marche (Montelparo e.o.) werden we hartelijk ontvangen door Arjan en Heleen op Sopra e Sotto. Het begin van een paar schitterende vakantieweken in appartement Filipo. Hoog in het vaandel staat dat jij, als gast, vooral mag genieten. Zij zorgen ervoor dat dat ook gebeurt. Geweldig! Een plek waar je kunt genieten van het terras , van de uitzichten, van de sterrenhemel en van de "cold - tub" waar je - na een stevige bergwandeling - heerlijk in kan bijkomen. We hebben genoten van de fantastische bergwandelingen, zelfstandig en ook onder begeleiding van Arjan op de Mont Sibilla en andere bergkammen. Mee-eten met hen, de wijnproeverij, tips krijgen over de wandelingen , over leuke dorpen, goede eetadressen... Je uitdagen en stimuleren of met rust gelaten worden... Alles is mogelijk. Met een oprechte belangstelling voor de gasten zorgen zij voor een echte vakantie.

Prachtige camping in puur landschap.

Ria en Ellen.
16-8-2018

De campingplek in Montelparo was een pareltje. Heerlijk ruim, zon en schaduw en elke morgen werden we verrast met een veldboeket wilde cichorei.

Campingbeheerders Arjan en Heleen waren bijzonder gastvrij en behulpzaam.

Genoten van de outdooractiviteiten bergwandelen en wijnproeverij. Tips kregen we ook voor leuke eetadresjes.

Een minpuntje: we konden niet met gelijk met de fiets de camping af. (Te steil en steenslag)

buitengewoon - straordinario!

Klaas en Mieke
8-8-2018

We hebben een zalige vakantie genoten in onze eigen tent op Sopra e Sotto. We zijn nu weer 2 dagen thuis en missen al het mooie bloementapijt op het grasveld, de vergezichten over het dal, het luieren in de hangmat en de méér dan fijne sfeer op de camping. Heleen en Arjen gaven écht meerwaarde aan ons verblijf door hun gastvrijheid, tips voor bijzondere eetgelegenheden en een fijn aanbod aan activiteiten. Zeker voor herhaling vatbaar!

Een geweldige ervaring!

Dhr. de Zwaan
8-8-2018

een prachtige agristurismo op een top locaties. de actieviteiten worden enthousiast en leuk begeleid. we hadden meer dan genoeg ruimte op onze plek en de ligging was super! wilden we een dagje iets anders doen, dan zaten de bergen en de zee dicht in de buurt.

de gastvrijheid van de camping was super! Arjan en Heleen hielpen ons altijd, net zoals de enthousiaste stagiares! kortom, de sfeer was geweldig!

Chris Broers
28-7-2018

Mijn vriendin en ik verbleven in de Tipi tent en hebben heerlijk genoten bij Arjan en Heleen. De tenten staan op een rustgevende plek middenin de natuur. Ook de bedden lagen heerlijk. Er zijn volop dingen te doen en Heleen en Arjan helpen je graag daarbij

De gezinstipi, een geweldige kampeer ervaring .

Harrie Moerings
28-7-2018

Voor de vijfde keer op Sopra en Sotto ....... Dat zegt genoeg over onze ervaringen op deze agritourismo in de Marken. We hebben 2 keer gekampeerd met onze eigen tent, 2 keer in een van de appartementen gelogeerd en dit jaar in de gezinstipi. We waren zeer benieuwd naar de gezinstipi, vooral ook benieuwd naar de ruimte in de tipi. Dit was meer dan we verwacht hadden. Er stonden 4 heerlijke bedden, een kastje voor oa de boeken en de telefoons en daarnaast voldoende ruimte om onze tassen en koffers neer te zetten. Buiten de tipi was een buitenkeuken volledig ingericht, onder een tarp, nog een eettafel ook onder een tarp, een hangmat en 4 relaxstoelen. De gezinstipi stond op een topplek met de hele dag schaduw.

Verder hebben we weer genoten van de outdoor-activiteiten met Arjan en de culinaire hoogtepunten, heerlijke cappuccino van Heleen een iedere morgen op het terras, en gastvrijheid van Heleen (en Arjan).

TOPVAKANTIE !! THNX A & H!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping) in Montelparo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Appartement Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping)

Populaire bestemmingen