Camping Agricamp Picobello

• 9.6Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2018

Meer camping info
Tonen op kaart

Verblijf in rust op het Italiaanse platteland bij Camping Agricamp Picobello. De camping is ideaal voor rustzoekers en er is dan ook geen animatie. ‘s Ochtends kan er gezorgd worden voor een ontbijt met verse broodjes. Zowel de zee als de bergen zijn op een half uur afstand. Vraag vooral de gastvrouw voor tips over uitjes en restaurants.

326 reviews over Camping Agricamp Picobello

• 10Karin28-06-2019

De schoonste, rustigste, meest gastvrije camping

De schoonste, rustigste, meest gastvrije camping van heel Italie. Superschone douches en toiletten, koelkasten voor je boodschapjes, ruime tentplaatsen met geweldig uitzicht, zee op 20 minuten rijden, bergen op 30 minuten tot 60 minuten rijden, wandelingen mogelijk op elk niveau, heerlijk eten in de omgeving, camping serveert lokale wijnen en likeuren/dranken, maar ook fris, water, thee, koffie. De eigenaresse geeft je het gevoel van thuiskomen, altijd een luisterend oor, geeft goede tips waar te wandelen of waar heen te gaan. Een betere camping kan je je niet wensen. Er is geen zwembad maar wel een hangmattenhuis en in de zomer een poedelbadje voor de kleintjes. Om af te koelen kan je onder de buitendouche gaan staan. Ook lekker :-) Voor mij de nr 1 camping (met stip!!) in Italie!!

Alleen gereisd in juni 2019

• 10Jan Willem van der Heijden28-06-2019

Een heerlijke week in een prachtig gebied.

Picobello is een fantastisch klein natuurkampeerterrein. Wij verbleven in de Picobello Shell, een comfortabel en ompact vakantiehuisje.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Jeannette Buijs27-06-2019

Wanneer mogen we weer??!!??

Het voelt als thuiskomen bij Erna, we waren dit jaar voor de vierde keer te gast op haar camping. Maar we noemen het geen camping, maar het Paradijs op aarde. Slapen in je tent met heerlijk veel ruimte om je heen, respect voor elkaars privacy, schoon sanitair, lees de reviews maar, dat zegt genoeg!

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Emile & Ineke07-06-2019

Een fantantische camping voor actievelingen

Geen campers en caravans, wel een prima plek oor tent-kampeerders. Een camping waar je gastvrij wordt ontvangen , met ruime plekken voor je tent. Tevens zijn er twee B&B kamers, een Pipowagen, een huur tent en een Shell. Een kleinschalige camping op een mooi terrein met een geweldige gastvrouw en met goede sanitaire voorzieningen. Bergen (wandelingen) , strand (luieren en eten) en cultuur (dorpjes en steden) op relatief korte rij-afstand. Ook in de directe omgeving een ruime keuze aan eetgelegenheden.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8joost 's Gravemade30-11-2018

massa toerisme vrij!

Wat een rust, wat een omgeving , wat een natuur, wat een geschiedenis. Op het ene moment loop je in de middeleeuwen, op het andere moment in het hooggebergte. Erna waakt over haar gasten op een zeer prettige manier, vraagbaak bij uitstek met geweldige kennis van de omgeving. Heerlijk gebruik gemaakt van de pipowagen met laat in de avond een pipochello, als afscheid van weer een verblijfsdag op deze geweldige rustgevende camping. Dank Joost en Frieda

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Renee24-11-2018

Heerlijk

Prachtige omgeving, fijne camping waar je je snel thuis voelt. De wringer voor je dagelijkse wasje is een gouden greep, heerlijk zen om de was er even doorheen te halen. Mooie (race)fietstochtjes in de buurt, en legio mogelijkheden om te wandelen in de bergen. Eten in Italië is bepaald geen straf, zeker niet in de Marche.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9D & B24-11-2018

Lekker kleinschalig

Kamperen in een tent is leuk, maar de shell is echt een aanrader!

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Nicky23-11-2018

Heerlijke plek!

Een geweldige plek! De camping Superruime plekken met een fantastisch uitzicht. Wij hadden ons kind van 5 jaar mee en die heeft zich super vermaakt op de camping (met andere kinderen die er op dat moment waren). De omgeving 1 van de mooiste regio’s van Italië op het gebied van cultuur en natuur. We hebben diverse dorpjes en stadjes bezocht en je waant je af en toe in een openlucht museum zo ontzettend mooi. Hooggebergte (voor iedere wandelaar wat wils) en het strand op 30-45 minuten rijden afstand. De gastvrouw Erna maakt echt het verschil. Ze is superbetrokken met haar gasten en organiseert leuke uitjes met haar gasten (bijvoorbeeld uit eten met zijn allen in 1 van de lokale restaurants of naar een dorpsfeest). Uiteraard geen verplichting, voor ieder die mee wilde. Ook kon ze ons goed vertellen welke activiteiten ook voor onze zoon leuk en goed te doen waren. Kortom, het is de afstand rijden meer dan waard geweest voor ons!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Smitties19-11-2018

Rustige, heerlijke plek waar je je door de goede zorgen en gastvrijheid van Erna gelijk thuisvoelt. Het ontbijt ‘s morgens op de veranda van de B&B is prima. Elke ochtend weer iets lekkers. Al 10 jaar een plek waar we steeds terugkomen en we niet genoeg krijgen van de mooie Le Marche en Agricamp Picobello

Gereisd met partner in mei 2018

• 10HJ19-11-2018

Fantastisch!

Agricamp Picobello is een ontzettend fijne camping om te verblijven. Fantastische gastvrouw, mooie campingplaatsen, schoon en ruim sanitair. De wegen naar de camping zijn goed te rijden. De camping ligt erg centraal in een mooi gebied dat nog niet is overspoeld met toeristen. Het strand is een half uur rijden, de bergen een uurtje en in de directe omgeving zijn allemaal leuke dorpjes en stadjes. Kortom, Agricamp Picobello is een ontzettende aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

30 tips over Camping Agricamp Picobello

• ernarob, 29-04-2014

Als het om uitgebreide informatie gaat betreffende de outdoor activiteiten van Agricamp Picobello zou je ook eens moeten kijken op: http://outdoorinitalie.weebly.com/ Daar lees je alles over de georganiseerde en begeleide excursies, klimmen en klimlessen en het persoonsprofiel van Rob als "Outdoorman".

• Cor.NL, 20-01-2014

Vanwege de aankomst en vertrektijd van het vliegtuig op Pescara, is er voldoende tijd om de omgeving per huurauto te verkennen.

• Joep van den Heuvel, 24-09-2013
    • ipv met de auto zijn we met Ryanair gevlogen (Fly Drive) op Ancona. Nauweliijks duurder, veel rustigere reis, zeker met kinderen. Autootje stond klaar op vliegveld (Hertz)
    • schelpenmuseum in Cupra Maritima
    • doe een nachtwandeling met Rob. Spectaculair
    • Strand in Cupra Maritima (2 stoeltjes met parasolletje, 5 euro, leuke boulevard voor de kinderen)
    • De watervallen in het nationale park. Dammen bouwen in heerlijk koel water.
    • Wijnproeverij met een aantal gasten was erg gezellig

5 vragen over Camping Agricamp Picobello

• Evelien Meijer, 25-06-2017

reserveren?

Is reserveren noodzakelijk? (Juli)

• Dorien Neuteboom, 03-09-2016

Vouwwagen

Mag een vouwwagen wel op deze camping? Of alleen tenten?

• paula, 15-04-2014

wie weet of ik op deze camping met een camper mag

Is op deze camping ook een camper toegestaan?

paula, 28-04-2014

dank je wel Jovanka,dat zal ik doen! paula

Jovanka, 28-04-2014

Hoi Paula, in het voor- en naseizoen is het toegestaan om met een (kleine) camper op het terrein te staan. Neem anders even contact op met Rob of Erna, zij kunnen je de details vertellen! Groet Jovanka

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan