Géén boekingskosten
ItaliëLe Marche (De Marken)MontelparoAppartementen MontelparoAppartement Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping)

Appartement Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping)

ItaliëLe Marche (De Marken)Montelparo

• 8.6Inrichting
  • 9.1Ruimte

Appartement info

Meer appartement info

203 Reviews over Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping)

• 9Jan Oosterbroek10-08-2022

Topervaring op geweldige locatie

Dikke tip voor rustzoekers, ook voor familie met kinderen. Mede door de inspanningen van gastheer Tijs en gastvrouw Crystalina is ons verblijf van 2 weken een fantastische ervaring geworden. Tijs loopt over van de tips en ideeën voor een geslaagde citytrip, avontuurlijke wandeling of bezoek aan een lokale wijnboer. We genoten van authentieke Italiaanse dorpjes, heerlijk (en zeer betaalbaar (lees…. Spotgoedkoop) lokaal geproduceerde specialiteiten, en de warme Adriatische zee op slechts een half uurtje rijden. Ga zeker in Le Marche kijken voor het grote publiek het heeft ontdekt!

• 9Natuur
  • 9Nelleke10-08-2022

Geweldig

Wij waren vorige week te gast op de camping met ons gezin. Waanzinnig mooie locatie. Zeer behulpzame gastheer en vrouw. Prachtige ruime plek voor onze tenten. Keurig en schoon toiletgebouw. Heerlijke douches. De omgeving heeft enorm veel te bieden. Wel overal even de auto voor in. Maar lekker naar de vogeltjes luisteren in je hangmat op de camping is ook zeker geen straf. Strand is goed bereikbaar. Leuk om te combineren met een bezoek aan een van de mooie dorpjes in de buurt of even “shoppen” in San Benedetto del Tronto. Wij hebben ook een dagje gebruik gemaakt van de mogelijkheid te zwemmen in het zwembad van de bijna buren gecombineerd met een uitstekende lunch. Al met al genieten! Volledig tot rust gekomen.

• 8Winnie28-05-2022

Een geweldige locatie waar alles klopt!

Ontzettend genieten van het kamperen bij Agriturismo Sopra e Sotto in Montelparo, Le Marche. Het is hier echt een klein paradijs! Luisteren naar het fluiten van de vogels, de kersen rood zien worden aan de bomen en de geweldige rust en natuur! Tel daarbij op een geweldige gastheer Tijs, die het de gasten heel graag naar de zin maakt, een prachtige ruime tentplek en een schoon en modern toiletgebouw met heerlijk warm water! Dus op zoek naar een plek in Le Marche, ga zeker naar Sopra e Sotto!!

• 10Ingrid van der gun07-05-2022

Super!! Mooie, authentieke regio

Wij verbleven in april bij Sopra e Sotto in een 5-persoonsappartement. Heerlijk gehad, echt genoten. Het leven gaat een paar versnellingen terug, dat lukt hier goed. Een heel ontspannen en mooi agriturismo met fijne appartementen. De ligging van het verblijf is fantastisch, mooie vergezichten en alles wat je ziet is zoals uit de vakantiefolders (wijngaarden, bos, bergen in de verte en heuvelachtig). Prachtige stadjes en in de buurt leuke en echt pure Italiaanse restaurantjes. De stadjes waren allemaal mooi en het bezoeken waard. Het strand is ook erg mooi en goed te bereiken. Aanrader zijn de grotten bij Frasassi, stadje Aquaviva en Ascoli Piceno. De regio is een aanrader, nog niet zo overlopen door toeristen. Sopra e Sotto ligt fantastisch, mooie, ruime appartementen die schoon zijn en netjes. Leuk sportveldje voor de kindjes en een relaxte sfeer! Eigenaar Tijs heeft veel tips en is heel behulpzaam. Wij komen zeker terug.

• 9Jelmer Kruyt04-05-2022

Een agriturismo zoals die bedoeld is!!

Wat een prachtige plek is dit! De agriturismo ligt heerlijk afgelegen in de rust van de natuur, met uitzicht over de bergen. Fijne ongedwongen sfeer en gezelligheid alom. Een echte aanrader!

• 9Jos10-08-2021

Ontzettend gastvrije plek in prachtige omgeving

Wat een leuke en mooie plek is sopra e sotto. Rustig, relaxed en een gemoedelijke sfeer op de agriturismo/agricampeggio van Tijs en Crystalina. Mooie plek om verschillende mooie dorpen te zien, naar het strand te gaan of een bergwandeling te maken. Het eten in de omgeving is heerlijk en erg goedkoop.Er is veel mogelijk. Vraag het Tijs.

• 8Ronald en Drien05-07-2021

Paradijselijke plek om te kamperen

3 dagen reizen met de caravan vanuit Nederland, maar voor ons pensionado's was het zeker de moeite waard. Paradijselijke rust en mooie plek. Zeer hartelijke ontvangst en dagelijkse update door gastheer Tijs gaf persoonlijke touch. Veel tips over uitjes (met auto) van verstilde dorpjes met gezellige restaurantjes, mooie (berg)wandelingen tot mooie en fijne badplaatsen.

• 10Hiske13-09-2020

Mooier kan niet

We hebben twaalf heerlijke dagen doorgebracht bij Tijs op de camping. Vanwege corona was het erg rustig, maar de kinderen hebben zich desondanks prima vermaakt. Een prachtige standplaats onder de bomen, met ruimte om onze hangmat op te hangen, schitterend uitzicht vanaf het huis met de appartementen en een zeer gastvrij en hartelijk onthaal. Tijs beantwoordt al je vragen en zorgt voor een superpersoonlijke ontvangst. Je voelt je meteen thuis! Hij regelt reserveringen voor en hij geeft veel tips voor uitjes. Er is in de omgeving veel te doen en te beleven - heerlijk om dat af te wisselen met af en toe een luie dag op de camping. Hoogtepunt van ons verblijf was toch wel de door Tijs georganiseerde wijnproeverij bij de nabij gelegen wijngaard van Casa Vitale!

• 9Rico01-11-2019

Heerlijk!

Heerlijk om in de herfstvakantie naar deze streek te gaan. Leuke plaatsen te bezoeken met de kids. Paardrijden bij de bovenburen, Olijven plukken, Leuke wandelingen gemaakt, heerlijk uitzicht vanaf het terras over de wijnranken van de buren erg rustgevend.

• 9Paul28-10-2019

Vereist absoluut vaker een bezoek

Ik was nog nooit in deze regio van Italië geweest. Wat een prachtig en rustgevend gebied. Eind oktober en nog steeds warm en zonnig. De ontvangst was warm en hartelijk op de schitterend gelegen agriturismo. Mooie wandelingen gemaakt in de omgeving. Reden genoeg om hier vaker naar toe te gaan. Vooral in het voor- en na seizoen.

Appartement Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping) info

• CafeNiet beschikbaar