Géén boekingskosten

• 9Waardering
  • 7.2Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

In de Italiaanse regio Le Marche ligt Camping T'Asteria. Hier komen veel Nederlandse gasten en ook honden zijn welkom. Neem deel aan een van de gezamenlijke diners of woon een voersessie van de dieren bij. Overnachten kan hier in een luxe safaritent. Op een half uurtje rijden van het strand of maak een uitstapje naar het waterpark (45 minuten).

168 Reviews over Agricamp T'asteria

• 7Sofie25-08-2021

Mooie ligging, maar niet wat we verwacht hadden

De camping heeft een prachtig uitzicht. Zowel op het heuvellandschap, het dorpje Montelparo en het Sibilini gebergte. Leuke uitstapjes in de omgeving. Ook de plekken zijn over het algemeen prima met elk een 'hutje' met schaduwdoek. Het sanitair vonden wij verouderd en wat smoezelig en onhandig dat er maar één prullenbak stond bij de entree. Wel overal handzeep. Voor onze kinderen van 10 en 12 was dit een minder leuke camping. Na 21.00 uur mocht er officieel niet meer gespeeld worden. Alleen bij de bar of eigen tent. Na 21.00 uur mocht je ook niet meer afwassen. Het zwembad was aan de kleine kant en oogde onvoldoende schoon. Een van onze kinderen had voor het eerst oorpijn en we hoorden later dat meer kinderen hier last van hadden door het zwemmen. Wij kiezen altijd een camping o.b.v. de reviews op Zoover en hadden daarom andere verwachtingen. Ook misten we een bepaalde sfeer.

• 5Staat v/h sanitair
  • 7Bert24-08-2021

Te veel “ons kent ons”

Toen we aankwamen waren we zeer enthousiast over het wijdse uitzicht vanaf de kampeerplekken. Na een halve dag viel ons op dat veel gasten hier vaker terugkeren en samenklitten bij de gezamenlijke bbq en andere activiteiten. Ook het ligbedje reserveren met je handdoekje is niet gepast op een camping. Zeker als je een tijd niet bij/in het zwembad verblijft.Vooraf hadden we, aan de hand van de website en reviews goede hoop op een topcamping, maar hij viel ons qua sfeer wat tegen.

• 6Staat v/h sanitair
  • 10J. Messersmid10-08-2021

Top camping

Camping met een top uitzicht. Grote plekken.Mix van safaritenten en vrije plekken voor tenten en vouwwagens. niet allen plekken zijn per auto toegankelijk (je spullen worden per quad gebracht en weer opgehaald. Eigenaars zijn super vriendelijk (Isaak is van origine Belgisch en spreekt dus Nederlands). Sainitair is schoon, lekker zwembad. Echt een top camping. Elke ochtend gaat Isaak op de quad samen met de kinderen die dieren voeren.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Petra10-08-2021

Heerlijk!

Fantastische kleine camping met prachtig uitzicht vanuit alle plekken en het zwembad. Prima plek tussen bergen en zee. Heel veel karakteristieke middeleeuwse dorpjes in directe omgeving met heerlijk eten voor weinig. Hier kom je helemaal tot rust. Dank aan Isaak en Daniëlla voor de ontzorging en gezelligheid!

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Hans22-08-2020

Super plek

Wat een fijne plek om op vakantie te zijn. Prachtig uitzicht vanaf veel plekken op de bergen en op prachtige dorpjes zoals Montelparo. Fijn zwembad met ook een prachtig uitzicht. Isaak en Daniela doen er alles om het iedereen naar de zin te maken..zeker ook voor de kinderen. Het dieren voeren elke ochtend met Isaak is iets waar onze kinderen enorm van hebben genoten. Onze oudste dochter vond Isaak de liefste campingbaas ooit. Echt een aanrader!

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Koen15-08-2020

Prachtige camping

Camping met ongelofelijk mooi uitzicht rondom. Zeer ruime plekken met op elke plek een overkapt gedeelte voor een beetje broodnodige schaduw. Klein maar fijn zwembad. Geen Italiaanse sfeer door de aanwezigheid van louter Nederlanders en Belgen. Isaak is een zeer karakteristieke Griekse Belg die zijn mooie camping helemaal zelf heeft opgebouwd en deze op geheel eigen (trotse!) wijze runt, heerlijk mee en om gelachen.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Jeroen Wooning10-08-2020

Heerlijk ontspannen vakantie op een top plek!

Een heerlijke camping, lekker zwembad met prachtig 360’ uitzicht, grote camping plekken, uitzonderlijk schoon sanitair en een bijzonder sympathieke gastheer. Aanrader,

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Natasja27-08-2019

Mooie, relaxte camping

Hele mooie camping, ruime plekken, fantastisch uitzicht. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben echt goed nagedacht over de opbouw en de inrichting van deze camping. Sfeer is ontspannen en relaxed. Nederlandse camping, maar dat weet je van te voren. Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Familie Hendriks12-08-2019

We gaan nooit 2 keer naar een camping maar nu.....

Het is een schitterde plek met een top uitzicht! We zijn hier twee weken gebleven met ontzettend veel plezier! Onze oudste dochter (12 jaar) had de eerste week niet echt iemand om mee te spelen maar de rest van onze kinderen (10 en 7 jaar) hadden wel veel kinderen! We hebben 1 keer gewisseld van plek vanwege dat we er niet langere in konden, we boekte daar in tegen wel laat, maar het was geen probleem zelfs niet voor de kinderen

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Meijers07-08-2019

Sterrenhemel paradijs in de marken!

Genoten bij Isaak en Daniëlle! Mooie ligging, veel te doen in de omgeving en veel gezelligheid op de camping. BBQ en kipavond waren super. Daardoor leuke mensen ontmoet en gezamenlijk dingen ondernomen waaronder een heerlijke lunch bij agriturismo st. Andrea. Tentplek heel ruim en door een heg gescheiden = veel privacy. 1600 km meer dan waard 😀

• 9Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar