Reviews over Montefortino di Arcevia

Prachtige Borgo, zeer relaxt verblijf, gastvrij

Johan,
    26-8-2018

De gastvrouw en gastheer hebben de Borgo met oog voor detail prachtig gerestaureerd. De sfeer is zeer ontspannen en gastvrij. De omgeving is heel mooi, heuvelachtig en vanaf de Borgo kan je genieten van een weids uitzicht hierover. De kamers zijn eenvoudig maar zeer smaakvol en met oog voor detail ingericht. De Borgo is omgeven door bomen zodat er ook voldoende schaduw is in de warmste periode van de zomer.

Na aankomst wil je nooit meer weg...

Ed, alias €l Toro,
    9-7-2018

Voorseizoen: wat een weelde, rust, weidse omgeving . Wat God in Frankrijk betreft, dit is een Engel in Italië ! En dan met zulke fijne eigenaren op de Borgo Belfiore. Beter kun je het niet hebben. Hulpvol, sympathiek, innemend, lief en vooral zó gastvrij. Heerlijk zulke mensen dan in de buurt te hebben !

Prachtig gelegen en stijlvol vakantieverblijf

Gerard,
    3-7-2018

Borgo Belfiore ligt in een mooi deel van Le Marche. De omgeving is zeer afwisselend en je bent bovendien binnen drie kwartier aan het strand. Het Italiaanse complex is met veel liefde en oog voor detail opgeknapt. De eigenaren Susanne en Pieter zijn buitengewoon gastvrij en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Bij ons tweepersoons appartement 'Malva' hadden we uitsluitend ochtendzon (tot een uur of drie). De middag- en de avondzon vonden we op het grote terrein bij het zwembad.

Fantastisch!

Linda,
    25-6-2018

Een prachtige locatie met een misschien nog wel prachtigere uitzichten. Hartelijk ontvangen door de gastheer en gastvrouw (Susanne en Pieter) die je gelijk het gevoel van thuiskomen geven. Door hun ideeën en tips ontzettend veel van de omgeving gezien en heerlijk gegeten bij de diverse restaurants in de omgeving van de Borgo. Onze 2 weken vlogen voorbij.

Echt een aanrader voor een ieder die wil genieten van een nog ongerept Italië (Le Marche).

Wij komen hier in ieder geval zeker nog eens terug.

Authentieke locatie, gastvrij: dolce vita!

Twan en Winny Stemkens,
    24-6-2018

Authentieke locatie met veel historie met mooi uitzicht over het typische landschap van de Marken. Allerhartelijkst ontvangen door Suzanne en Pieter Vening. Ze hebben door hun jarenlange ervaring veel kennis over de omgeving en dat delen ze graag.

We hebben een mooie week gehad waarbij we een olijfproeverij hadden en eten uit hun eigen tuin (Suzanne maakt o.a. eigen vijgen en kersenjam en cakes). Het bezoek met hen aan een het restaurant, ergens op een top van een heuvel, van de gebroeders Marko en Mirko met in de keuken hun moeder was een bijzondere lekkere en aangename belevenis. De eigen gemaakte (salami)worsten smaken heerlijk.

Een aanrader voor iedereen die wil genieten van Italië, de omgeving, die historie, het eten en de natuur.

Montefortino di Arcevia scoort een 7,9 uit 10, op basis van 24 reviews