Camping Agricamp T'asteria

8.8Fantastisch

Italië, Le Marche (De Marken), Montelparo

8.8Fantastisch

• 8.6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Agricamp T'asteria voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

Contact

161 reviews over Camping Agricamp T'asteria

• 2019
    9Natasja27-08-2019

Mooie, relaxte camping

Hele mooie camping, ruime plekken, fantastisch uitzicht. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben echt goed nagedacht over de opbouw en de inrichting van deze camping. Sfeer is ontspannen en relaxed. Nederlandse camping, maar dat weet je van te voren. Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Familie Hendriks12-08-2019

We gaan nooit 2 keer naar een camping maar nu.....

Het is een schitterde plek met een top uitzicht! We zijn hier twee weken gebleven met ontzettend veel plezier! Onze oudste dochter (12 jaar) had de eerste week niet echt iemand om mee te spelen maar de rest van onze kinderen (10 en 7 jaar) hadden wel veel kinderen! We hebben 1 keer gewisseld van plek vanwege dat we er niet langere in konden, we boekte daar in tegen wel laat, maar het was geen probleem zelfs niet voor de kinderen

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Meijers07-08-2019

Sterrenhemel paradijs in de marken!

Genoten bij Isaak en Daniëlle! Mooie ligging, veel te doen in de omgeving en veel gezelligheid op de camping. BBQ en kipavond waren super. Daardoor leuke mensen ontmoet en gezamenlijk dingen ondernomen waaronder een heerlijke lunch bij agriturismo st. Andrea. Tentplek heel ruim en door een heg gescheiden = veel privacy. 1600 km meer dan waard 😀

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Ardi25-07-2019

fantastisch

Hele mooie kleine camping met prachtig uitzicht vanaf alle plaatsen. Isaak en Danielle zijn erg gastvrij en proberen het iedereen naar de zin te maken. Ze geven goede tips voor uitstapjes en staan altijd voor je klaar. We hebben een hele fijne tijd gehad en ook erg genoten van de kipavond waarbij vis gemaakt is voor onze dochter die geen vlees eet. Een echte aanrader als je houdt van een rustige, eenvoudige camping in een prachtige omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Henk-Jan en Natasja15-06-2019

Heerlijk!

We verbleven op de camping van Isaak en Daniela, die ons heel hartelijk en gastvrij ontvingen vanaf de opening van het seizoen. We hadden een verbluffend uitzicht over de heuvels, de dorpjes op de heuveltoppen, op de prachtige Monti Sibilini en de steeds veranderende kleuren van de landbouwgronden die doorsneden werden door kronkelende weggetjes. De camping is heel netjes en goed onderhouden, de plekken zijn ruim. Wat ons betreft de mooiste camping van Le Marche!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    7Fam. Van Essen11-11-2018

NL enclave in mooi stukje Italie

Indien je van een volledige NL camping houdt met “ons kent ons” mentaliteit dan is het zeker de moeite waard. Idd eigenaren doen erg hun best en het gebied is betoverend. Verder is het op de camping om 22:00 wel stil, alleen hebben de diverse honden in de buurt ons vaak wakker gehouden even als de hanen die om 5:00 opstaan... Camping was voor een keer leuk, omgeving komen we zeker wel voor terug.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Gertrude04-09-2018

Top camping!

Camping met een prachtig uitzicht en zeer gastvrije eigenaren! Ook wij waren onder de indruk van de vele Nederlanders maar na een paar dagen ontdekten we hoe gezellig dat eigenlijk ook is. Isaak en Danielle doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken: de gezamelijke diners, de voederssessie van de dieren met de kleinsten, de beschikbaarheid bij vragen dat tezamen is echt top. Wij zaten in Greencamp safaritent 1 en hebben werkelijk een heerlijke vakantie gehad met onze kinderen van 6 en 10. We hebben ze nauwelijks gezien omdat er vrienden in overvloed waren en ze door de kleinschaligheid van de camping alles prima zelf konden doen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Eric26-08-2018

Geweldige camping

Dit was het derde jaar dat we naar deze camping gingen, normaal gaan we maar 1 x naar een locatie. Eigenaren zijn vrienden geworden. Kinderen maken meteen vriendjes met de andere NL kids. Camping is perfect voor mensen met kids op de basisschool. Zwembad is niet te groot, alles overzichtelijk. Sanitair wordt 3x per dag gereinigd. Isaak is Belgisch dus geen taalbarrière. Veel mooie dingen te doen in de omgeving (strand 30 min, waterpark 45 min, klimbos 45 min/stuwmeer/wandeltochten/markten) enz. Verwacht geen Glamping dit is wel gewoon een goede camping

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Familie Gerritsen26-08-2018

Dat uitzicht tijdens je kopje koffie 's ochtends..

Wat een geweldige camping, Isaak en Daniella staat altijd voor je klaar. Fenomenaal uitzicht vanaf onze plek (18) en ruimte genoeg voor onze grote vouwwagen en een extra tentje. Schaduwplek gecreëerd door Isaak. Sanitair prima en schoon. Genoeg wc's en douches, ruim en lekker warm water. Zwembad is heerlijk, fijne ligbedden. Af en toe waren alle bedden bezet en sleepten we gewoon even een eigen stoeltje mee. 's Ochtends konden de kids mee achter de quad om de dieren eten te geven, 's avonds "Jachtseizoen" met z'n allen. Om 22/23:00 uur was de hele camping doodstil. Brood(jes) en croissantjes kan je bestellen bij de receptie. Af en toe pizza/bbq/kip avond georganiseerd door Isaak en Danielle, heerlijk eten. Supermarkt op 20 min. afstand, kleine supermarkt in het dorp (5 min) en heerlijk schepijs in het cafe op de hoek. We hebben genoten en komen zeker een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Annelies22-08-2018

La dolce vita onder de sterren

Een pareltje, deze mooie, kleine camping in de zuidelijke Marche. Goed onderhouden, met oog voor detail. Gastvrij en ontspannen bestierd door een sympathieke familie. Wij waren hier in juni en hebben genoten van de rust, de ruimte en de schitterende omgeving. Wandelen in een prachtige kloof, een dagje naar de kust, mooie stadjes bezoeken: het kan allemaal. En dan 's avonds met een lekker wijntje genieten van het uitzicht vanaf de veranda van onze safaritent... Absoluut een plek om naar terug te keren!

Gereisd met partner in juni 2018

14 tips over Camping Agricamp T'asteria

• Jana, 11-09-2013

De wijnproeverij die Isaak voor je kan boeken. Heerlijke lokale wijntjes met verrukkelijke hapjes daarbij.
    Dagje strand. En álles in de omgeving.

• Bart, 15-08-2013

Als je uit wil eten: Hotel/restaurant Leone in het dorp heeft fantastisch eten: antipasti, pasta's, pizza's, desserts... allemaal kwaliteitsingredienten en fantastisch bereid. Hotel oogt chique (schitterend uitzicht op terras en zwembad) maar laat je niet afschrikken: prijs is zeer redelijk. Wijnen ook zeer lekker en (naar Belgische normen) belachelijk goedkoop. Een absolute aanrader. Isaac organiseerde een wijndegustatie in de buurt: zeer de moeite.

• treble, 11-08-2013

Ascoli Picena, de vele dorpjes, eten bij La Rosa dei Venti in Ortezzano, etc.

10 vragen over Camping Agricamp T'asteria

• Heidi, 06-11-2017

ondiep zwembadje

hi allemaal, Wat ziet deze v camping er prachtig uit.... Onze jongste is 4 jaar en vroeg me af of er ook een ondiep zwemgedeelte is? En onze oudste van 6 wil graag weten of er veel kindjes van zijn leeftijd zijn? Zelf ben ik benieuwd of er ervaringen zijn met de eigen tenten van de camping zelf ( dus niet de safaritenten) ? bedankt!

• Caatje, 12-07-2017

wasmachine

Is er een wasmachine op de camping aanwezig? Staat wel bij de camping info, maar lees in een recensie dat dit niet zo is.

Cecile, 25-06-2018

Er is zeker een wasmachine. Voor €5 kun je was draaien.

• Marie-louise, 31-10-2014

schaduw-warmte

Bij het zoeken naar een camping voor volgende zomer kom ik telkens bij deze camping terecht! Lijkt me helemaal super... Vraag me alleen af of er kampeerplekken zijn met wat schaduw? Is het niet enorm warm? Of bieden de afdakjes voldoende schaduw? Hoe is de temperatuur 's nachts?

Eddy Huisman, 20-01-2015

Hallo Marie-Louise, De afdakjes bieden wat schaduw maar niet vreselijk veel. Er zijn wel schaduwplekken. En ja het kan er overdag wel eens warm zijn maar het waait meestal iets dus het is dan wat comfortabeler. 's Nachts koelt het meestal wat af. Ook wel lekker dus.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig