Tijdelijk €25 aanbetaling

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

72 Reviews over VillaLaDiva

• 9Fam v Bussel28-08-2022

Een aanrader!

Zeer mooie locatie bij het mooie dorpje Montefiore dell Aso. Rustige plek, lekker zwembad, fijne mensen, vers brood in de ochtend. We verbleven in een van de 10 Safari tenten. Gecombineerd met een week San Marino waar men ook Safari tenten verhuurt. Een aanrader!

• 9Natuur
  • 7Familie17-08-2022

Prachtige locatie maar er mist 1 ding

Prachtig gelegen camping en prachtige accomodaties met mooi uitzicht. We hebben alleen echt een plekje gemist bij zwembad waar we een drankje, tosti of iets kunnen halen. Er staat soms heel even iemand en dan moet je het dan snel halen maar vaak was het zoeken bij het hoofdhuis en was er niemand te vinden. Dat is ook vakantie als je gewoon lekker even kunt lunchen of een koffie of biertje kan bestellen. Dus als je dat belangrijk vindt dan is dit een no go. Zeker ook gezien de hoge tarieven in het hoogseizoen verwachten wij deze service wel. Verder was er wel een fijne sfeer en was het goed vertoeven.

• 8Natuur
  • 10Johan06-05-2022

Super!

Echt een aanrader voor de meivakantie, zwembad is gaaf gerenoveerd en heerlijk gegeten op de gezellige eetavonden

• 10Natuur
  • 9Iwan05-05-2022

Het ultieme Italiëgevoel op een prachtige locatie!

Wat een heerlijke vakantie hebben gehad op deze prachtige Agriturismo. Uiterst vriendelijk onthaal door Steven en Diana met een heerlijke maaltijd en de volgende ochtend een gevulde ontbijtmand. In alle opzichten hebben we hier het ultieme Italiëgevoel ervaren: de rust, de gezelligheid, het uitzicht (!) en het heerlijke eten. Elke morgen starten met een verse espresso in het zonnetje en dan dat uitzicht over de heuvels/wijnvelden en de zee... Fijn appartement (6 persoons). Goede bedden, prima badkamer en keuken om zelf keertje te koken. Veel goede tips gekregen voor uitjes en restaurants van S & D. We hebben heerlijk genoten van de avonden die werden georganiseerd: BBQ en een echte houtoven die kwam met verse pizza's. Alles was goed geregeld met mooi gedekte tafels, antipasti, lekkere wijn en limoncello. Mooi zwembad en veel gezellige zitjes. Het was er nu niet erg druk (5 gezinnen totaal). Leuke mensen! Kortom: heerlijke vakantie gehad

• 10Natuur
  • 5Stel24-03-2022

Niet schoon

Het appartement is onvoldoende qua kwaliteit van bedden, handdoeken en keukenapparatuur. De airco was mobiel, stond in de weg. Niet bruikbaar. Gemeenschappelijke BBQ werd niet gecommuniceerd met alle gasten. De bar ligt pal naast appartement. Te hoge prijs voor slecht appartement. Uitzicht en ligging wel goed.

• 7Natuur
  • 10Johan en Anneke28-09-2021

Geweldig ontvangen door Steven en Diana, brandschone accomodatie, overal gezellige zitjes en volop vermaak voor de kids. Dit is vakantie !!!! La Dolce Vita

• 9Fam. Kraai31-08-2021

Heerlijk!!

Heerlijke plek! De tenten waren super, en allemaal met airco en voldoende privacy en mooi uitzicht. Ook netjes en schoon. Ook een heerlijk zwembad en alle faciliteiten die nodig zijn kan je hier vinden. Heel fijn voor zo'n kleinschalige locatie. Steven en Diana hebben ons heel hartelijk ontvangen.

• 9Ruimte
  • 9Familie coppus30-08-2021

Helemaal het einde.

Wat hebben wij genoten van ons verblijf in Villaladiva. Steven en Diana, jullie zijn toppers. Gastvrijheid met een hoofdletter G. Jullie staan altijd klaar mocht er wat zijn en zorgen samen met de gasten voor een gezellige en relaxte sfeer. We zaten in een luxe safaritent , zeer schoon, van alle gemakken voorzien en met een fenomenaal uitzicht vanuit je eigen terras over het prachtige de Marken waar je echt tot rust komt. Gewoon top!

• 9Ruimte
  • 3Fam.17-08-2021

Vergane glorie

-Appartement aan grondige renovatie toe! Losliggende plinten, vloer met scherpe uitsteeksels, handgrepen van een te oude keuken die loszitten, mobiele airco die de warme lucht in de badkamer blaast waardoor extreem warm in de badkamer die ook op is. -Duurbetaalde schoonmaak, het was gewoon vies! Dode insecten, spinnewebben, rondslingerend snoep van voorgangers, zelfs boekjes die achter de bank lagen en vieze tandenborstelopladers die achter waren gebleven.. -Appartement zou van alle gemakken voorzien zijn, wij hebben niet ontdekt welke dat zouden moeten zijn.. -Eigenaren die waarschijnlijk ook graag vakantie houden, terwijl hun gasten daarvoor bij hen zijn.. Niet een keer de vraag gehad of alles naar wens was, ook niet bij uitchecken. -Hun eigen veel blaffende en niet luisterende hond, vies zwembadwater, afbladderende verf.. enz Accommodatie dient bijgehouden te worden. Je kunt niet op het succes van je voorgangers blijven varen...

• 2Ruimte
  • 10Tessa08-09-2020

Gastvrijheid met adembenemend uitzicht.

Geweldig verblijf gehad op Villa La Diva. Welkom onthaal door Diana en Steven. De luxe safaritenten zijn van alle gemakken voorzien. Elke ochtend wakker worden met een adembenemend uitzicht, wat zitten ze toch op een unieke gave plek. Het is heerlijk vertoeven bij het (verwarmde) zwembad met genoeg ligbedjes, maar je kan ook naar het zandstrand op 7 km afstand. In de omgeving zijn genoeg lekkere restaurantjes te vinden en wij hebben een mooie tocht door de verschillende dorpjes gemaakt op Vespa’s, met dank aan de tips van Diana en Steven. Zeer te spreken over Villa La Diva en hun gastvrijheid. Voor herhaling vatbaar en aan iedereen aan te bevelen.

Appartement VillaLaDiva info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Via Aso 146, I-63062