Camping Agricamp T'asteria

9Fenomenaal

Italië, Le Marche (De Marken), Montelparo

9Fenomenaal

• 8.6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Agricamp T'asteria voor je op een rij gezet:

Meer camping info

In de Italiaanse regio Le Marche ligt Camping T'Asteria. Hier komen veel Nederlandse gasten en ook honden zijn welkom. Neem deel aan een van de gezamenlijke diners of woon een voersessie van de dieren bij. Overnachten kan hier in een luxe safaritent. Op een half uurtje rijden van het strand of maak een uitstapje naar het waterpark (45 minuten).

164 reviews over Camping Agricamp T'asteria

• 9Hans22-08-2020

Super plek

Wat een fijne plek om op vakantie te zijn. Prachtig uitzicht vanaf veel plekken op de bergen en op prachtige dorpjes zoals Montelparo. Fijn zwembad met ook een prachtig uitzicht. Isaak en Daniela doen er alles om het iedereen naar de zin te maken..zeker ook voor de kinderen. Het dieren voeren elke ochtend met Isaak is iets waar onze kinderen enorm van hebben genoten. Onze oudste dochter vond Isaak de liefste campingbaas ooit. Echt een aanrader!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 8Koen15-08-2020

Prachtige camping

Camping met ongelofelijk mooi uitzicht rondom. Zeer ruime plekken met op elke plek een overkapt gedeelte voor een beetje broodnodige schaduw. Klein maar fijn zwembad. Geen Italiaanse sfeer door de aanwezigheid van louter Nederlanders en Belgen. Isaak is een zeer karakteristieke Griekse Belg die zijn mooie camping helemaal zelf heeft opgebouwd en deze op geheel eigen (trotse!) wijze runt, heerlijk mee en om gelachen.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2020

• 10Jeroen Wooning10-08-2020

Heerlijk ontspannen vakantie op een top plek!

Een heerlijke camping, lekker zwembad met prachtig 360’ uitzicht, grote camping plekken, uitzonderlijk schoon sanitair en een bijzonder sympathieke gastheer. Aanrader,

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    9Natasja27-08-2019

Mooie, relaxte camping

Hele mooie camping, ruime plekken, fantastisch uitzicht. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben echt goed nagedacht over de opbouw en de inrichting van deze camping. Sfeer is ontspannen en relaxed. Nederlandse camping, maar dat weet je van te voren. Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Familie Hendriks12-08-2019

We gaan nooit 2 keer naar een camping maar nu.....

Het is een schitterde plek met een top uitzicht! We zijn hier twee weken gebleven met ontzettend veel plezier! Onze oudste dochter (12 jaar) had de eerste week niet echt iemand om mee te spelen maar de rest van onze kinderen (10 en 7 jaar) hadden wel veel kinderen! We hebben 1 keer gewisseld van plek vanwege dat we er niet langere in konden, we boekte daar in tegen wel laat, maar het was geen probleem zelfs niet voor de kinderen

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Meijers07-08-2019

Sterrenhemel paradijs in de marken!

Genoten bij Isaak en Daniëlle! Mooie ligging, veel te doen in de omgeving en veel gezelligheid op de camping. BBQ en kipavond waren super. Daardoor leuke mensen ontmoet en gezamenlijk dingen ondernomen waaronder een heerlijke lunch bij agriturismo st. Andrea. Tentplek heel ruim en door een heg gescheiden = veel privacy. 1600 km meer dan waard 😀

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Ardi25-07-2019

fantastisch

Hele mooie kleine camping met prachtig uitzicht vanaf alle plaatsen. Isaak en Danielle zijn erg gastvrij en proberen het iedereen naar de zin te maken. Ze geven goede tips voor uitstapjes en staan altijd voor je klaar. We hebben een hele fijne tijd gehad en ook erg genoten van de kipavond waarbij vis gemaakt is voor onze dochter die geen vlees eet. Een echte aanrader als je houdt van een rustige, eenvoudige camping in een prachtige omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Henk-Jan en Natasja15-06-2019

Heerlijk!

We verbleven op de camping van Isaak en Daniela, die ons heel hartelijk en gastvrij ontvingen vanaf de opening van het seizoen. We hadden een verbluffend uitzicht over de heuvels, de dorpjes op de heuveltoppen, op de prachtige Monti Sibilini en de steeds veranderende kleuren van de landbouwgronden die doorsneden werden door kronkelende weggetjes. De camping is heel netjes en goed onderhouden, de plekken zijn ruim. Wat ons betreft de mooiste camping van Le Marche!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    7Fam. Van Essen11-11-2018

NL enclave in mooi stukje Italie

Indien je van een volledige NL camping houdt met “ons kent ons” mentaliteit dan is het zeker de moeite waard. Idd eigenaren doen erg hun best en het gebied is betoverend. Verder is het op de camping om 22:00 wel stil, alleen hebben de diverse honden in de buurt ons vaak wakker gehouden even als de hanen die om 5:00 opstaan... Camping was voor een keer leuk, omgeving komen we zeker wel voor terug.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Gertrude04-09-2018

Top camping!

Camping met een prachtig uitzicht en zeer gastvrije eigenaren! Ook wij waren onder de indruk van de vele Nederlanders maar na een paar dagen ontdekten we hoe gezellig dat eigenlijk ook is. Isaak en Danielle doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken: de gezamelijke diners, de voederssessie van de dieren met de kleinsten, de beschikbaarheid bij vragen dat tezamen is echt top. Wij zaten in Greencamp safaritent 1 en hebben werkelijk een heerlijke vakantie gehad met onze kinderen van 6 en 10. We hebben ze nauwelijks gezien omdat er vrienden in overvloed waren en ze door de kleinschaligheid van de camping alles prima zelf konden doen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Camping Agricamp T'asteria info