Camping Agricamp Picobello

Camping Agricamp Picobello
9,7

279 reviews over Camping Agricamp Picobello in het Nederlands

Fantastische, rustgevende B&B in een prachtige omg

Anthony Visser
1-10-2017

Schone en nette B&B kamer met eigen badkamer. En een veranda met kleine kookgelegenheid en een eigen hangmat. Heerlijk rustig gelegen met mooie uitzichten. Je komt hier helemaal tot rust. Kamping eigenaar is super vriendelijk en behulpzaam. Dit is zeker een aanrader!

Heerlijk relaxen, eten en genieten.

Karin
1-10-2017

Een heerlijke camping met ruime tentplaatsen, zonder stroom en waar de auto gewoon lekker op de parkeerplaats blijft staan. Twee mooie BBQ's om gebruik van te maken zodat je niet elke avond bij je tent wegrookt omdat je buren zonodig iets moeten verbranden. Geweldig uitzicht over een mooi dal, en vooral het geluid van de stilte. Camping voor outdoormensen, rustzoekers. Geen zwembad maar wel het strand op 30 minuten rijden. In de buurt heerlijk eten (ga eens pranzo doen op zondagmiddag bij Montorso of Locanda Del Riccio) voor weinig geld. Prachtige wandelingen in de buurt of in de bergen. Sanitair schoon en ruim voldoende, een plankje in een koelkast per tentplaats en een echte wringer, om je was te wringen en aan de gemeenschappelijke lijn te drogen. En milieu vriendelijk op zonneenergie je telefoon opladen bij het oplaadpunt. Voor mij reden om in mijn uppie 1600 km te rijden. Best place to be!

Gastvrouw Erna is een tof wijf! Ze geeft goede tips heeft goede adviezen. Helpt bij problemen met je wagen en schenkt goede koffie en heerlijke wijn. Verder kan ze geweldige rondleidingen verzorgen in bv Montelparo ( waar ze erg geliefd is)

Het was ons eerste bezoek aan de camping en zeker niet onze laatste, tot gauw

Een fantastische mooie en rustige camping

Louis en Dineke
11-9-2017

Het was de 3e keer dat we op deze camping kwamen.

Eén keer met de tent en twee keer in de pipowagen. De pipowagen heeft prima voorzieningen, vooral de eigen douche en de zonneluifel en buitenverlichting.

Erna was een uitstekende, behulpzame gastvrouw met veel kennis van de omgeving. Zij maakt het verblijf extra plezierig!

geweldig

Bas en Greetje
10-9-2017

heel rustige ligging en opvallend ruime plaatsen. Verder is de eigenaresse zeer behulpzaam en denkt mee bij vragen. Ook ligt de camping gunstig tov de Adriatische zee, natuurgebieden met veel wandelmogelijkheden en kleine en grotere historische plaatsen. De sfeer is ontspannen.

Geweldig!

Arnold e Marian
29-8-2017

Wat hebben we weer genoten van de rust omgeven en camping. Alle complimenten voor Erna wat een geweldige gastvrouw. Volgend jaar gaan we weer en dan gaan we camperen in de chell We tellen nu al af!

Zo moet vakantie zijn!

Fred en Irma
27-8-2017

Voor de tweede keer nu, dit jaar met de meiden, konden ze eindelijk zien waar hun ouders het hele jaar zo naar uit hebben gekeken! Waarom Picobello? Rust, prachtig uitzicht, prachtige opkomst van de maan, schitterende sterrenhemels, alleen maar tenten, schoon sanitair, veel culturele uitstapjes, bergen en zee in de nabijheid, prachtige heuvels om te fietsen, gezellige dorpsfeesten met de hartelijkheid en het enthousiasme van de Italianen, heerlijk eten en bovenal onze lieve, gastvrije Erna, altijd boordevol ideeën en tips met een gezonde dosis humor, ja dat alles maakt dat deze camping gewoon picobello voelt, ook voor een derde keer. Joehoe!

Een plek om naar terug te keren!

Jos en Vincent
25-8-2017

Gastvrouw Erna geeft je bij aankomst het gevoel of je bij familie aankomt! Warm, hartelijk en vol goede tips voor een geweldige vakantie. We hebben enorm genoten van de rust, de riante plek en het prachtige Le Marche. Geen stroom, geen wasmachine, geen caravans... heerlijk! Kamperen op z'n best.

Heerlijke plek om te ontspannen

Roel & Francine
22-8-2017

Agricamp Picobello is een plek waar je naar terug gaat. Het uitzicht en de faciliteiten op de camping zijn uitstekend. Wie heeft nu nog een wringer tot zijn beschikking op de camping? Waar vind je nog campings zonder auto's en caravans en stroom? Dus voor mensen die rust en gemak zoeken is dit een perfecte plek. Erna is ook onovertroffen als vriendelijke gastvrouw met goed gevoel voor humor.

We wilden eigenlijk niet naar huis....

Jeannette
21-8-2017

Het was de tweede keer dat we op deze heerlijke camping kwamen, het voelde als thuiskomen, het is zó'n fantastische plek, prachtige omgeving, super ruime plaatsen, keurig sanitair, heel relaxte sfeer, rustig, gewoon zalig!

Een auto is een must, deze heb je nodig om de omgeving te verkennen; de bergen en het strand, de dorpjes, de ijssalons!

Erna is een geweldig mens, ze runt de camping met B&B, een huurtent (mooi!) pipowagen en shell.

Had ik al iets over de sfeer gezegd? Zulke leuke mensen ontmoet!

Dankjewel Erna, voor drie fantastische weken, voor je humor en je stralende lach, het was weer geweldig om bij jou te mogen verblijven!! Ik zeg gewoon: Tot ziens!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Agricamp Picobello in Montelparo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Agricamp Picobello zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.