Camping Agricamp Picobello ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Martin van der Kuil

gastvrij plekje in prachtige omgeving

Martin van der Kuil
4-10-2017

Na jaren weer terug bij Picobello kozen we deze keer voor overnachting in de Shell (een sfeervol en comfortabel soort blokhut, ingericht en met eigen terrasje). Schitterend! En onze herinnering aan de vorige keer werd bevestigd: dit is zó'n paradijselijk plekje, goeie uitvalsbasis voor het verkennen van de bergen, heuveldorpjes en dalen in de omgeving, maar voor een onvergetelijke vakantie hoef je niet eens weg, de camping is al mooi en gezellig genoeg. En niet zo vol gepropt met tenten als je doorgaans ziet in Italië, je hebt een royaal perceel voor jezelf en wordt niet wakker van het gesnurk van je buurman want die ligt een stuk verderop, je hebt er alle ruimte en rust.