Appartement Villa Alwin

61 reviews over Appartement Villa Alwin in het Nederlands

Geweldig gezellig!!

Poldervaart
23-10-2018

Zoek je een fantastische omgeving, gastvrije mensen en gezelligheid? Dan zou ik zeker gauw boeken, we hebben het twee jaar achter elkaar super gehad bij Alwin en Bionda. Goede tips van ze gekregen qua eettentjes en uitstapjes, heerlijk! Wij komen zeker nog eens weer!

Een heerlijke vakantie bij hele lieve mensen.

Kees en Marjan
29-9-2018

Wij vonden het verblijf bij villa Alwin in 1 woord "fantastisch".

We zijn de laatste 2 weken van het seizoen naar villa Alwin geweest. Heerlijk weer, mooi zwembad, mooi appartement met een geweldig uitzicht.

Alwin en Bionda zijn echt bijzonder spontaan, behulpzaam en gezellig.

Ondanks dat het seizoen voor hun bijna voorbij is hebben wij daar niets van gemerkt.

Hun enthousiasme is er niet minder om.

Op 28 september nog op het stand aan zee gelegen met nog steeds die heerlijke warme Italiaanse zon.

De omgeving is echt prachtig, het echte Italië gezien en geproefd. Wat een fantastisch land is het toch!

Het was voor ons een vakantie om weer helemaal op te laden. De afwisseling van rust en gezelligheid was perfect.

Ik kan echt niets negatiefs bedenken over ons verblijf hier, zowel Alwin als Bionda zijn echt hele lieve mensen waar we nog vaak met heimwee aan terug zullen denken.

Kees en Marjan.

Alwin Boerkamp, Eigenaar, 22-10-2018
Lieve Kees en Marjan, wat een super lieve review. Ontzettend fijn te lezen dat jullie zo'n fantastische tijd bij ons hebben gehad. Wij hebben ook enorm van jullie genoten. Jullie zijn schatten. Wij verheugen ons erop jullie weer te zien in de Villa. Dikke kus Alwin en Bionda

Top vakantie!

Kim Boxum
28-9-2018

Wat hebben wij een geweldige vakantie gehad. Hele mooie locatie, ruime en gezellige tenten, vriendelijke familie, heel gast vrij dorp.

Onze twee dochters van 5 en 2 hebben ook genoten! Onze oudste dochter is vooral trots op haar voetbalbeker :-)

Alwin Boerkamp, Eigenaar, 22-10-2018
Ciao Kim, Bedankt voor je mooie review. Wij vonden het ontzettend leuk om jullie als onze gasten te mogen hebben ontvangen en het grootste compliment dat jullie alweer hebben geboekt voor 2019! Wij verheugen ons erop jullie weer te zien in augustus. Liefs Alwin en Bionda

Fijn adres in een mooi deel van Italie.

youri de haas
23-8-2018

Wij (gezin 3 jonge kids) hebben een fijne vakantie genoten bij Villa Alwin. Grote tent (mooi uitzicht) is goed bevallen (netjes en schoon) met voldoende privacy- als zowel contactmogelijkheden. Airco werkt snachts perfect. Overdag altijd wel een lekker briesje. Terrein verder is overzichtelijk (onze 3 jarige kon prima zelf aan de wandel) gelegen op een helling tussen wijnvelden. Zwembad ook prima evenals diverse overige faciliteiten zoals pizza en bbq avond, drankjesbar en 'ijscokast'.

Huurkosten in hoogseizoen zijn fors. Maar goed, dat is een eigen keuze.

Wij zelf vinden het leuk om wat te contacten links/rechts maar het hoeft niet de gehele dag/week door. Fijne is wel dat je zo leuke tips krijgt van elkaar t.a.v de omgeving. Uitstap 'monte sibillini grande' was voor ons de topper in deze regio. Indrukwekkend.

Kortom fijn verblijf gehad en zeker aan te bevelen.

Alwin Boerkamp, Eigenaar, 28-8-2018
Ciao Youri, bedankt voor je review. Fijn te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad bij ons. Groetjes Alwin en Bionda

Fantastisch, zeker een camping om terug te komen!

Cor Verkoelen
23-8-2018

Villa Alwin is een begrip in de regio. Een kleinschalige accommodatie waarbij alles tot in de puntjes is verzorgd. Zeer ontspannen sfeer en gastheer/gastvrouw staan altijd klaar voor de gasten. We zijn naar deze camping gegaan naar aanleiding van positieve verhalen, en deze zijn zelfs overtroffen. Er worden een aantal activiteiten (avonden) georganiseerd zoals een pasta-avond. Daarnaast ligt het in een omgeving waar veel te ontdekken is en je het echte Italië kan proeven. Kortom een superlocatie met een ontspannen/vakantiesfeer!

Alwin Boerkamp, Eigenaar, 28-8-2018
Ciao Cor, Super bedankt voor je mooie review. Wij vonden het ontzettend leuk om jullie als onze gasten te mogen ontvangen. En natuurlijk hartstikke gezellig dat jullie volgend jaar terug willen komen. Dat is ons grootste compliment! Groetjes Alwin en Bionda

Wij komen zeker terug👍

Mandy van Straten
30-7-2018

2 heerlijke weken in Villa alwin doorgebracht. Prachtige locatie, alles goed verzorgd en erg gastvrij. Wij zaten in een luxe tent. Mooie omgeving en genoeg te doen in de omgeving.

Alwin Boerkamp, Eigenaar, 28-8-2018
Ciao Mandy, Wat een mooie review. Dank je wel. Ontzettend leuk dat jullie bij ons waren. Wij vonden het super gezellig om jullie als onze gasten te mogen ontvangen. Groetjes Alwin en Bionda

Ik zou het niet nog een keer boeken

Fam. van den Berg
16-7-2018

De locatie is mooi maar de tenten staan zeer dicht op elkaar. Dat is echt iets wat ik liever vooraf had geweten. Privacy tijdens een vakantie is voor ons belangrijk en het is goed om te weten dat je weinig ruimte hebt tussen de luxe tenten. Daarnaast liggen de tenten op een helling waardoor het niet voor iedereen toegankelijk is.

Alwin, Eigenaar, 17-7-2018
Ciao John en Carola, Wij betreuren het te lezen dat jullie helaas niet helemaal het juiste beeld hebben gehad van onze Luxe Tenten. Op onze website staat op vrijwel iedere pagina een duidelijke overzichtsfoto en er is een filmpje waarop toch echt goed te zien is dat onze Luxe Tenten inderdaad niet kilometers uit elkaar staan en dat onze accommodatie op een steile helling staat. Onze Luxe Tenten hebben wij degelijk privacy alleen is en blijft het een Luxe Tent waardoor je zeker in een periode met veel kleine kinderen elkaar hoort. Het spijt ons dat dit jullie op voorhand niet duidelijk is geweest. Groetjes, Alwin en Bionda

Fantastico...

Bas
23-6-2018

Alles toettie biene, zeer warme en ersoonlijke service, mooie accommodatie, prachtig gelegen in de wijnvelden en ideale uitvalsbasis voor bezoekjes aan diverse plaatsen, de kust, de wijnboer, de olijfolieboer etc

Ook de pizza, pasta en BBQ avonden zijn gezellig en goed verzorgd...

Alwin en Bionda, Eigenaar, 17-7-2018
Ciao Bas, Super bedankt voor je mooie review. Wij vinden het ontzettend fijn te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. Saluto, Alwin en Bionda

Schitterend plekje!

Erik VB
24-9-2017

Afgelopen week zijn we op vakantie geweest bij Villa Alwin. We zijn gevlogen op Pescara en door de gunstige vliegtijden (met kleine kinderen) was dat erg prettig. We hebben daar een auto gehuurd en na een uur rijden kwamen we aan bij Villa Alwin. Hier werden we zeer gastvrij ontvangen, gewoon zoals je dat graag wilt als je de hele dag onderweg bent geweest. Wij hebben met 4 volwassenen en 2 kinderen (3,5 jaar en 8 maanden) geslapen in de 6 persoonstent. Deze zijn van alle gemakken voorzien en de inrichting is erg sfeervol & gezellig. Ook het uitzicht is fantastisch! Alwin en Bionda zijn zeer gastvrij en benaderbaar, dit zelfde geld voor Dennis. Ze kennen (uiteraard) alle leuke plekjes in de buurt en vertellen er graag over waardoor je voor jezelf kunt bepalen waar je heen gaat of juist niet. Kortom, voor ons een super vakantie en we weten zeker dat we nog een keer terug gaan!

Alwin Boerkamp, Eigenaar, 23-10-2017
Dank je wel Erik voor de fantastische review. Fijn te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad bij ons. Super! Wij zien jullie graag weer een keer terug in Villa Alwin. Lieve groepjes, ook aan de rest van de familie! Alwin & Bionda

Aangename verrassing

Mariken
14-8-2017

Wij zochten een agriturismo waar zowel onze pubers als wijzelf ons zouden vermaken. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. De gezamenlijke bbq-avond en de pizza-avonden aan de sfeervol aangeklede lange tafels (waar je je voor kan inschrijven), zijn erg gezellig en zeer goed verzorgd. Wat opvalt is de warme gastvrijheid van Bionda en Alwin, maar ook zeker de gastvriendelijkheid van vrienden die deze zomer Alwin en Bionda hebben geholpen. Er zijn meer dan genoeg activiteiten in de buurt te ondernemen, geschikt voor diverse leeftijden. Het is prima vertoeven onder de grote veranda, het zwembad, en ook hebben we het gezellig gehad met de andere gasten. Overigens is het hele terrein zeer netjes onderhouden.

Alwin Boerkamp, Eigenaar, 23-10-2017
Lieve Mariken, het doet ons goed te lezen dat jullie een fijne vakantie bij ons hebben gehad. Super leuk ook dat jullie in de meivakantie weer bij ons terugkomen. Wij verheugen ons erop jullie weer te zien. Lieve groeten, Alwin & Bionda

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Alwin in Montefiore dell'Aso, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Alwin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.