Appartement
9,4

183 reviews over Appartement Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping) in het Nederlands

Aanrader!!

Anna en Gerben,
19-11-2018

Eind oktober een heerlijke week gehad bij Heleen en Arjan in Sopra e Sotto. Door een hartelijk welkom en de oneindige gastvrijheid voelden wij ons hier meteen thuis. Terwijl Gerben overdag genoot van de omgeving en zijn leuke koffieaangelegenheden samen met Arjan en anderen op de racefiets, heb ik in mijn eentje twee prachtige (door Arjan en Heleen uitgestippelde) wandelingen kunnen maken en zo onwijs genoten van de omgeving.

Al met al een prachtige week gehad vol gezelligheid en natuur. Wij willen heel graag nog eens terug komen!

Heleen en Arjan, heel erg bedankt!

Gereisd met partner in oktober 2018

Fantastische fietsweek

Lieuwe,
12-11-2018

Weer een fantastische fietsweek gehad in de schitterende omgeving van Sopra e Sotto. Arjan en Heleen verwelkomen je namens alle Italianen en laten je in 10 minuten thuis voelen. Alles valt hier samen in dit magische fietsparadijs waar voor iedereen een geschikte route te vinden is. Arjans enthousiaste aanwezigheid en de warme belangstelling van Heleen completeren een fietservaring die naar meer smaakt en je laat fietsen, fietsen en nog eens fietsen. We zijn er volgend jaar weer bij, tijdens de Giroweken. Kan niet wachten.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Geweldige verblijfplaats om Le Marche te verkennen

Harold van Dijk,
24-10-2018

Een fijne verbijfplaats in een prachtige omgeving. We waren hier als gezin (twee jongens van 12 en 13 jaar) op de kleine camping. Alles op de camping ziet er keurig en verzorgd uit. Toiletgebouw in keurige staat met hier de grote koelkasten waar de campinggasten gebruik van kunnen maken omdat er op de campeerplekken geen elektriciteit aanwezig is.

Er kunnen geen caravans en auto’s op de camping maar de eigenaar rijdt alle spullen naar de plek die er is uitgezocht. Om boodschappen te doen moet je ongeveer 20 minuten rijden, maar dat is prima te combineren met een bezoek aan het strand van bv. Pedaso (30 minuten rijden).

De eigenaren hebben de omgeving goed verkent en hebben van alle wandel / fiets- en mountainbike routes uitgebreide beschrijvingen. Het gebied is nog niet enorm toeristisch en je komt voornamelijk Italianen op vakantie tegen.

Het is de 1700 km. rijden vanuit Nederland zeker waard!

Advies: neem muggenspray mee!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Heerlijk tot rust

Joas & Elise,
3-10-2018

Wat een prachtige en rustige omgeving, maar bovenal gerund door ontzettend vriendelijke en hartelijke mensen, met veel plezier voor hun vak. De camping is keurig onderhouden, mooi groen en heel natuurlijk. Het sanitair is modern en brandschoon, en het is geen probleem dat er geen stroom direct bij de kampeerplaatsen is, voornamelijk doordat er koelkasten beschikbaar zijn. Neem zeker eens een kijkje in de mappen met ‘dingen om te doen’: vol met superleuke activiteiten, die de eigenaren graag voor je regelen / op maat afstemmen. We hebben hier ruim 10 dagen met heel veel plezier gestaan en zijn door de rust en stilte weer ontspannen naar huis gegaan. De campeerplekken hebben allemaal veel schaduw, maar ook genoeg zon. Mochten we weer in de buurt zijn dan komen we zeker weer even langs! De eigenaren reageerden trouwens snel op mail en app, wat heel prettig werkte.

Gereisd met partner in september 2018

Een cadeau!

Dorothe Moorman,
30-9-2018

Sopra e Sotto, Wat een unieke plek! Ik had het geluk om hier in september 2 weken te mogen verblijven. De eerste week in een comfortabele, gezellige ingerichte safaritent met alles erop en eraan, én een schitterend uitzicht. De tweede week in een sfeervol appartement waarbij het geweldige uitzicht "gewoon"mee verhuisde. Ik kon blijven genieten van de rust, ruimte en de prachtige tuin. Wat deze plek ook zo super uniek maakt is de hartelijkheid, het enthousiasme, het meedenken en de warme belangstelling van de eigenaren Arjen en Heleen (en niet te vergeten de aanwezigheid van Balou). Tevens bezitten zij de formidale eigenschap om je een onvergetelijke vakantie te laten beleven. Ik kan terugkijken op een heerlijke vakantie in een prachtig landschap. Sopra e Sotto, Le Marche, het voelt als een cadeau! Arjen en Heleen, superbedankt voor alles en hopelijk tot ziens!

Gereisd alleenreizend in september 2018

Super!

Thomas,
30-9-2018

De uitgepijlde fietsroutes van Arjan zijn super. Voor ieder wat wils. De outdooractiviteiten waar je aan deel kunt nemen zijn geweldig. De campingplekken zijn lekker ruim. Het sanitair is zeer schoon. Voor tips helpen Heleen en Arjan je op pad van supermarkt tot restaurant.

Al met al een topverblijf

Gereisd met partner in september 2018

Een fantastische plek voor een geweldige vakantie.

Bernadette en Jan,
15-9-2018

Mooie camping met prachtige schaduwrijke plekken. Je wordt hartelijk ontvangen door Arjen en Heleen. Alles kan: rust, outdooractiviteiten, gezelligheid. Prachtige omgeving tussen strand en bergen. De camping ligt naast een wijngaard waar we van een fantastische wijnproeverij hebben genoten.

Gereisd met partner in augustus 2018

Top vakantie op een geweldige plek

Frank & Brigitta,
12-9-2018

Fantastisch gevoel bij ons verblijf op de camping van Arjen en Heleen. Een hartelijk welkom met een heerlijk glas wijn. Relaxte sfeer, helemaal passend bij onze beleving van Le Marche. Wij stonden met een eigen tent ‘onderaan de berg’ op een riante plek. De auto kan je weliswaar niet bij de tent parkeren, echter Arjen brengt je spullen met de trekker naar je plek…op zich al een beleving! Er zijn verschillende outdoor activiteiten. Wij hebben gekozen voor de prachtige wandeltochten. Deze kan je zelf ondergaan, of onder professionele begeleiding van Arjen. De top van de Monte Banditello bereiken, geeft een overweldigend gevoel. Wat een uitzicht! De belevenissen bij terugkomst uitwisselen met de helden en de ‘thuisgebleven’ partners, maakt de dag compleet. Heleen en Arjen zorgen er voor dat je de idyllische (bio-) restaurantjes weet te vinden, maar wat een feest is het als Heleen voor haar gasten zelf een heerlijk diner op tafel tovert.

Gereisd met partner in augustus 2018

Voor de actieve bourgondiër zeker een aanrader!

Ruben & Nathalie,
9-9-2018

Wat hebben we hier een heerlijke vakantie gehad! Arjan en Heleen zijn hele gastvrije hosts, die altijd wel even de tijd nemen voor een vraag of een praatje. Ook hebben ze inmiddels al zo veel leuke adresjes ontdekt, dat je je vakantie er mee kan vullen. Wij stonden op een schaduwrijke plek op de rustige camping. De tent van onze buren stond op een afstand van ongeveer 4-6 meter. Het sanitair is ontzettend schoon en comfortabel. Arjan heeft een groot aantal leuke wandelingen, fietsroutes en geocaches uitgezet voor alle niveaus, dus je kan je er prima zelfstandig vermaken. Heleen heeft altijd wel een goede tip voor een gezellig restaurantje of een leuke proeverij. Een ideaal adres voor de actieve bourgondiër!

Heerlijk!

Fam. Claessens,
26-8-2018

Wat wij vooral fijn vonden, was de kleinschaligheid, de ruimte die we hadden, de prachtige ligging en de fijne sfeer. Ook onze kinderen willen heel graag weer een keer terugkomen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping) in Montelparo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Appartement Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping)

Populaire bestemmingen