Camping Agricamp Picobello

• 9.6Staat v/h sanitair
  • 9.6Eetgelegenheden

Zoover gold Award 2019

Meer camping info

Verblijf in rust op het Italiaanse platteland bij Camping Agricamp Picobello. De camping is ideaal voor rustzoekers en er is dan ook geen animatie. ‘s Ochtends kan er gezorgd worden voor een ontbijt met verse broodjes. Zowel de zee als de bergen zijn op een half uur afstand. Vraag vooral de gastvrouw voor tips over uitjes en restaurants.

335 reviews over Camping Agricamp Picobello

• 2019
    9Miek & Bas17-08-2019

Heerlijk!

Geweldige camping en heerlijk verblijf, mede door gastvrijheid en kennis van de omgeving van gastvrouw Erna. Ruime plaatsen, mooi uitzicht, goede ligging en prettige sfeer.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 10Johan & Caroline van Batenburg05-08-2019

Voor het eerst waren we op deze camping en het is ons geweldig bevallen. Een werkelijk schitterend uitzicht, zeer ruime plaatsen en aan werkelijk alles is gedacht door de geweldige gastvrouw Erna. Ook de omgeving is erg mooi waarin je verschillende wandeltochten kunt maken. De pittoreske dorpjes maken het helemaal af, je bent hier in het echte Italië en met de vriendelijke lokale mensen heb je meteen een warm contact. De slager in Montelparo is een must en eten bij restaurant Belvedere in Monteleone is zowel lekker als adembenemend vanwege het uitzicht. Deze camping en regio gaan we zeker nog eens bezoeken.

• 10Michiel&Saskia26-07-2019

Heerlijke en rustige camping in prachtige omgeving

Voor de tweede keer met de tent op Agricamp Picobello gestaan. Afgelopen jaren ook andere campings (we willen elk jaar iets anders) in de Marche bezocht, maar telkens vergeleken we het weer met deze camping, omdat het ons de eerste keer al zo goed bevallen was. Dit jaar besloten we om weer terug te keren. Het voelde als thuiskomen! Wat een warm welkom van Erna, de gepassioneerde eigenaresse, wat een mooie en grote plek voor onze tent en wat waren de uitzichten weer prachtig! Dit is en was genieten met een grote 'G'!!

• 10Emiel en Froukje26-07-2019

prachtige streek.

We waren voor het eerst in de Provincie Marken ,in Italie. We houden van kamperen,wandelen,lekker eten en oude dorpjes en steden bezoeken. De vakantie was geweldig. heerlijk gewandeld en eten bij " de boer" Agriturismo,was super. In de omgeving super mooie wandel mogelijkheden,in prachtig berg gebied. De camping was bovenverwachting. Ruime plaatsen,prachtig uitzicht,leuke contacten ,geweldige gastvrouw en ook belangrijk ,schoon sanitair.

• 10Kristof Staes21-07-2019

Nooit kan je deze plaats ooit vergeten !!!

Hier zijn 'De Belgen'! Als mensen 1600 km rijden en dit voor de 7e maal, dan moet er wel iets sprookjesachtig zijn ...Een camping waar een 15 tal zeer ruime plaatsen zijn, enkel voor tenten. maw, alle mensen die met dezelfde 'mind spirit' naar hier komen, GENIETEN ! Prachtige ligging in het midden van de uitval naar de zee of de bergen. Supervriendelijke gastvrouw waar echt niks te veel voor is ! Wie haar niet in het echt heeft gezien kan het eigenlijk niet ervaren. Hier moet je gewoon zijn voor rust, vrienden, goed eten , leuke babbels, stevige wandelingen, plaatsjes bezoeken, zonnekloppen aan het strand.

• 10Ton Schönwetter19-07-2019

Absolute aanrader. Eenmaal geweest, kom je terug.

Voor wie rust en ruimte zoekt. En van natuur houdt en mooi heuvelland houdt. Mooie landschappelijk gelegen camping. De camping ligt halverwege het strand en de Monti Sibillini. Goede uitvalsbasis voor wie van natuur en cultuur houdt. Er kunnen alleen tenten op het terrein. Zeer ruime plekken. Deze camping is bijna niet te overtreffen.

• 10Hans & Elly Stevens18-07-2019

Deze vakantie krijgt van ons een dikke 10

Als of je thuis komt ... Meerdere keren al geweest (iets wat we eigenlijk nooit doen). Bij Erna komt alles samen; gezelligheid, rust, prachtige omgeving, veel ruimte rondom je tent, 's avonds met andere gasten ervaringen uitwisselen rondom ' de borreltafel', heel schoon sanitair, grote koelkast. Gezamenlijke activiteiten, zoals wijnproeverij en eten in het stamcafé van Montelparo bij Nico. Mooie wandelingen gedaan in de heel bijzondere omgeving van het Nationale park Monti Sibillini. Niks hoeft, alles kan. Erna is zeer behulpzaam, supervriendelijk en lief voor al haar gasten. Wat ons betreft krijgt zij een dikke 10. We gaan hier zeker terugkomen!

• 9Petra Bruinsma en Bert Otte11-07-2019

Hier komen wij absoluut terug.

De camping ligt op een mooie heuvel met prachtig uitzicht over het dal en is goed bereikbaar. De tentplaatsen zijn groot. Het sanitair is goed en schoon. Erna, de campingeigenaar, is misschien wel de meest hartelijke campingbaas die ik heb meegemaakt. Zij denkt mee met de activiteiten die je wilt doen, geeft prima voorstellen en vraagt bij terugkomst hoe het was. De dag voor vertrek konden we gebruik maken van een shell en onze tent inpakken. Zodoende konden we vroeg vertrekken.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Harry Vis02-07-2019

Fantastisch verblijf.

Wij hebben 11 dagen gebruik gemaakt van het B&B. Na een succesvol verblijf in 2018, zijn wij wederom naar het domein van Erna Prins gegaan. Zij heeft haar zaken fantastisch voor elkaar. Haar gastvrijheid, prima accommodatie, prachtige omgeving maakt een vakantie onvergetelijk. Het ontbijt is overweldigend. Daarnaast organiseert zij voor de gasten tripjes in de omgeving, waar heerlijk kan worden gegeten en wijn geproefd.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Karin28-06-2019

De schoonste, rustigste, meest gastvrije camping

De schoonste, rustigste, meest gastvrije camping van heel Italie. Superschone douches en toiletten, koelkasten voor je boodschapjes, ruime tentplaatsen met geweldig uitzicht, zee op 20 minuten rijden, bergen op 30 minuten tot 60 minuten rijden, wandelingen mogelijk op elk niveau, heerlijk eten in de omgeving, camping serveert lokale wijnen en likeuren/dranken, maar ook fris, water, thee, koffie. De eigenaresse geeft je het gevoel van thuiskomen, altijd een luisterend oor, geeft goede tips waar te wandelen of waar heen te gaan. Een betere camping kan je je niet wensen. Er is geen zwembad maar wel een hangmattenhuis en in de zomer een poedelbadje voor de kleintjes. Om af te koelen kan je onder de buitendouche gaan staan. Ook lekker :-) Voor mij de nr 1 camping (met stip!!) in Italie!!

Alleen gereisd in juni 2019

Camping Agricamp Picobello info