Appartement Villa Alwin

Appartement Info

Meer appartementinfo

63 reviews over Appartement Villa Alwin

• 9Familie Van Tol12-08-2019

Hele mooie week gehad op een supermooie glamping.!

Echt een supermooie en leuke week gehad in Villa Alwin. Ruime, mooie en schone bungalow tenten met alles erop en eraan, gezelligheid van onze mede gasten en natuurlijk de enorme gastvrijheid van Alwin, Bionda en vrienden maakten dit mogelijk . Bedankt!

• 10Eric, Renate, Yordan & Yazz Nieuwenhuis09-06-2019

Heerlijke vakantie gehad, enorm genoten!

Een heerlijke week gehad in een luxe tent. Prachtige omgeving, tent echt van alle gemakken voorzien en zeer gastvrije ontvangst. Zelf houd ik van gezelligheid en neem altijd kaarsjes mee of zet bloemen neer. 😉 Maar hier was werkelijk alles aanwezig. Heel gezellig ingericht. Je voelt je gelijk thuis. De ontbijtmand 's morgens was echt meer dan goed, zo super verzorgd. Broodjes, beleg, sap, ei (gekookt of scrambled eggs) en yoghurt, aan niets te kort. Echt heerlijk, wat een verwennerij. Dan de gezellige BBQ, pasta en pizza avonden, wat een gezelligheid. Alwin en Bionda zijn zeer gastvrij en aardig. We hebben enorm genoten en komen graag terug. 😍

• 2018
    9Poldervaart23-10-2018

Geweldig gezellig!!

Zoek je een fantastische omgeving, gastvrije mensen en gezelligheid? Dan zou ik zeker gauw boeken, we hebben het twee jaar achter elkaar super gehad bij Alwin en Bionda. Goede tips van ze gekregen qua eettentjes en uitstapjes, heerlijk! Wij komen zeker nog eens weer!

• 10Kees en Marjan29-09-2018

Een heerlijke vakantie bij hele lieve mensen.

Wij vonden het verblijf bij villa Alwin in 1 woord "fantastisch". We zijn de laatste 2 weken van het seizoen naar villa Alwin geweest. Heerlijk weer, mooi zwembad, mooi appartement met een geweldig uitzicht. Alwin en Bionda zijn echt bijzonder spontaan, behulpzaam en gezellig. Ondanks dat het seizoen voor hun bijna voorbij is hebben wij daar niets van gemerkt. Hun enthousiasme is er niet minder om. Op 28 september nog op het stand aan zee gelegen met nog steeds die heerlijke warme Italiaanse zon. De omgeving is echt prachtig, het echte Italië gezien en geproefd. Wat een fantastisch land is het toch! Het was voor ons een vakantie om weer helemaal op te laden. De afwisseling van rust en gezelligheid was perfect. Ik kan echt niets negatiefs bedenken over ons verblijf hier, zowel Alwin als Bionda zijn echt hele lieve mensen waar we nog vaak met heimwee aan terug zullen denken.

Kees en Marjan.

Alwin Boerkamp, Eigenaar, 22-10-2018

Lieve Kees en Marjan, wat een super lieve review. Ontzettend fijn te lezen dat jullie zo'n fantastische tijd bij ons hebben gehad. Wij hebben ook enorm van jullie genoten. Jullie zijn schatten. Wij verheugen ons erop jullie weer te zien in de Villa. Dikke kus Alwin en Bionda

• 9Kim Boxum28-09-2018

Top vakantie!

Wat hebben wij een geweldige vakantie gehad. Hele mooie locatie, ruime en gezellige tenten, vriendelijke familie, heel gast vrij dorp. Onze twee dochters van 5 en 2 hebben ook genoten! Onze oudste dochter is vooral trots op haar voetbalbeker :-)

Alwin Boerkamp, Eigenaar, 22-10-2018

Ciao Kim, Bedankt voor je mooie review. Wij vonden het ontzettend leuk om jullie als onze gasten te mogen hebben ontvangen en het grootste compliment dat jullie alweer hebben geboekt voor 2019! Wij verheugen ons erop jullie weer te zien in augustus. Liefs Alwin en Bionda

• 7youri de haas23-08-2018

Fijn adres in een mooi deel van Italie.

Wij (gezin 3 jonge kids) hebben een fijne vakantie genoten bij Villa Alwin. Grote tent (mooi uitzicht) is goed bevallen (netjes en schoon) met voldoende privacy- als zowel contactmogelijkheden. Airco werkt snachts perfect. Overdag altijd wel een lekker briesje. Terrein verder is overzichtelijk (onze 3 jarige kon prima zelf aan de wandel) gelegen op een helling tussen wijnvelden. Zwembad ook prima evenals diverse overige faciliteiten zoals pizza en bbq avond, drankjesbar en 'ijscokast'.
    Huurkosten in hoogseizoen zijn fors. Maar goed, dat is een eigen keuze.

Wij zelf vinden het leuk om wat te contacten links/rechts maar het hoeft niet de gehele dag/week door. Fijne is wel dat je zo leuke tips krijgt van elkaar t.a.v de omgeving. Uitstap 'monte sibillini grande' was voor ons de topper in deze regio. Indrukwekkend.

Kortom fijn verblijf gehad en zeker aan te bevelen.

Alwin Boerkamp, Eigenaar, 28-08-2018

Ciao Youri, bedankt voor je review. Fijn te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad bij ons. Groetjes Alwin en Bionda

• 10Cor Verkoelen23-08-2018

Fantastisch, zeker een camping om terug te komen!

Villa Alwin is een begrip in de regio. Een kleinschalige accommodatie waarbij alles tot in de puntjes is verzorgd. Zeer ontspannen sfeer en gastheer/gastvrouw staan altijd klaar voor de gasten. We zijn naar deze camping gegaan naar aanleiding van positieve verhalen, en deze zijn zelfs overtroffen. Er worden een aantal activiteiten (avonden) georganiseerd zoals een pasta-avond. Daarnaast ligt het in een omgeving waar veel te ontdekken is en je het echte Italië kan proeven. Kortom een superlocatie met een ontspannen/vakantiesfeer!

Alwin Boerkamp, Eigenaar, 28-08-2018

Ciao Cor, Super bedankt voor je mooie review. Wij vonden het ontzettend leuk om jullie als onze gasten te mogen ontvangen. En natuurlijk hartstikke gezellig dat jullie volgend jaar terug willen komen. Dat is ons grootste compliment! Groetjes Alwin en Bionda

• 9Mandy van Straten30-07-2018

Wij komen zeker terug👍

2 heerlijke weken in Villa alwin doorgebracht. Prachtige locatie, alles goed verzorgd en erg gastvrij. Wij zaten in een luxe tent. Mooie omgeving en genoeg te doen in de omgeving.

Alwin Boerkamp, Eigenaar, 28-08-2018

Ciao Mandy, Wat een mooie review. Dank je wel. Ontzettend leuk dat jullie bij ons waren. Wij vonden het super gezellig om jullie als onze gasten te mogen ontvangen. Groetjes Alwin en Bionda

• 7Fam. van den Berg16-07-2018

Ik zou het niet nog een keer boeken

De locatie is mooi maar de tenten staan zeer dicht op elkaar. Dat is echt iets wat ik liever vooraf had geweten. Privacy tijdens een vakantie is voor ons belangrijk en het is goed om te weten dat je weinig ruimte hebt tussen de luxe tenten. Daarnaast liggen de tenten op een helling waardoor het niet voor iedereen toegankelijk is.

Alwin, Eigenaar, 17-07-2018

Ciao John en Carola, Wij betreuren het te lezen dat jullie helaas niet helemaal het juiste beeld hebben gehad van onze Luxe Tenten. Op onze website staat op vrijwel iedere pagina een duidelijke overzichtsfoto en er is een filmpje waarop toch echt goed te zien is dat onze Luxe Tenten inderdaad niet kilometers uit elkaar staan en dat onze accommodatie op een steile helling staat. Onze Luxe Tenten hebben wij degelijk privacy alleen is en blijft het een Luxe Tent waardoor je zeker in een periode met veel kleine kinderen elkaar hoort. Het spijt ons dat dit jullie op voorhand niet duidelijk is geweest. Groetjes, Alwin en Bionda

• 10Bas23-06-2018

Fantastico...

Alles toettie biene, zeer warme en ersoonlijke service, mooie accommodatie, prachtig gelegen in de wijnvelden en ideale uitvalsbasis voor bezoekjes aan diverse plaatsen, de kust, de wijnboer, de olijfolieboer etc Ook de pizza, pasta en BBQ avonden zijn gezellig en goed verzorgd...

Alwin en Bionda, Eigenaar, 17-07-2018

Ciao Bas, Super bedankt voor je mooie review. Wij vinden het ontzettend fijn te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. Saluto, Alwin en Bionda

6 tips over Appartement Villa Alwin

• Rianne Dekkers, 11-08-2012

Tip : Als je wilt lekker eten ga ook eens het binnenland in en kijk in de keuken; Als je een mama ziet koken vraag dan gewoon het menu van de kok. Je zult verbaasd zijn over de lekkernijen die je krijgt ( en ach een beetje nederlands; ook de prijs is meer dan prima!) Ps probeer een woorden italiaans te leren dan wordt het nog leuker!

• Diana, 07-09-2013

Voor 27,50 € ga je al met de bus naar Rome,super geregeld.leuke restaurantjes in de buurt ,vooral Anna Rita boven in het dorp,toppie!! Leuk marktje onder in het dorp.

• Peter en Machteld, 17-07-2012

Eten bij 'mama Laura' op donderdagavond is een must. Eenvoudig maar uitstekend eten ( beste deze vakantie) in een prachtige setting.

Hou je van topdesign-merken, dan is het de moeite je te verdiepen in de vele outlets in de buurt. Niet altijd makkelijk te vinden.

1 vraag over Appartement Villa Alwin

• mar, 07-11-2012

reis

Wij willen heel graag volgend jaar naar villa alwin, maar we zijn er nog steeds niet uit hoe we er gaan komen. Met ryan air moet je eerst naar dusselforf of brussel rijden a 2 uur. Daar je auto parkeren. En in italie een auto huren. Daar zitten best hoge kosten aan verbonden. We kunnen ook vanaf rotterdam naar rome maar dan moet je nog 3 uur rijden in italie. Heeft iemand een tip voor ons?

mar, 20-11-2012

Wij hebben besloten om vanaf rotterdam te vliegen met transavia naar Rome. wij wonen vlakbij rotterdam. Dan moeten we wel vanaf rome nog 2 uur rijden naar villa alwin, maar anders hebben we dat van huis naar dusseldorf of brussel. We hebben de tickets al geboekt en de prijzen vielen reuze mee.

Rianne, 18-11-2012

In 2012 met ryainair en huurauto naar Villa Alwin geweest. Voor eenieder een aanrader. Vanaf december /januari zijn er vluchten te regelen voor oa ancona. Prima te doen. Een huurauto is niet duur als je diverse sites raadpleegt en niet te laat boekt.

Wij gaan in ieder geval in 2013 met vlliegtuig en huurauto wederom naar Villa Alwin omdat het super bevallen is. Succes. Groetjes

Marieke, 10-11-2012

Zit ook al te speuren. Zie ook die vluchten van Dusseldorf naar Ancona of Pescara niet staan bij Ryan Air (nog te vroeg?). Auto huren in Italië is over het algemeen niet duur, is onze ervaring. We zijn met auto ook hier 3 jaar geleden heen gereden, we vonden het een flink eind, dus voor ons zijn tips over hoe het wat mbt vliegen ook van harte welkom!

Appartement info

• Aantal personen7 tot 8