Camping Agricamp Picobello ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Joke en Jan te Kloeze-Koobs

Joke en Jan te Kloeze-Koobs
20-10-2017

Medio juni 2017 waren wij van plan om in midden Italië te gaan kamperen. Camping uitgezocht. Bij aankomst bleek de ligging tegen te vallen. Eh, ja, wat dan? 9 Jaar geleden kampeerden wij op camping Picobello in Montelparo. Het was de eerste keer dat we zeiden: “Hier willen we nog weleens staan”. Het was er nog niet van gekomen. Maar, goed, nu toch maar richting Montelparo. Er zijn daar meerdere, kleine campings. Eentje uitgezocht waar we nog niet eerder waren geweest. Bij aankomst: nee, dit gaat niet bevallen. Toch naar Erna? Ja, dus. Heel fijne ontvangst, na al die jaren. Wat een fijne plek, wat een lieve gastvrouw. Wat een omgeving. Wat een “lekkere” restaurantjes. Volgens ons hadden we de mooiste plek, schitterend uitzicht. We hebben – weer – volop genoten. Ja, wat klopt er eigenlijk niet? We kunnen ’t niet bedenken. Sanitaire blok prima. Hygiëne: idem. Wij wensen Erna alle goeds toe; petje af voor deze gastvrouw die je kampeerleven heel aangenaam weet te maken.

Joke en Jan te Kloeze - Koobs