Appartement Villa Alwin

Appartement Villa Alwin

53 reviews over Appartement Villa Alwin in het Nederlands

Schitterend plekje!

Erik VB, 24-9-2017

Afgelopen week zijn we op vakantie geweest bij Villa Alwin. We zijn gevlogen op Pescara en door de gunstige vliegtijden (met kleine kinderen) was dat erg prettig. We hebben daar een auto gehuurd en na een uur rijden kwamen we aan bij Villa Alwin. Hier werden we zeer gastvrij ontvangen, gewoon zoals je dat graag wilt als je de hele dag onderweg bent geweest. Wij hebben met 4 volwassenen en 2 kinderen (3,5 jaar en 8 maanden) geslapen in de 6 persoonstent. Deze zijn van alle gemakken voorzien en de inrichting is erg sfeervol & gezellig. Ook het uitzicht is fantastisch! Alwin en Bionda zijn zeer gastvrij en benaderbaar, dit zelfde geld voor Dennis. Ze kennen (uiteraard) alle leuke plekjes in de buurt en vertellen er graag over waardoor je voor jezelf kunt bepalen waar je heen gaat of juist niet. Kortom, voor ons een super vakantie en we weten zeker dat we nog een keer terug gaan!
Alwin Boerkamp, Eigenaar, 23-10-2017
Dank je wel Erik voor de fantastische review. Fijn te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad bij ons. Super! Wij zien jullie graag weer een keer terug in Villa Alwin. Lieve groepjes, ook aan de rest van de familie! Alwin & Bionda

Aangename verrassing

Mariken, 14-8-2017

Wij zochten een agriturismo waar zowel onze pubers als wijzelf ons zouden vermaken. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. De gezamenlijke bbq-avond en de pizza-avonden aan de sfeervol aangeklede lange tafels (waar je je voor kan inschrijven), zijn erg gezellig en zeer goed verzorgd. Wat opvalt is de warme gastvrijheid van Bionda en Alwin, maar ook zeker de gastvriendelijkheid van vrienden die deze zomer Alwin en Bionda hebben geholpen. Er zijn meer dan genoeg activiteiten in de buurt te ondernemen, geschikt voor diverse leeftijden. Het is prima vertoeven onder de grote veranda, het zwembad, en ook hebben we het gezellig gehad met de andere gasten. Overigens is het hele terrein zeer netjes onderhouden.
Alwin Boerkamp, Eigenaar, 23-10-2017
Lieve Mariken, het doet ons goed te lezen dat jullie een fijne vakantie bij ons hebben gehad. Super leuk ook dat jullie in de meivakantie weer bij ons terugkomen. Wij verheugen ons erop jullie weer te zien. Lieve groeten, Alwin & Bionda

middelmatig, voor en nadelen

oveen, 12-7-2017

+ uitzicht en ligging was erg mooi

+ grote tent met alle voorzieningen

+ vriendelijke gastheer, wil alles voor gasten regelen

+ mooi zwembad

+ als groepsvakantie je ding is dan zit je goed

+ gezamenlijke activitetien

+ leuke strandjes in de buurt

- tent was wel groot maar wel basic in gericht/ action stijl

- weinig dorpjes dichtbij in de buurt ligt vrij afgelegen je moet wel alles met auto doen

- het blijft wel kamperen was onze conclusie hoe mooi de tent ook is, dus tent wordt erg warm waar airco niet tegenop kan, licht in de ochtend, minder luxe.

Wij zullen er niet meer voor kiezen en dan huisje huren, aangezien tent ook niet goedkoper is.

- onze tent stond naast voetbalkooi waar veel gevoetbald werd en grote lichten stonden in een tent hoor en merk je dit wel behoorlijk.

Wij waren met klein kindje dus hadden ook iets ander ritme dan mensen met oudere kinderen

- prijs/kwaliteit vonden wij villa alwin best beetje prijzig.

Alwin Boerkamp, Eigenaar, 13-7-2017
Beste Odette, Bedankt voor je review. Wij betreuren het te lezen dat er achteraf toch een aantal minpunten zijn. Zeker nadat er met zoveel enthousiasme afscheid is genomen. Het "lawaai" bij het voetbalveld hadden wij simpel op kunnen lossen. Foto's van de inrichting, de 2 door ons georganiseerde avondenen de afstand naar de dorpjes (5 minuten met de auto) staan gewoon op onze site en facebookpagina. Het is en blijft inderdaad gewoon een Tent: geluid, licht etc zal er dus helaas altijd zijn.

Alles klopt een plek om zeker terug te komen.
Alwin en Bionda, Eigenaar, 13-7-2017
Dank je wel Lia voor je mooie review. Wij zijn blij te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad.

Wat you see is wat you get and a lot more!

Ronald en Corrie de Vries, 7-7-2017

Wij hebben het fantastisch gehad! Le Marche, is nog echt authentiek Italië. Echt prachtig en super vriendelijke mensen. Villa Alwin, is voor ons the place to be. Wij hebben genoten van fantastisch dagen, gevuld met heel veel gastvrijheid van Alwin en Bionda, maar ook van Dennis en Kristel.

Zowel de tenten als de plek waar de pizza of bbq avonden worden georganiseerd is met zoveel warmte en liefde ingericht, dat hebben wij nog niet eerder gezien. Bij thuiskomst was ik begonnen met het aanprijzen Villa Alwin, maar ben ermee gestopt, straks zit het vol als wij weer een keer terug willen...

Wij hopen dat jullie dit nog lang zo doen en dat wij een keer terug gaan is zeker. Dank jullie wel voor alles, wij hebben enorm genoten. Voor de toekomst alle goeds voor jullie en de jongens.

Hopelijk tot ziens, Liefs Ronald en Corrie

Alwin en Bionda, Eigenaar, 13-7-2017

Lieve Ronald en Corrie,

Bedankt voor jullie lieve woorden en waardering. Wij vonden het ook super leuk om jullie als gast te hebben mogen ontvangen. We zien elkaar zeker nog eens.

Villa Alwin ligt mooi gelegen op een heuvel met een prachtig uitzicht over de heuvels en de zee. Het zwembad is prima en de kinderen waren ook regelmatig te vinden op het voetbalveldje. Wij hadden appartement Blu. Er staat vermeld dat het voor max 4 personen is, maar wij vonden het wél erg klein met twee (oudere) kinderen. Een groot nadeel van dit appartement vonden wij het hele kleine terrasje bij dit appartement met geen uitzicht (je kijkt tegen een muurtje aan). Het terrasje grenst aan het terrasje van de buren waardoor je totaal geen privacy hebt. Jammer. Wel had je volop mogelijkheden om rond de villa zelf om een plekje te zoeken om even te relaxen. Wij vonden Villa Alwin meer een mini-camping (met daarnaast enkele appartementen). Als je houdt van gezelligheid, lekker eten, borrelen met z'n allen (veel gasten kennen elkaar ook, komen er al jaren), dan ben je bij Villa Alwin aan het juiste adres. Hou je meer van rust en privacy dan zouden we voor een ander verblijf kiezen.
Bionda, Eigenaar, 14-8-2016
Beste familie, wij vinden het erg jammer te vernemen dat Villa Alwin niet de plek is die jullie zochten. Voor rust en privacy moet je inderdaad NIET bij ons zijn. Wij pretenderen nergens een vakantiebestemming te zijn voor degenen die rust en privacy zoeken. Niet alleen op onze website maar ook op onze Facebook pagina, instagram, vlogs, nieuwsbrieven en tv uitzendingen proberen wij een juist beeld van Villa Alwin neer te zetten. Juist overal vind je foto's en verslagen terug van onze speciale avonden met onze gasten en activiteiten die wij organiseren. Hou je hier niet van ...... helemaal prima maar dan is Villa Alwin inderdaad niet de plek die je zoekt.

Prachtige tenten op mooie locatie

Petra, 6-8-2016

Tent was super. Helemaal compleet met heerlijke douche en bedden. Een ruime veranda om op te zitten met mooi uitzicht over de vallei en de zee. Enige nadeel was dat je smorgens vol in de zon zit op de veranda en een parasol ontbreekt.Het grote voordeel van de ligging van onze tent was dat je in de middag verkoeling had van de wind van zee.

Voor de kinderen voldoende te doen, lekker zwembad met prima ligbedden en parasol en ruime voetbalkooi.

Alwin, Eigenaar, 14-8-2016
Ciao Petra, Bedankt voor je review. Had het even gezegd. Wij hebben hier extra parasols liggen. Hadden we er zo even eentje neergezet bij jullie op de veranda. Groetjes Alwin en Bionda

Onze ideale vakantie in authentiek Italië!

Fam. Van de Weerd, 28-7-2016

In 2010 waren wij bij Villa Alwin toen villa Bionda ook nog in bedrijf was. Wat hebben Alwin en Bionda er een prachtig vakantieverblijf van gemaakt! Wij waren onder de indruk van de grote veranderingen, zoals de bouw van 10 luxe ingerichte safaritenten met airco, het voetbalveld, de fijne gezamenlijke veranda aan het huis en het mooie zwembad met veranda die een prachtig uitzicht over de bergen en de zee laat zien. Het voldeed zeker aan onze verwachtingen, mede door alle informatie die je vooraf kan vinden over dit vakantieverblijf. De wekelijks YouTube filmpjes van de fam. Boerkamp, de reële uitgebreide website met foto's, een omgevingsfilmpje van de wijnboer Centanni, sociale media zoals Facebook etc. geven een goed beeld van wat je verwachten kan. Maar wat maakt deze vakantie nou echt zo fijn? Dat zijn de gasten die gezamenlijke of individuele activiteiten met elkaar delen tijdens de BBQ of pizza avonden en een voetbaltoernooi voor de kids die door Alwin en Bionda georganiseerd worden. De sfeer is gemoedelijk en gezellig in dit kleinschalige vakantieverblijf. Dit in combinatie met "echt" Italië heeft ons doen besluiten om volgend jaar voor de 5e keer terug te keren!

Matthijs de Grood, 24-7-2016

Voor de 3de keer mogen genieten van een heerlijke vakantie bij Alwin en Bionda. Ons gezin heeft weer volop genoten. 2 weken lang heerlijk verbleven in Tent 3. De tenten zijn luxe ingericht en van alle basisbehoefte voorzien. De bedden slapen heerlijk en de airco zorgt voor een koele slaapruimte in de avond. Wij komen altijd als het volop zomer is en vermaken ons bij het heerlijke zwembad. Alwin en Bionda bieden de mogelijkheid deel te nemen aan georganiseerde avonden zoals de pizza-avond, BBQ en het voetbaltoernooi. Niets hoeft, maar het is de ideale manier om de andere gasten te leren kennen en te proeven van de gemoedelijke sfeer. Daarnaast bieden ze een self service bar, broodservice en het belangrijkste Alwin en Bionda staan altijd voor je klaar om te helpen waar ze kunnen. Voor ons is het thuiskomen en weten dat het een leuke vakantie wordt. De omgeving is nog echt Italiaans en niet overspoeld met toerisme. Genieten met een dik verdiende 10 voor Villa Alwin. We komen volgend jaar en de jaren er na heel graag weer terug!!!!!

Hollandse perfectie in prachtig Le Marche!

Linda, 15-7-2016

De luxe tent is met recht luxe! Gave douche en heerlijke bedden. Het uitzicht is prachtig en alle georganiseerde avonden zijn een feestje. Door de kleinschaligheid maak je snel contact en kunnen de kinderen heerlijk vrij spelen. Alwin, Bionda en hun 3 zoons zorgen uitstekend voor alles en iedereen op een zeer leuke en oprechte manier. Je kunt zien dat ze keihard werken, maar dat ze ontzettend veel plezier hebben in wat ze doen. De bbq avond, pizza avond en aperitivo, het voetbaltoernooi en de wijnproeverij vind ik echte aanraders. Normaal gesproken ga ik niet 2 keer naar dezelfde plek maar voor Villa Alwin maak ik graag een uitzondering. Ontzettend genoten met leuke mensen in een prachtige omgeving met heerlijk weer.!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Alwin in Montefiore dell'Aso, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Alwin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Alwin scoort een 8.95 uit 10 op basis van 53 reviews.