Camping Agricamp T'asteria

8.8Fantastisch

Italië, Le Marche (De Marken), Montelparo

8.8Fantastisch

• 8.6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Agricamp T'asteria voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

In de Italiaanse regio Le Marche ligt Camping T'Asteria. Hier komen veel Nederlandse gasten en ook honden zijn welkom. Neem deel aan een van de gezamenlijke diners of woon een voersessie van de dieren bij. Overnachten kan hier in een luxe safaritent. Op een half uurtje rijden van het strand of maak een uitstapje naar het waterpark (45 minuten).

161 reviews over Camping Agricamp T'asteria

• 2018
    10Familie Stevens21-08-2018

Fantastisch!

Twee weken op deze camping gestaan met onze vouwwagen (plek 22). Een grote ruime plaats met een fantastisch uitzicht. Er heerst een heerlijke sfeer op de camping; rustig, gemoedelijk, het echte vakantie gevoel. Het is een kleine compacte camping met uitstekende voorzieningen; een prima zwembad, schoon en net sanitair en elke ochtend vers brood. De camping wordt gerund door een actieve en betrokken familie, er worden regelmatig activiteiten georganiseerd (pizza avond, bbq avond). De camping eigenaar (Isaac) spreekt vloeiend Nederlands, het grootste deel van de gasten is ook Nederlands. In de omgeving is veel te doen, zowel actief als lekker relaxen (strand en bergen liggen beide op een half uur rijden van de camping). Kortom, wij hebben genoten van twee weken op T'asteria! Wie weet volgend jaar weer...?!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 7Familie S13-08-2018

Kleine camping met een waanzinnig mooi uitzicht!

De camping ligt prachtig, echt een waanzinnig uitzicht in een ontzettende mooie omgeving in Italië. Veel leuke Italiaanse stadjes en dorpjes in de buurt, de zee is redelijk dichtbij (35 min)en ook het hooggebergte op goede rij afstand. De camping is klein en gezellig, maar toch ook best prijzig per nacht. (prijs/kwaliteit) Veel tentplaatsen hebben weinig schaduw. Het sanitair oogt wat rommelig en is niet altijd schoon. Er is een klein zwembad met een aantal ligstoelen. Wanneer veel mensen op de camping zijn is het zwembad te klein voor het aantal mensen. Op de camping staan vooral Nederlanders.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 7Eline & familie11-08-2018

Nederland in Italië

De omgeving en ligging van de camping is werkelijk prachtig. Het uitzicht ongekend mooi. Echter, wij hadden een iets te romantisch beeld hierbij. We schrokken ons een hoedje van de volledig Hollandse parkeerplaats bij aankomst om vervolgens alle informatie in het Nederlands te zien en daarna dus enkel en alleen Nederlanders aan te treffen. Onze huur tent (Greencamp) lag gesandwicht tussen bevriende stellen en die liepen voor het gemak meteen maar over ons terras. Weinig privacy dus. Het groeps-diner is niet aan ons besteed maar als je naar de wc liep moest je langs de groep. Vreemde blikken wáárom we niet mee-eten. Het zwembad lag ramvol gillende en ongedouchte pubers. Bah bah. En uiteraaard gereserveerde ligbdjes middels badhanddoeken. Isaac en Daniella waren uiterst vriendelijk, de koffie was heerlijk, de broodservice top. Sanitair was goed genoeg.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Fam Vos25-06-2018

Paradijsje!

Nog een paar weekjes wachten en dan mogen we weer! Dit jaar gaan we voor de derde keer naar Tasteria. Wat hebben Isaak en Daniela hier een mooie plek gecreëerd! Een kleine, gemoedelijk camping. Een omgeving waar van alles te vinden is. Bergen, zee, rust of actief, cultuur of culinair, je kunt alle kanten op. Op de camping zelf is geen restaurant aanwezig, maar er is regelmatig een kip- of pizza-avond of je kunt mee uit eten bij een agriturismo in de buurt. Verder kun je genieten van een heerlijke Italiaanse cappuccino of een koud drankje onder de veranda waar ook WiFi is met uitzicht op het mooie zwembad en het panoramische uitzicht op de Monte Sibilini. Er is geen animatieprogramma (heerlijk ;-) ) maar de kids vervelen zich geen moment, in het zwembad, hagedissen vangen, Weerwolven van Wakkerdam onder de veranda, trampoline, voetballen etc. Een aanrader!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Sandra16-06-2018

Super camping van zeer gastvrije eigenaren

Prachtige camping met een fenomenaal uitzicht. Isaak en Daniela hebben een zeer gastvrije plek gecreëerd. Mooie omgeving. Schone camping. Aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

8Fam. Oost28-10-2017

Top plekje om helemaal tot rust te komen!

Een super knusse, kleine camping. Heel veel jeugd tot ongeveer 11 jaar. Heel lieve eigenaren. Lekkere bio wijn van een streekboer. Met een beetje geluk proef je Isaak zijn zelf gebrouwen vino cotta, ga je mee naar een wijnproeverij in de buurt, doe je mee met de camping bbq of eet je de zelfgemaakte pizza's door Daniëlle. En die sterrenhemel!!! Prachtig!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Edwin van xer Graaff27-10-2017

Rust met het mooiste uitzicht in de Marken!

Hele fijne familiecamping.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Fam Beukers27-10-2017

Fantastische Agriturismo en super gastvrijheid

Gastvrij, super uitzicht, half uurtje van zee, heerlijk eten en 100% vakantie gevoel! Dat krijg je bij Isaak, Daniella, oma en kids!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10Jan dogterom27-10-2017

Hier camperen voelt als thuiskomen!

Deze camping is on Italiaans goed. Gastvrije ontvangst, goed aanspreekbare eigenaren. Ruime plaatsen, allemaal met een betoverend uitzicht en een schaduw doek om lekker te zitten uit de zon. Mooi vernieuwd zwembad. Wij waren er toen het 38 graden was, dus het zwembad werd veel gebruikt. Dat zou je misschien vervelend kunnen vinden, wij vonden het vooral gezellig. Op loopafstand (wel steil) Kun je op verschillende plaatsen lekker eten. Probeer ook de royaal gevulde coctails van bar Enzo in het dorp. Wel lopend terug gaan naar je tentje hoor!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Enrico26-10-2017

Met zo een uitzicht, wordt je automatisch gelukkig

Wat een ligging!!! Schitterend, geweldig. Zo veel sterren nooit gezien. Klantvriendelijk op en top. Kan duizend woorden zeggen, maar dit zal het kort samenvatten. Mijn boeking voor volgend jaar ligt vast

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in oktober 2017

14 tips over Camping Agricamp T'asteria

• Jana, 11-09-2013

De wijnproeverij die Isaak voor je kan boeken. Heerlijke lokale wijntjes met verrukkelijke hapjes daarbij.
    Dagje strand. En álles in de omgeving.

• Bart, 15-08-2013

Als je uit wil eten: Hotel/restaurant Leone in het dorp heeft fantastisch eten: antipasti, pasta's, pizza's, desserts... allemaal kwaliteitsingredienten en fantastisch bereid. Hotel oogt chique (schitterend uitzicht op terras en zwembad) maar laat je niet afschrikken: prijs is zeer redelijk. Wijnen ook zeer lekker en (naar Belgische normen) belachelijk goedkoop. Een absolute aanrader. Isaac organiseerde een wijndegustatie in de buurt: zeer de moeite.

• treble, 11-08-2013

Ascoli Picena, de vele dorpjes, eten bij La Rosa dei Venti in Ortezzano, etc.

10 vragen over Camping Agricamp T'asteria

• Heidi, 06-11-2017

ondiep zwembadje

hi allemaal, Wat ziet deze v camping er prachtig uit.... Onze jongste is 4 jaar en vroeg me af of er ook een ondiep zwemgedeelte is? En onze oudste van 6 wil graag weten of er veel kindjes van zijn leeftijd zijn? Zelf ben ik benieuwd of er ervaringen zijn met de eigen tenten van de camping zelf ( dus niet de safaritenten) ? bedankt!

• Caatje, 12-07-2017

wasmachine

Is er een wasmachine op de camping aanwezig? Staat wel bij de camping info, maar lees in een recensie dat dit niet zo is.

Cecile, 25-06-2018

Er is zeker een wasmachine. Voor €5 kun je was draaien.

• Marie-louise, 31-10-2014

schaduw-warmte

Bij het zoeken naar een camping voor volgende zomer kom ik telkens bij deze camping terecht! Lijkt me helemaal super... Vraag me alleen af of er kampeerplekken zijn met wat schaduw? Is het niet enorm warm? Of bieden de afdakjes voldoende schaduw? Hoe is de temperatuur 's nachts?

Eddy Huisman, 20-01-2015

Hallo Marie-Louise, De afdakjes bieden wat schaduw maar niet vreselijk veel. Er zijn wel schaduwplekken. En ja het kan er overdag wel eens warm zijn maar het waait meestal iets dus het is dan wat comfortabeler. 's Nachts koelt het meestal wat af. Ook wel lekker dus.

Camping Agricamp T'asteria info

• Aantal sterrenstersterster