Appartement Borgo Belfiore

Op en top gastvrijheid!

Stephanie
11-1-2018

+ Gastvrij

+ Bij de inrichting van alle appartementen is gelet op de kleinste details, ieder appartement heeft een geheel eigen stijl die je terug in de tijd brengt.

+ Adembenemend uitzicht

+ Je kan de ultieme rust opzoeken rondom de Borgo maar er zijn genoeg plekken binnen bereik waar je wat meer drukte en activiteit kan opzoeken

+ Kidsproof

Wat een heerlijk verblijf, een aanrader!

Fam. Brouwer
3-10-2017

Wat hebben we een heerlijke vakantie gehad en genoten van de gastvrijheid van Pieter en Suzanne. Borgo Belfiore is echt prachtig gelegen. Zoek je rust en ruimte dan kun je het hier vinden. Er is voldoende te doen in de nabij omgeving en het uitzicht is werkelijk schitterend. Dit is echt voor herhaling vatbaar.

Er is écht alles wat je nodig hebt: goed weer, zwembad, gastvrijheid, prachtige omgeving, lekker eten en drinken, fraaie appartementen én het is in een van de mooiste gebieden van Italie: de Marken. Je kan er de stilte horen, enorm veel sterren zien (het is er echt donker 's avonds) en van de zee genieten (20-25 min rijden).

Heerlijk!

Degen
17-9-2017

Een heerlijke plek in de door ons geliefde Marken. Deze plek heeft alles om een geweldige vakantie door te brengen; sfeer, mooi zwembad, schone appartementen, betoverend uitzicht en een hele lieve gastheer en gastvrouw.

Als strandliefhebbers dachten wij dat de afstand tot het strand (30-40 min. rijden) misschien een min puntje zou zijn... maar elk ritje door dit glooiende landschap was het weer waard!

Super verblijf!

annelies
30-8-2017

met ons gezin met 2 kinderen verbleven wij een week bij Pieter en Suzanne. De hartelijkheid van deze mensen kent geen grenzen. Geen vraag is hen te veel, steeds bereid om te helpen. Ze kennen fantastische plekjes waar je anders niet komt en delen die graag met hun gasten. De appartementen zijn zeker in orde. Alles wat je nodig hebt is voorhanden, en anders kan je het gewoon vragen. Heel mooi en groot domein met veel gezellige hoekjes voor de nodige privacy. Topadresje!

Prachtige plek met veel gastvrijheid!

Ellen
5-8-2017

8 dagen doorgebracht op deze prachtige plek. Deze mooie locatie wordt gerund door Pieter en Susanne die ontzettend gastvrij zijn en met veel liefde en passie deze Agriturismo runnen. Onze kinderen hebben een geweldige week gehad en hebben zich erg goed vermaakt met veel Nederlandse leeftijdsgenootjes.

Genieten bij Borgo Belfiore in De Marken

Mechteld Alberts
28-7-2017

Dank jullie wel, Pieter en Susanne, voor de heerlijke tijd die wij, samen met onze kinderen van 14 en 15 jaar, op Borgo Belfiore hebben gehad! Alles voor een fijne vakantie klopte: jullie gastvrijheid, het met smaak en compleet ingerichte appartement, het zwembad en de adviezen voor trips en lekker eten in de buurt! En niet te vergeten het uitgebreide Italiaanse diner met alle gasten!

De kinderen hebben genoten van de andere Nederlandse kinderen en van het zwembad, en wij van de diverse dorpjes zoals Urbino, Corinaldo, Ostra en Jesi. Ook op de fiets was er in de buurt genoeg uitdaging!

We hebben niet voor niets ons verblijf verlengd! We hebben een heerlijke tijd bij jullie gehad!

Prachtige locatie in een fantastische omgeving!

Johan Klunder
22-7-2017

Met zorg voor detail gerestaureerde Borgo, gerund door zeer sympathiek echtpaar (eigenaars). Prettige, informele atmosfeer.

Verschillende goede restaurants in de omgeving.

Wauw!

Nick & Kirsten
9-7-2017

Tja hoe zal ik eens beginnen... we zijn nog steeds aan het nagenieten van onze mooiste agriturismo ooit! Wat een geweldige en heerlijke locatie, wat hebben we genoten! En niet in de laatste plaats door de leuke en energieke gastheer en gastvrouw Pieter en Suzanne. Wat een leuke en lieve mensen, die ervoor zorgden dat we ons meteen thuis voelden. Ik kan natuurlijk een heleboel feiten opsommen, maar mijn beste advies is: ga hier naartoe, boek een weekje (of langer) en laat je onderdompelen in La Dolce Vita optima forma! We komen volgend jaar zeker terug en kijken daar nu alweer naar uit!

Heerlijk verblijf

Aniek en wouter
25-6-2017

Hele fijne week gehad! Mooi sfeervol appartement, geweldige omgeving, weinig toeristen. Heerlijk gegeten in de buurt. Pieter en Susanne waren erg gastvrij en behulpzaam met goede tips!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Borgo Belfiore in Montefortino di Arcevia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Borgo Belfiore zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Borgo Belfiore scoort een 9.24 uit 10 op basis van 187 reviews.