5 vragen over Camping Agricamp Picobello

• Evelien Meijer, 25-06-2017

reserveren?

Is reserveren noodzakelijk? (Juli)

• Dorien Neuteboom, 03-09-2016

Vouwwagen

Mag een vouwwagen wel op deze camping? Of alleen tenten?

• paula, 15-04-2014

wie weet of ik op deze camping met een camper mag

Is op deze camping ook een camper toegestaan?

paula, 28-04-2014

dank je wel Jovanka,dat zal ik doen! paula

Jovanka, 28-04-2014

Hoi Paula, in het voor- en naseizoen is het toegestaan om met een (kleine) camper op het terrein te staan. Neem anders even contact op met Rob of Erna, zij kunnen je de details vertellen! Groet Jovanka

• marieke, 22-08-2012

strand en zee

Dag lezer! Kan iemand mij vertellen wat de afstand tot zee is , of er sprake is van een vrij strand, en wat het mooiste stuk is?

Dank.

Familie Van Ginkel, 27-08-2012

Een half uurtje rijden met de auto. Het strand is deels vrij, maar het is aan te raden om een stoel en parasol te huren gezien de temperaturen in de zomer of anders een parasol mee te nemen. Sommige delen van het strand zijn verpacht aan de verhuurders van strandstoelen en restaurants.

• irene meerveld, 02-02-2011

caravan

Hallo,ik wil graag weten of bij jullie ook caravans mogen staan zoja hebben jullie dan ook stroom voor de gasten in de reacties stond van niet maar misschien is het komend seizoen wel .

Met vriendelijke groet, Irene Meerveld

karin_anthony, 04-10-2011

Op Picobello kunnen geen caravans staan, het is alleen voor tenten. De auto kan op de parkeerplaats staan. Er is geen stroom bij de tentplaatsen.