Appartement Borgo Belfiore

Appartement
Appartement Borgo Belfiore
9,3

167 reviews over Appartement Borgo Belfiore in het Nederlands

De gastvrouw en gastheer hebben de Borgo met oog voor detail prachtig gerestaureerd. De sfeer is zeer ontspannen en gastvrij. De omgeving is heel mooi, heuvelachtig en vanaf de Borgo kan je genieten van een weids uitzicht hierover. De kamers zijn eenvoudig maar zeer smaakvol en met oog voor detail ingericht. De Borgo is omgeven door bomen zodat er ook voldoende schaduw is in de warmste periode van de zomer.

Na aankomst wil je nooit meer weg...

Ed, alias €l Toro
9-7-2018

Voorseizoen: wat een weelde, rust, weidse omgeving . Wat God in Frankrijk betreft, dit is een Engel in Italië ! En dan met zulke fijne eigenaren op de Borgo Belfiore. Beter kun je het niet hebben. Hulpvol, sympathiek, innemend, lief en vooral zó gastvrij. Heerlijk zulke mensen dan in de buurt te hebben !

Borgo Belfiore ligt in een mooi deel van Le Marche. De omgeving is zeer afwisselend en je bent bovendien binnen drie kwartier aan het strand. Het Italiaanse complex is met veel liefde en oog voor detail opgeknapt. De eigenaren Susanne en Pieter zijn buitengewoon gastvrij en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Bij ons tweepersoons appartement 'Malva' hadden we uitsluitend ochtendzon (tot een uur of drie). De middag- en de avondzon vonden we op het grote terrein bij het zwembad.

Fantastisch!

Linda
25-6-2018

Een prachtige locatie met een misschien nog wel prachtigere uitzichten. Hartelijk ontvangen door de gastheer en gastvrouw (Susanne en Pieter) die je gelijk het gevoel van thuiskomen geven. Door hun ideeën en tips ontzettend veel van de omgeving gezien en heerlijk gegeten bij de diverse restaurants in de omgeving van de Borgo. Onze 2 weken vlogen voorbij.

Echt een aanrader voor een ieder die wil genieten van een nog ongerept Italië (Le Marche).

Wij komen hier in ieder geval zeker nog eens terug.

Authentieke locatie, gastvrij: dolce vita!

Twan en Winny Stemkens
24-6-2018

Authentieke locatie met veel historie met mooi uitzicht over het typische landschap van de Marken. Allerhartelijkst ontvangen door Suzanne en Pieter Vening. Ze hebben door hun jarenlange ervaring veel kennis over de omgeving en dat delen ze graag.

We hebben een mooie week gehad waarbij we een olijfproeverij hadden en eten uit hun eigen tuin (Suzanne maakt o.a. eigen vijgen en kersenjam en cakes). Het bezoek met hen aan een het restaurant, ergens op een top van een heuvel, van de gebroeders Marko en Mirko met in de keuken hun moeder was een bijzondere lekkere en aangename belevenis. De eigen gemaakte (salami)worsten smaken heerlijk.

Een aanrader voor iedereen die wil genieten van Italië, de omgeving, die historie, het eten en de natuur.

Op en top gastvrijheid!

Stephanie
11-1-2018

+ Gastvrij

+ Bij de inrichting van alle appartementen is gelet op de kleinste details, ieder appartement heeft een geheel eigen stijl die je terug in de tijd brengt.

+ Adembenemend uitzicht

+ Je kan de ultieme rust opzoeken rondom de Borgo maar er zijn genoeg plekken binnen bereik waar je wat meer drukte en activiteit kan opzoeken

+ Kidsproof

Wat een heerlijk verblijf, een aanrader!

Fam. Brouwer
3-10-2017

Wat hebben we een heerlijke vakantie gehad en genoten van de gastvrijheid van Pieter en Suzanne. Borgo Belfiore is echt prachtig gelegen. Zoek je rust en ruimte dan kun je het hier vinden. Er is voldoende te doen in de nabij omgeving en het uitzicht is werkelijk schitterend. Dit is echt voor herhaling vatbaar.

Er is écht alles wat je nodig hebt: goed weer, zwembad, gastvrijheid, prachtige omgeving, lekker eten en drinken, fraaie appartementen én het is in een van de mooiste gebieden van Italie: de Marken. Je kan er de stilte horen, enorm veel sterren zien (het is er echt donker 's avonds) en van de zee genieten (20-25 min rijden).

Heerlijk!

Degen
17-9-2017

Een heerlijke plek in de door ons geliefde Marken. Deze plek heeft alles om een geweldige vakantie door te brengen; sfeer, mooi zwembad, schone appartementen, betoverend uitzicht en een hele lieve gastheer en gastvrouw.

Als strandliefhebbers dachten wij dat de afstand tot het strand (30-40 min. rijden) misschien een min puntje zou zijn... maar elk ritje door dit glooiende landschap was het weer waard!

Super verblijf!

annelies
30-8-2017

met ons gezin met 2 kinderen verbleven wij een week bij Pieter en Suzanne. De hartelijkheid van deze mensen kent geen grenzen. Geen vraag is hen te veel, steeds bereid om te helpen. Ze kennen fantastische plekjes waar je anders niet komt en delen die graag met hun gasten. De appartementen zijn zeker in orde. Alles wat je nodig hebt is voorhanden, en anders kan je het gewoon vragen. Heel mooi en groot domein met veel gezellige hoekjes voor de nodige privacy. Topadresje!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Borgo Belfiore in Montefortino di Arcevia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Borgo Belfiore zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.