Camping Agricamp T'asteria

8.8Fantastisch

Italië, Le Marche (De Marken), Montelparo

8.8Fantastisch

• 8.6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Agricamp T'asteria voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

In de Italiaanse regio Le Marche ligt Camping T'Asteria. Hier komen veel Nederlandse gasten en ook honden zijn welkom. Neem deel aan een van de gezamenlijke diners of woon een voersessie van de dieren bij. Overnachten kan hier in een luxe safaritent. Op een half uurtje rijden van het strand of maak een uitstapje naar het waterpark (45 minuten).

161 reviews over Camping Agricamp T'asteria

• 9Ingrid Schouten25-10-2017

Fantastische camping!

Voor het 8ste jaar zijn wij weer deze zomer op deze fantastische camping geweest. De eigenaren, Isaac en Daniella, zijn gastvrije mensen die het iedereen naar hun zin willen maken. Deze kleine camping heeft een fantastische ligging in een zeer mooie omgeving.

• 7Staat v/h sanitair

• 10Eddy Huisman25-10-2017

Paradijsje.

We hebben weer genoten. Veel gezelligheid, mooie locatie, perfecte gastheer en gastvrouw, enzovoort. Volgend jaar zijn we er weer.

• 10Sophie25-10-2017

Fantastisch!

Een warm ontvangst. Sanitair netjes onderhouden. Prachtig uitzicht. Mooie ruime plekken. Eigenlijk was alles perfect en heb ik geen minpunten.

• 10Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in augustus 2017

• 9Barbara25-10-2017

Wat een prachtige verborgen plek is dit. Een waanzinnig uitzicht. En niet te vergeten de enorm gastvrije eigenaars die er alles aan doen om je verblijf optimaal te maken. Een aanrader dus

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 10Cecile25-10-2017

Pareltje

Prachtige ligging, geweldige eigenaren, verrukkelijk eten, heerlijk weer

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

• 9Bart Nieuwenhuizen28-08-2017

Prachtige plek

Iedere dag wakker worden met fantastisch uitzicht. 'S Avonds slapen met zicht op een mooie sterrenhemel. Mooi verzorgde camping op unieke plek. Daniela en Isaack staan altijd voor je klaar. Wij komen graag nog een keer terug. We hebben genoten.

• 9Pascal17-08-2017

Wondermooi

Dit jaar voor de derde keer verbleven op de camping van Isaak & Daniela voor 3 weken in juli. Het is steeds meer een beetje thuiskomen. Het uitzicht vanaf de staanplaatsen is gewoon geweldig. Je kunt er uren naar blijven kijken en de omgeving is zo rustgevend. Isaak en Daniela zijn zeer behulpzaam. Iets kapot of vergeten, Isaak helpt je wel verder. De WC’s en douches zijn steeds proper en worden meermaals per dag gepoetst. Het zwembad is klein maar voldoende voor de kinderen. Verder is ook al het noodzakelijke aanwezig. Wij hadden onze eigen koelkast mee, maar er zijn koelkasten beschikbaar, er is een wasmachine, je kunt brood bestellen voor s’morgens, s’middags kun je een kleine snack krijgen en er zijn ook steeds (belangrijk) koude dranken (wijn, bier, frisdrank) te krijgen. Aan te raden zijn de activiteiten die door Isaak worden georganiseerd. Elke week wordt er een uitstap gemaakt naar een restaurant in de buurt voor een zeer lekkere typisch Italiaanse maaltijd, er is de wekelijkse kipavond op de camping. Die activiteiten en het feit dat er maar 30 plaatsen zijn, zorgen ervoor dat je snel vrienden maakt. Er zijn heel veel kinderen tot 12 jaar die elke avond allemaal samen spelletjes doen tot Isaak vindt dat het slaaptijd is . Vanaf 22h30-23h00 is het echt muisstil op de camping. Je hebt wel steeds je wagen nodig om uitstappen te doen. In de buurt zijn heel veel restaurantjes waar je lekker kan eten. Ook aan zee (25 minuutjes rijden) vind je veel goede restaurantjes en alles aan een heel democratische prijs. In Juli & augustus heb je in Ascoli Piceno de Quintana (riddergevechten). Het stuwmeer van Fiastra is hemelsblauw en zalig van temperatuur. Wij gaan zeker nog terug.

• 9Jannet16-08-2017

Topcamping op prachtige locatie

Heerlijke weken gehad bij Isaak en Daniela! Relaxte sfeer, veel vriendjes/vriendinnetjes (NL) om te spelen, prachtige omgeving en heerlijk eten op de camping. Onze favoriete uitjes: Lago di Fiastra Strand (tussen Cupra Marittima en Grottammare) Ascoli Piceno Sibillini gebergte (wandelen vanaf refugio Sibilla). Deze camping is een aanrader!

• 9Martijn09-08-2017

Grote plekken en fantastisch uitzicht

Camping voor kinderen tot ongeveer 12 jaar. Klein zwembad, maar voor ouders en kleine kids voldoende.

Eigenaar organiseert wekelijks een kipavond (bereiding door Italiaanse oma). Heerlijk eten en bovendien erg gezellig. De wijnproeverij is zeer zeker een aanrader. Erg gezellig!

Stukje rijden naar omliggende dorpen en zee, maar de omgeving maakt alles goed!

• 7Patty21-07-2017

Mooie zeer rustige omgeving

De safaritenten staan hier op een geweldige plek! Wat een mooi uitzicht! Op de camping zelf en in de omgeving is weinig te doen. Alles is ver rijden (een beetje supermarkt 30 min). Dorpjes in de omgeving waren erg rustig. Strand is ongeveer 30 min rijden en was leuk om een dag geweest te zijn. Sanitair is prima! Ruime douches en nette toiletten. Zwembad was niet groot en heel erg koud! Sinds dit jaar ook een peuterbadje. Als je komt voor enkel rust en mooi uitzicht, ben je hier aan het juiste adres. Eigenaren vriendelijk. Mogelijkheid om brood te bestellen voor de volgende dag, geen supermarktje of iets aanwezig.

• 7Staat v/h sanitair

14 tips over Camping Agricamp T'asteria

• Jana, 11-09-2013

De wijnproeverij die Isaak voor je kan boeken. Heerlijke lokale wijntjes met verrukkelijke hapjes daarbij.
    Dagje strand. En álles in de omgeving.

• Bart, 15-08-2013

Als je uit wil eten: Hotel/restaurant Leone in het dorp heeft fantastisch eten: antipasti, pasta's, pizza's, desserts... allemaal kwaliteitsingredienten en fantastisch bereid. Hotel oogt chique (schitterend uitzicht op terras en zwembad) maar laat je niet afschrikken: prijs is zeer redelijk. Wijnen ook zeer lekker en (naar Belgische normen) belachelijk goedkoop. Een absolute aanrader. Isaac organiseerde een wijndegustatie in de buurt: zeer de moeite.

• treble, 11-08-2013

Ascoli Picena, de vele dorpjes, eten bij La Rosa dei Venti in Ortezzano, etc.

10 vragen over Camping Agricamp T'asteria

• Heidi, 06-11-2017

ondiep zwembadje

hi allemaal, Wat ziet deze v camping er prachtig uit.... Onze jongste is 4 jaar en vroeg me af of er ook een ondiep zwemgedeelte is? En onze oudste van 6 wil graag weten of er veel kindjes van zijn leeftijd zijn? Zelf ben ik benieuwd of er ervaringen zijn met de eigen tenten van de camping zelf ( dus niet de safaritenten) ? bedankt!

• Caatje, 12-07-2017

wasmachine

Is er een wasmachine op de camping aanwezig? Staat wel bij de camping info, maar lees in een recensie dat dit niet zo is.

Cecile, 25-06-2018

Er is zeker een wasmachine. Voor €5 kun je was draaien.

• Marie-louise, 31-10-2014

schaduw-warmte

Bij het zoeken naar een camping voor volgende zomer kom ik telkens bij deze camping terecht! Lijkt me helemaal super... Vraag me alleen af of er kampeerplekken zijn met wat schaduw? Is het niet enorm warm? Of bieden de afdakjes voldoende schaduw? Hoe is de temperatuur 's nachts?

Eddy Huisman, 20-01-2015

Hallo Marie-Louise, De afdakjes bieden wat schaduw maar niet vreselijk veel. Er zijn wel schaduwplekken. En ja het kan er overdag wel eens warm zijn maar het waait meestal iets dus het is dan wat comfortabeler. 's Nachts koelt het meestal wat af. Ook wel lekker dus.

Camping Agricamp T'asteria info

• Aantal sterrenstersterster