Camping Agricamp Picobello

271 reviews over Camping Agricamp Picobello in het Nederlands

Een unieke vakantie!

Marijke
17-8-2017

Vanaf het eerste moment voelden wij ons hier thuis. Wij wilden nog een keer met het hele gezin kamperen ( twee zonen van 19 en 21 jaar en een dochter van 14 jaar ). Camping Picobello bleek een geweldige keuze te zijn. Wij kozen voor de huurtent en ook dat pakte heel goed uit. ( van alle gemakken voorzien, netjes en schoon ) De huurtent staat op een schitterende plek, maar dat geldt voor alle plaatsen op de camping. Bovendien is alles zeer ruim opgezet en er is voldoende schaduw. Erna is zeer gastvrij en behulpzaam. Ze weet heel veel van de omgeving en je kunt altijd bij haar terecht voor vragen. We hebben schitterende wandelingen gemaakt, door de tips van Erna heerlijk gegeten in lokale restaurantjes, mooie stadjes bezocht, lekker gezwommen in de zee en genoten van de rust. Kort samengevat: Een unieke vakantie voor het hele gezin!

Echt Picobello!!

Geert en Sylvia
15-8-2017

We waren deze zomer voor de derde keer op camping Picobello. Het was wederom een heel erg fijn verblijf. Ons verblijf was in de picobello Shell. Dat is echt een aanrader. Het is een houten (luxe) tent. Dat wil zeggen dat er vaste bedden zijn (een 2 persoonsbed en een stapelbed) maar voor de rest is het redelijk basic. Dat maakt het ontzettend leuk en knus. Erna is echt een topper! Ze is een ontzettend lieve en goede gastvrouw, die weet wat je nodig hebt en altijd interesse in je heeft. Ook kan ze je hele goede tips geven over wat te doen en te zien in de omgeving. Ook voor een goed restaurant weet ze je goed raad te geven! De omgeving heeft veel te bieden. zowel de bergen als het strand zijn op een half uur rijden van de camping. De dorpen en stadjes zijn stuk voor stuk plaatjes. Kortom voor ons de perfecte locatie om vakantie te vieren. Erna bedankt voor alles. We komen graag nog eens bij je terug.

..op z'n Italiaans: perfetto!!

Corine en Rob
13-8-2017

Tja, wat valt er nog toe te voegen aan de uitstekende kwalificaties en beschrijvingen van al die enthousiaste kampeerders op deze camping? Niets, want het is allemaal heel erg waar wat ze schrijven en dus kan het niet beter als je van kamperen en genieten in Italië houdt. Gewoon doen dus en wees gewaarschuwd: je wilt vast en zeker weer terug ; )

Een warm welkom van de gastvrouw, alsof je thuiskomt. Ze weet ontzettend veel over de omgeving, stranden, plaatsjes/dorpjes, wandelingen in de bergen, marktjes, lokale activiteiten, dorpsfeesten, restaurants, schoenenwerkplaats en -verkoop, musea. De camping heeft zeer ruime plekken met ieder zijn eigen karakteristieken. Het uitzicht is prachtig, de hangmatten zijn favoriet om te relaxen of zelfs te slapen en de tafeltennistafel zorgt voor de nodige activiteit met een lekkere koude buitendouche als verkoeling na afloop. Kortom een plekje dat je eigenlijk als juweeltje voor jezelf wilt houden weg van het massatourisme en toch dichtbij strand, bergen, leuke stadjes en goede restuarants/pizzeria's.

Super camping met uitzicht op de bergen!

Kija
11-8-2017

Wat een super mooie en verzorgde camping; fantastisch!!

Erna - de eigenaar - is attent met humor. De campingplaats is groot, er is schaduw/ zon, er zijn extra picknicktafels en hangmatten. Het uitzicht is fabuleus, de omgeving prachtig. Leuke dorpjes, mooi wandelen en niet te ver van zee.

Er zijn koelkasten voor je eten, fijne douches en goed sanitair. Het aller fijnst is de rust, niet teveel camping plaatsen en leuke camping gasten. Je voelt je hier direct 'thuis'. Een plek om vaker terug te komen; het is er Picobello!

Heerlijk tot rust komen!

Johan en Evelien Meijer
5-8-2017

Mooie plekken, veilig gevoel (tent nooit dicht gehad), gezellig, vriendelijk, schoon, fijne gastvrouw, prachtige authentieke dorpjes, leuke restaurantjes met heerlijk eten, weinig toeristen, fantastisch wandelen, pittig wielrennen, strand dichtbij, etc........en voor herhaling vatbaar!

Ontspannen en actief genieten in de natuur

Sietske
5-8-2017

Ik heb voor de vierde keer een heerlijke vakantie gehad bij agricamp picobello. De omgeving (bergen en zee) maken dat er een afwisselend programma mogelijk is. De ene dag wandelen, de andere dag op een bedje uitrusten op het strand. De sfeer op de camping vind ik aangenaam, een persoonlijke benadering van de eigenaresse maakt dat je je al gauw thuisvoelt. Daarnaast is de camping goed ingericht voor ontspanning en rust. De uitzichten vanuit de tent en hangmatten zijn adembenemend.

Fantastisch rustige en mooie camping

René
4-8-2017

Ruime plekken, mooie omgeving, schoon en ruim opgezet sanitair met een ideale wringer en hartelijke gastvrouw die de omgeving goed kent!

Volledig tot rust komen? Dit is DE plek!

Kleijn & Bouwmeester
3-8-2017

Prachtige plek. Gerund door een supergastvrije eigenaresse.

Deze camping is een kleine, intieme camping met mooie plaatsen (voldoende schaduw en uitzicht). De eigenaresse zorgt voor een persoonlijk warm welkom. Ze geeft goede adviezen over uitjes/wandelen/horeca in de omgeving die je zelf kan doen of waar je, als je dat wilt, met anderen naartoe kan gaan. Er wordt bij alle vragen met je meegedacht. De camping biedt praktische oplossingen zoals gebruik van koelkasten voor alle gasten, oplaadpunt voor electronica en verse eieren, croissants, brood of koffie in de ochtend . Daarnaast is het een omgeving waarin je zowel rust vindt en op jezelf kunt zijn als gezellig een borreltje kan drinken met andere gasten. Er heerst een vriendschappelijke sfeer. Bij tegenslagen of pech wordt er meegedacht, alles is er op gericht je vakantie ontspannen en prettig te laten verlopen. Het is een kleine camping die een persoonlijke benadering en geen overdreven opsmuk in een mooie balans weet te brengen. Daardoor is er eigenlijk ook niet iets te benoemen wat niet goed is.

Camping Agricamp Picobello 9.68 10 271 .