Appartement Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping) *****

Appartement Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping) *****

Appartement Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping)
Appartement Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping)
9,3

163 reviews over Appartement Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping) in het Nederlands

Heerlijke plek, persoonlijke, gastvrije eigenaren

Aukje van den Berg, 11-12-2017

Wij hebben in het nadeizoen hier voor de tweede keer een ontzettend fijne vakantie gehad. We zaten in één van de appartementen met onze hond Rebbel. Prachtige wandelingen gemaakt. Genoten van lokale eettentjes, olijvenproeverij, het strand en de stad. Heleen en Arjan zijn ongelooflijk lieve, hartelijke en professionele eigenaren. Als je wilt kun je gezelligheid hebben met andere aanwezige gasten. Als je gewoon lekker op jezelf wil zijn, kan dat ook. Relax. Geniet!

In- & ontspannen op een wereldse plek.

Bert Berendsen, 19-11-2017

Op deze vakantieplek is alles binnen hand-, fiets- of autobereik. Historische stadjes, authentieke restaurantjes, mooi heuvelachtig terrein waar wandelaars, mountainbikers en (race)fietsers aan hun trekken komen en wil je tot rust komen om alle indrukken te verwerken, dan is daar de fantastische tuin rondom het huis, met weidse panorama’s en prachtige natuur. Onze gastheer en gastdame weten als geen ander hoe je als toerist in de watten gelegd wil worden. Voor een onvergetelijke vakantie waar je het dolce vita wilt combineren met activiteiten kan ik deze accommodatie van harte aanbevelen.

Tweede keer voor ons en het was weer gezellig en het voelde als "thuiskomen".

Dit jaar mee gedaan met de activiteit klim en kloof en dat was een succes, veel gelachen en weer een ervaring rijker. Arjan en Heleen zorgen dat je niets tekort komt en dat verdiend een dikke duim!

Prachtige locatie met uitmuntende gastvrijheid.

Gertjan en Nicole, 25-9-2017

Wij hebben een week mogen verblijven in een van de appartementen van Sopra e Sotto. Het was werkelijk een fantastische week waarbij het aan niets ontbrak.

De locatie is prachtig, in de tuin kun je rustig zitten en genieten van het uitzicht over de wijnvelden en olijfbomen. Heerlijk om hier s'morgens te ontbijten in de zon.

De stoelen en banken in de tuin zijn zo opgeteld dat je zelf de keus te kunt maken of je je wilt mengen tussen de andere gasten of op jezelf wilt zijn.

De appartementen zijn erg schoon en compleet, geen overdadige spullen, voldoende ruimte en functioneel maar vooral ook sfeervol.

De gastvrijheid van Heleen en Arjan is van ongekende klasse, we zijn heel veel gewend maar dit was echt top. Er werd echt alles aan gedaan om het alle gasten op een leuke manier het naar hun zin te maken.

Er was veel informatie over de omgeving en legio mogelijk heden die er zijn. Deze werden feilloos afgestemd aan de behoefte van de verschillende gasten. Hierbij moet je denken aan tips over restaurantjes, wijnfeesten, goede wijnhuizen etc. Er is een ruime sorteringen aan wandelroutes beschikbaar voor elk niveau, het advies van Arjen hierin was zeer waardevol.

De "samen eten" eten avond was een succes, Heleen had een heerlijke Italiaanse maaltijd bereid welke samen met de andere gasten genuttigd werd onder het genot van een lekkere locale wijn.

Daarnaast zat de gastvrijheid ook meer in de details waarbij de gasten op en top verwend werden zonder te overdrijven en op zeer natuurlijke manier.

Echt een aanrader als je kunt genieten van rust maar ook van gezelligheid.

Ideale locatie om lekker bezig te zijn in de natuur maar waar je je ook lekker terug kunt trekken in de tuin op jezelf of tussen de andere gasten.

Heerlijke vakantie

Irene, 17-9-2017

Sopra e Sotto ligt op een geweldige locatie in Le Marche. In de omgeving is veel te zien en te beleven. Houd rekening met wat extra reistijd vanwege de heuvelachtige omgeving en geniet onderweg van de prachtige vergezichten. Heleen en Arjan zijn hartelijke en enthousiaste gastvrouw en gastheer. Ze delen graag hun kennis over de mooie en bijzondere plekjes van de streek en doen alles om het je naar de zin te maken. Een echte aanrader is het mee eten op de agriturismo! Je wordt echt culinair verwend. Kortom een aanbeveling.

Geweldig!! Als thuis komen!

Stijn Eggermont, 1-9-2017

Wat hebben wij weer een geweldige vakantie gehad hier. Na 4 jaar weer terug thuis.. We kregen een prachtige plek op de camping toegewezen, genoeg schaduw, maar ook zon. We dachten dat we redelijk bekend waren en de meeste tentjes wel wisten te zitten.. we zijn goed verrast door de nieuwe plekken die ons verteld werden door Arjan en Heleen. Ook nog een fantastische bergwandeling meegelopen onder leiding van de 2 top stagiaires en natuurlijk Arjan. Als kers op de taart hebben we nog een keer mogen genieten van Heleen haar kookkunsten. Kortom... geweldig. Arjan en Heleen, ontzettend bedankt voor de gastvrijheid, tips en heel onze vakantie😁.

prachtige plek en wat een gastvrijheid!

Chiara Timmer-Westra, 21-8-2017

Deze camping wordt nog met aandacht gerund! Heerlijk vrij en ruim opgezet in een prachtige omgeving.

Aandacht voor de mens en de natuur; een plek waar je tot rust kunt komen.

We hebben heerlijk gewandeld; de routes zijn door Arjan en Heleen beschreven; ze tippen je voor een goede ijstent en weten net die leuke restaurantjes in de omgeving. Ook het geocachen was top!

Arjan en Heleen zijn ontzettend gastvrij; we hebben ons op een vakantie nog nooit zo welkom en meteen thuis gevoeld als bij Sopra e Sotto. Wat was dat genieten!

Gastvrij en beeldschoon

Jos en Krista, 20-8-2017

Arjan en Heleen zijn hartelijk en supergastvrij. We hebben hier een fantastische tijd gehad! Op de camping is aan alles gedacht, de omgeving is geweldig, ook voor Bourgondiërs en cultuurliefhebbers. Een pareltje!

Zeer relaxte en gastvrije camping.

Lianne & Marcel, 14-8-2017

Sfeervolle camping met vriendelijke, enthousiaste en gastvrije eigenaren. Het leuke is dat er outdoor activiteiten georganiseerd worden. Maar er zijn tal van mogelijkheden om je verders nog te vermaken. Van geo-catch tochten die zij zelf uitgezet hebben, fiets- of wandeltochten met duidelijke beschrijvingen, bezoek aan een olijf-fabriekje of mooie stadjes. Ook hebben Heleen en Arjan altijd goede tips voor de lekkerste restaurantjes.

De camping ligt prachtig, is lekker rustig en het publiek wat er komt relaxed. Wij zijn er nu 3 keer geweest, en zal niet de laatste keer zijn. Dat wil wat zeggen.

Voor het ultieme vakantiegevoel: Sopra e Sotto!

Ariadne Vogel, 5-8-2017

Houd je van rust, natuur, Italië, de Marken, camperen, glamping (wij zaten in de tipi en dat was top!) of een verblijf in een appartement, zon, zee, strand, de bergen, hiking, actief zijn, ultieme rust, krekels, heerlijk eten, fantastische olijfolie, wijnen, pasta's, pizza etc etc etc ga dan naar Heleen en Arjan!

We zijn een aantal jaren geleden bij toeval bij hun terecht gekomen en vierden toen onze eerste vakantie in een safaritent, grandioos! Daarna opnieuw enkele keren teruggekomen, huurtent, appartement, een keer met eigen tent, en deze keer de tipi! In 1 woord fantastisch! Voor ons bleek 2 weken tekort. Dus wij komen weer terug😃

Het is even een flink stuk autorijden maar met een overnachting is dat prima te doen! Onze dochter hebben we halverwege de vakantie in Ascona op het vliegtuig gezet en dat is veel sneller (totale reistijd 6 uur) maar dan kan je niet al dat Italiaanse lekkers mee terug naar huis nemen.

Kortom wij houden van deze plek en dit heerlijk stel mensen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping) in Montelparo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping) scoort een 9.3 uit 10 op basis van 166 reviews.

Acties

Acties voor Appartement Agriturismo Sopra e Sotto (Glamping & Camping)

Populaire bestemmingen