Camping Agricamp T'asteria

8.8Fantastisch

Italië, Le Marche (De Marken), Montelparo

8.8Fantastisch

• 8.6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Agricamp T'asteria voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

In de Italiaanse regio Le Marche ligt Camping T'Asteria. Hier komen veel Nederlandse gasten en ook honden zijn welkom. Neem deel aan een van de gezamenlijke diners of woon een voersessie van de dieren bij. Overnachten kan hier in een luxe safaritent. Op een half uurtje rijden van het strand of maak een uitstapje naar het waterpark (45 minuten).

161 reviews over Camping Agricamp T'asteria

• 10Suzanne26-10-2017

Gewoon gaan! Onbetaalbare ervaring...

Wat een gastvrije hulpvaardige lieve eigenaren op een heerlijke plek. Bijna bang om te enthousiast te doen... wat een heerlijkheid , onbetaalbaar uitzicht, lekker eten.... half uurtje naar het strand..en half uurtje naar de bergen. Lekker afkoelen in het zwembad, voldoende ligbedden.. ultieme vakantiegevoel, hoop hier nog vaak weer te komen... Een aanrader! Wel graag plekje voor ons vrijhouden

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

• 9Simone Fens26-10-2017

Super mooi uitzicht!

Super plekje! Rustig mooie natuur en genoeg vermaak voor kleine kindjes! Grote plaatsen voor caravan met super uitzicht!!

• 9roelof huisman26-10-2017

Betoverend

De geweldige ligging betoverd je. De heerlijke plekken die allemaal een fantastisch uitzicht hebben.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10René26-10-2017

Heerlijke camping met een schitterend uitzicht en natuurlijk een zeer vriendelijke gastheer, alles bij elkaar een heerlijke vakantie

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Sietske26-10-2017

Op en top genieten!

We hebben een aantal fantastische dagen gehad!! Een prachtig gelegen camping met schitterende vergezichten en een zeer behulpzame en gastvrije familie. Een plek om naar terug te keren!

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9Vassili26-10-2017

Fantastische iedereen is daar goed ontvangen

Top locatie vriendelijke uitbaters lekker rustig kindvriendelijkheid alles proper en netjes goed eten mooi omgeving ook kort aan zee vaak komt je de zelfde mensen tegen is altijd goed top

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 9M. Wassenburg25-10-2017

Topcamping in mooie omgeving

Leuke kleinschalige camping. Mooie plekken met supermooi uitzicht. Izaak is een goede gastheer, altijd in voor een praatje en tips om naartoe te gaan in de omgeving. De kids begonnen de dag met een ritje achter de quad om de dieren te voeren en kunnen zich lekker uitleven op de trampolines en in de verschillende speeltoestellen. We zijn met een gezellige groep mensen heerlijk wezen eten bij een agriturismo in de buurt en een leuke wijnproeverij op de camping gehad. Het strand is circa een half uur rijden, niet superdruk met heerlijke zee en je kan aan de boulevard parkeren.

• 8Katinka Verstegen25-10-2017

superleuke gezinscamping

Een mooie camping met een prachtig panoramisch uitzicht. Hele vriendelijke, gastvrije mensen. Een leuk zwembad, een speeltuin en dieren voor de kinderen.

• 9Kopczynski david25-10-2017

Fantastisch!

Super tevreden een aanrader!!! Kindvriendelijk en altijd met een glimlach geholpen geweest!! In 1 woord Fantastisch 👍👍👍

• 9Marieke25-10-2017

We zaten in een huurtent van de camping zelf, perfect geregeld. wat een heerlijk verblijf. Gezelligheid op de camping , prachtig uitzicht, regelmatig lekker eten. Helaas getroffen door een aardbeving; de schrik zat er goed in. Maar we komen terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

14 tips over Camping Agricamp T'asteria

• Jana, 11-09-2013

De wijnproeverij die Isaak voor je kan boeken. Heerlijke lokale wijntjes met verrukkelijke hapjes daarbij.
    Dagje strand. En álles in de omgeving.

• Bart, 15-08-2013

Als je uit wil eten: Hotel/restaurant Leone in het dorp heeft fantastisch eten: antipasti, pasta's, pizza's, desserts... allemaal kwaliteitsingredienten en fantastisch bereid. Hotel oogt chique (schitterend uitzicht op terras en zwembad) maar laat je niet afschrikken: prijs is zeer redelijk. Wijnen ook zeer lekker en (naar Belgische normen) belachelijk goedkoop. Een absolute aanrader. Isaac organiseerde een wijndegustatie in de buurt: zeer de moeite.

• treble, 11-08-2013

Ascoli Picena, de vele dorpjes, eten bij La Rosa dei Venti in Ortezzano, etc.

10 vragen over Camping Agricamp T'asteria

• Heidi, 06-11-2017

ondiep zwembadje

hi allemaal, Wat ziet deze v camping er prachtig uit.... Onze jongste is 4 jaar en vroeg me af of er ook een ondiep zwemgedeelte is? En onze oudste van 6 wil graag weten of er veel kindjes van zijn leeftijd zijn? Zelf ben ik benieuwd of er ervaringen zijn met de eigen tenten van de camping zelf ( dus niet de safaritenten) ? bedankt!

• Caatje, 12-07-2017

wasmachine

Is er een wasmachine op de camping aanwezig? Staat wel bij de camping info, maar lees in een recensie dat dit niet zo is.

Cecile, 25-06-2018

Er is zeker een wasmachine. Voor €5 kun je was draaien.

• Marie-louise, 31-10-2014

schaduw-warmte

Bij het zoeken naar een camping voor volgende zomer kom ik telkens bij deze camping terecht! Lijkt me helemaal super... Vraag me alleen af of er kampeerplekken zijn met wat schaduw? Is het niet enorm warm? Of bieden de afdakjes voldoende schaduw? Hoe is de temperatuur 's nachts?

Eddy Huisman, 20-01-2015

Hallo Marie-Louise, De afdakjes bieden wat schaduw maar niet vreselijk veel. Er zijn wel schaduwplekken. En ja het kan er overdag wel eens warm zijn maar het waait meestal iets dus het is dan wat comfortabeler. 's Nachts koelt het meestal wat af. Ook wel lekker dus.

Camping Agricamp T'asteria info

• Aantal sterrenstersterster